برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسیقی من موسیقی نجیبی است
ایلیا منفرد عنوان کرد:
موسیقی من موسیقی نجیبی است
موسیقی ما- لی لا رضایی: ایلیا منفرد خواننده ای که از سال 82 تا کنون نتوانسته مجوزآخرین آلبوم خود را از وزارت ارشاد دریافت کند، این روزها را با سینما و آهنگسازی و ترانه سرایی برای خوانندگان دیگر سپری می کند.او درباره فعالیت های سینمایی خود گفت: مستندی به نام «این مرد جاویی نیست » را آماده پخش دارم که به زودی به دست علاقه مندان می رسد.

این فیلم به سرگذشت اولین مرد شعبده باز ایران و تنها شعبده باز ایرانی عضو آکادمی شعبده بازان جهان می پردازد و ایلیا منفرد کارگردانی آن را انجام داده است.

به گفته وی موسیقی متن آن را نیز وی انجام داده و خود نیز خواننده قطعات با کلام آن است. نقش اصلی این فیلم را خود آقای شعبده باز ایفا کرده است.

منفرد با خبر دریافت مجوز این فیلم اعلام کرد: «شب نشینی در جهنم» عنوان یکی دیگراز فیلم هایی است که برای آن با چند تهیه کننده وارد مذاکره شده ام تا اسپانسر جذب کنیم. نویسنده و کارگردان این فیلم خود من هستم.
وی درباره حمایت از خوانندگان رسمی و مجاز گفت: متاسفانه هیچ گونه حمایتی از خوانندگانی که اصرار دارند خودشان را زیر چتر قانون قرار بدهند وجود ندارد و شدیدا از سلیقه شنیداری روز دوری کرده و همچنان اصرار دارند که خواسته های شواری خودشان اعمال شود نه سلیقه مردم. هیچ حساسیتی هم نسبت به بالا بردن سطح سلیقه مردم وجود ندراد.

وی با تاکید بر این که شغل اصلی اش سینماست خاطر نشان کرد: موسیقی عشق دوران کودکی من است . ضمن این که از موسیقی نیز کناره نگرفته ام و در حال حاضر 6 آلبوم آماده دارم که در آنها در جایگاه ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده حضور دارم.

منفرد در مورد آلبوم تاریخ ساز خود که 9 سال است موفق به دریافت مجوز آن نشده، گفت: به این دلیل نمی خواهم در آلبومم تغییراتی لحاظ کنم که معتقدم آلبوم من به قدری نجیب است که گرفتن مجوز حقش است. موسیقی این آلبوم خیلی نجیب تر از برخی موسیقی هایی است که مجوز دارند و در بازار هستند. چون اصرار به نجابت موسیقی ام دارم دوست دارم با همان شکل و شمایل به بازار بیاید و شنیده شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

سلام.شما رو نمیشناسم اما از طزر صحبت کردنتون و...مشخصه که آدم فوق العاده خوب و پر رازی هستین که با پخش شدن آثارتون به امید خدا مردم جذب شما خواهند شد .براتون آرزوی بهترین ها رو دارم و مطمعنم شما بیشتر و بیشتر موفق خواهین بود....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

با سلام
دوست عزیز متاسفانه شما جناب منفرد رو نمی شناسین
خوب اشکالی ندارد ولی منفرد یکی از بهترین خواننده های ایران هستش
که متاسفانه مجوز آلبوم ایشان بر خلاف دیگر ...... ها باید هفت خان رستم را نیز بگذراند.
ایشان آهنگ فوق العاده گل ارکیده رو اجرا کردن که بی نظیره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

عزیز ایشون آثارِ محبوبِ گل اُرکیده و بارون خوانده اند
به امید مجوز گرفتن آلبوم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

صدای زیبا.ملودی دلنشین شاخصه کارهای ایشونِ .شورای عالی موسیقی یا هر نهاد دیگه که مجوز صادر میکنه به جای اینکه به خواننده هایی مثل چاووشی و کبیری و بنیامین و.... مجوز بده بهترِ سواد موسیقایی خودشو بالا ببره و راه رو هموار کنه برای اهنگسازان و خوانندگانی چون ایلیا منفرد
سر ضبط یکی از کارهای برخی خوانندگانی که در این سایت هم تبلیغ کارهاشون موجوده که حضور داشته باشید" میبیند که صدای به اصطلاح عامه پسندشون از چه فیلترهایی عبور میکنه که دل نشین بشه.بدونِ ملودی و اهنگ و خارج از استودیو قادر به خواندن حتی یک بیت هم نیستن این دوستان یعنی صدای قویی نداره که بخواد به نمایش بزاره

بنده به عنوان شخصی که 15 ساله در عرصه موسیقی فعالیت میکنم و دارای یک استودیو موسیقی کوچک خصوصی هستم و گه گاهی سر ضبط برخی از البوم ها حضور داشته و دارم به جرات میگم که خواننده خوب که موسیقی رو بفهمه و قادر به اجرای اون باشه (بدونِ افکت های صدا) و از سواد و صدای خوبی بهره برده باشه به تعداد انگشتان دست بیشتر نداریم

متاسفانه سلیقه جامعه ما هم سمت و سوی درستی نداره
خیلی راحت با 8 میلیون تومن هزینه شما میتونین 12 تراک در قالب یک البوم تولید کنین ! گوش و سلیقه مردم رو با این صداها تغییر دادیم متاسفانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

ایلیا جان .موفق باشی.موسیقی نجیب شما را دوست دارم.راستی ! گفتی نجیب ...از بابا اینا چه خبر؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

سلام ایلیا جان حق داری ماهرچی بابت آلبوم جدیدت منتظر موندیم خبری نشد وانتظار به سالها رسید آلبوم ایلیا که ترکوندوعالی بود انشاا... این آلبومت هم به قشنگی قبلی باشه آخه تو کشور ما رسمه که فقط آلبوم اولی توپ باشه و بعدی ها کیفیتشون میاد پایین!!!!
منتظریم

یکشنبه 23 مهر 1396 - 01:09

چ نظرات مشابهی ؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی من موسیقی نجیبی است | موسیقی ما