برنامه یاد بعضی نفرات
 
pinkfloyd
نیک میسن از احتمال گردهمایی می‌گوید؛
اعضای پینک فلوید دور هم جمع می‌شوند؟

موسیقی ما - نیک میسن جازیست گروه پینک فلوید اعلام کرد شاید اعضای این گروه مشهور بریتانیایی برای کنسرتی خیریه دور هم جمع شوند.

به گزارش خبرآنلاین، اعضای گروه پینک فلوید که تاکنون 200 میلیون نسخه از آلبوم‌هایشان به فروش رفته، سال 2005 پس از سال‌ها جدایی دوباره در کنسرت «لایو 8» در لندن روی صحنه آمدند.

نیک میسن گفت: «به نظرم همه ما دوست داریم بار دیگر تفکر «لایو 8» را تکرار کنیم. گروه می‌تواند کاری انجام دهد که الزاما برای خودمان نیست بلکه کاری نیکوست و از انجام آن لذت می‌بریم. من این کار را دوست دارم و به نظرم دیگران هم همین نظر را دارند.»

راجر واترز و دیوید گیلمور دیگر اعضای این گروه هستند که دهه 1980 از هم جدا شدند، اما اخیرا و از زمان کنسرت‌های «لایو 8» و دیگر کنسرت‌های خیریه دوباره کنار هم قرار گرفته‌اند. ریچارد رایت، پیانیست و نوازنده کی‌بورد و چهارمین عضو پینک فلوید سپتامبر 2008 درگذشت.

جولای گذشته واترز، گیلمور و میسن در جریان کنسرتی در آکسفوردشایر سه آهنگ کلاسیک گروه پینک فلوید را برای بنیاد «هوپینگ» اجرا کردند که به کودکان فلسطینی کمک می‌کند.

پس از این برنامه واترز درمورد اجرا گفت: «عالی بود. پایان ماجرا یا شاید هم آغاز ماجرا.»

گیلمور نیز قرار است در تور جدید راجر واترز در یک اجرا حضور پیدا کند. در این تور راجر واترز تمام قطعات آلبوم مشهور «دیوار» را اجرا می‌کند.

میسن در جریان نشست موسیقی «در شهر» در منچستر گفت «لایو 8» می‌تواند چارچوبی باشد برای همکاری دوباره ما. وی افزود: «به نظرم این راهی جالب برای ورود یک گروه به دوران بازنشستگی است؛ اجرای کنسرت‌هایی با مقاصد خیریه و نه کسب درآمد.»

درامر گروه پینک فلوید گفت: «این کنسرت‌ها می‌توانند برای هر بنیاد خیریه‌ای با مقاصد خیر و نیکو باشد. بهترین کار این است که تعدادی کنسرت برگزار کنیم و نوعی بنیاد داشته باشیم.»

او درمورد بهترین شیوه کار گفت: «همه ما نوعی پروژه کوچک داریم، مثل همان کاری که در ارلزکورت در سال 1994 انجام دادیم. پول را بین خودمان تقسیم کردیم و هر کدام با پول کاری را کردیم که فکر می‌کردیم بهترین کار است.»

واترز در ماه مه گفت: «از میان همه گزینه‌ها، گزینه خیریه ما را به هم پیوند می‌دهد. به نظرم سه فرد اصلی گروه کافی هستند. مطمئنا من موافق این کار هستم، حتما.»

میسن یکی از بنیانگذاران «ائتلاف هنرمندان شاخص» است که دو سال پیش برای حمایت از حقوق اهالی موسیقی تاسیس شد. او به نمایندگی از این ائتلاف در کنفرانس «در شهر» شرکت کرده بود. راجر واترز سال 1985 از پینک فلوید جدا شد و به تنهایی به فعالیت خود ادامه داد. سه عضو دیگر گروه پس از جدایی واترز دو آلبوم تولید کردند.

منبع: خبر آنلاین

تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:53

long life pink floyd!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعضای پینک فلوید دور هم جمع می‌شوند؟ | موسیقی ما