برنامه یاد بعضی نفرات
 
دکلمهٔ ژاله علو در یک آلبوم موسیقی
مجتبی هرندی آلبوم «افسانه وافسون» را منتشر کرد
موسیقی ما - آلبوم «افسانه وافسون» با ملودی و خوانندگی «مجتبی هرندی» و تنظیمِ «ایلیا منفرد» توسط موسسه فرهنگی هنری آوای باغ مهر در حالی منتشر شد که «ژاله علّو» - بازیگر و دوبلور پیشکسوت- شعرهایی ازحافظ را در آن دکلمه کرده است.

هلال عید، صدای سخن عشق، افسانه وافسون، سودای عشق، آن کیست؟، راهی بزن، مه خورشید کلاه، نگار من، بت و چون تو بیایی ازعناوین این قطعات هستندکه همه شعرهایی برگرفته ازدیوان حافظ هستند. «مجتبی هرندی» دربخشی ازیاد داشت کوتاهی، که دربروشور آلبوم نوشته، آورده است: «دراین مجموعه اهتمام برآن شده تا شعر وموسیقی فقط درکنارهم قرارنگیرند، بلکه باهم عجین ودرهم تنیده باشند، تا دراین فضای خلق شده اشعار مورد فهم و بینش والاتری قرارگیرند. آهنگساز وخواننده این مجموعه بی‌هیچ سخن وکلامی فقط خویش را غرق در این شعبده بازی شعر و موسیقی می‌داند تا شاید دراین معجزه زیبا، هستی خویش را از یاد ببرد.»

آرش صمیمی با نی و فلوت پیکولو، پیام طونی با ویولون و ویولون آلتو، امید حاجیلی با ترومپت، سامان اتفاق با کلارینت، مهدی حیدر با کیبورد و پیانو، فرید قاسمی با دف ودمام وطبلا و ایلیا منفرد با گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، الکتریک وباس ازنوازندگان این آلبوم هستند. میکس ومسترینگ این آلبوم را مهدی سالک اردستانی برعهده داشته و ایلیا منفرد و حسین پرنیا نیز ناظر ضبط آن بوده‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 00:39

دیدگاه‌ها

دوشنبه 27 بهمن 1393 - 18:33

بسیار زیبا امیدوارم موفق باشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجتبی هرندی آلبوم «افسانه وافسون» را منتشر کرد | موسیقی ما