برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
علی لهراسبی: احتمالا «دیوار» نام آلبوم جدیدم باشد
موسیقی ما – وحید لشکری: «علی لهراسبی» یکی از خوانندگان پاپی است که اگر صفحات سایت‌ها و نشریات را زیر و رو کنید مصاحبه جدید از او خیلی کم پیدا می‌کنید! او پس از اتفاقات آلبوم «تصمیم» و ممنوع الکار شدن ترجیح داد که چراغ خاموش فعالیت کند و فضای آرامی را پیگیری کند. به سراغ او رفتیم و در مورد آلبوم جدیدش که تا پایان سال منتشر می‌شود صحبت کردیم. آلبومی که لهراسبی در مورد آن نوید تغییرات گسترده را می‌دهد و در مورد تیم تولید آن با احتیاط خاصی صحبت می‌کند! این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:
 
  • *آلبوم جدید در چه مرحله ای از تولید قرار دارد؟
آهنگ‌ها را انتخاب کرده‌ام و تا زمان انتشار قطعا تغییراتی به وجود می‌آید. کلیت آلبوم مشخص شده است و در مرحله تنظیم قرار داریم.
 
  • *تعداد قطعات و نام آلبوم مشخص است؟
ده قطعه خواهد داشت و احتمالا «دیوار» نام آلبوم جدیدم باشد.
 
  •  *عوامل تولید چه کسانی هستند؟
«شهاب اکبری»، «فربد یزدانفر»، «حسین قربانپور»، «فواد غفاری»، «محمد ناهیدی» و «بابک مافی» در بخش ملودی و تنظیم حضور دارند. «محسن یگانه» و «مرتضی پاشایی» نیز زحمات زیادی را برای این آلبوم می‌کشند. در مورد ترانه سراها هم باید بگویم که خانم «حدیث دهقان» و خانم «زهرا عاملی» حضورشان قطعی شده است. چند تن دیگر از دوستان نیز مشغول هستند که به زودی اسامی آن‌ها را هم اعلام می‌کنم. باید ببینیم که چه نتیجه ای در پی خواهد داشت؟
 
  • *احتمالا حضور چهره جنجالی در این آلبوم وجود دارد!؟
اگر چهره جنجالی در این آلبوم حضور داشته باشد اعلام نمی‌کنیم که جنجالش دامن خودمان را نگیرد!
 
  • *پس این احتمال وجود دارد!؟
اگر صحبتی بیان نشود جنجالی هم به وجود نمی‌آید.
 
  • *یک مقدار از فضای ترانه‌ها و ملودی‌ها بگویید و اینکه آیا با آلبوم «تصمیم» تفاوت دارد؟
آلبوم‌های قبلی من همگی با هم تفاوت داشت. حال و هوای این اثر نیز با «تصمیم» متفاوت است و در این آلبوم ریتم نقش بیشتری دارد. با توجه به اینکه در این آلبوم چند قطعه از سبک اورجینال خودم دارم که می‌گویند از سبک «علی لهراسبی» است. در دو سه قطعه به فضای آلبوم‌های «مثلث» و «چهارده» بازگشته‌ام ولی بقیه فضاها مدرن‌تر شده است. کار ماژور در این آلبوم خوانده‌ام یا عاشقانه های ریتمیک و شش و هشت هم دارم. یک مقدار فضاها را عوض کرده‌ام تا تکرار در کار نباشد و کلا فکر می‌کنم اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن باشد.
 
  • *زمان انتشار آلبوم «تصمیم» همین تفاوتی که در فضای قطعات ایجاد کردید از سوی برخی طرفداران قدیمی شما با واکنش خیلی مثبتی همراه نشد. با توجه به اینکه می‌گویید این بار هم قصد ایجاد تغییر دارید آیا برای شما نگران کننده نیست که طرفداران خود را از دست بدهید؟
بحث از دست دادن طرفدار نیست. یک خواننده پاپ یا باید با مخاطب خاص خودش زندگی کند و برای آن‌ها موزیک درست کند یا اینکه باید پاپ و عمومی باشد. همه خواننده‌ها یک سری طرفدار اصلی دارند که بسیار هم مهم هستند و اهمیت آن عزیزان برای من هم زیاد است. ولی آن‌ها هم باید بدانند که من باید آلبوم خودم را به گونه ای تولید کنم که مخاطب عام بیشتری را دربر بگیرد. من مجبور هم هستم موزیک‌هایی در آلبوم خودم قرار بدهم که طیف طرفداران وسیع‌تری داشته باشد. در این آلبوم از همان سبک قدیمی خودم درست کرده‌ام. بقیه قطعات به گونه ای است که از خودم فاصله نگرفته‌ام اما تنظیم‌ها و فضاهای جدیدتری دارد. من سبک موزیک خودم را حفظ کرده‌ام و فقط رنگ و لعاب آن را عوض می‌کنم. سایر دوستان هم مجبور هستند که به روز کار کنند زیرا موزیک پاپ یعنی موزیک روز و آن چیزی که در روز مد است و مردم به لحاظ شنیداری با آن بیشتر می‌توانند ارتباط برقرار کنند. ضمنا کار حرفه ای هم همین را می‌طلبد.
 
  • *فکر می‌کنید زمان آلبوم قبلی موفق شدید که جمع بیشتری را به طرفداران خود اضافه کنید؟
واکنش‌ها در کنسرت‌ها و در میان مخاطبان مشخص می‌شود. هر خواننده ای که کار می‌کند روز به روز پذیرای مخاطبان جدید خواهد بود و از واکنش‌های جدید متوجه می‌شود که یک طیف مخاطب جدید به او اضافه شده است. باید حواسمان باشد که به موزیک همان نگاه اولیه را داشته باشیم اما رنگ و لعاب آن را عوض کنیم. من هیچ موقع کار جلف نمی‌خوانم. جلف شاید واژه مناسبی نباشد ولی منظور من از لحاظ سبک است. استایل های مختلف را تجربه می‌کنم و فکر می‌کنم در آلبوم تصمیم موفق شدم و در این آلبوم موفق‌تر خواهم بود چون بهتر از آلبوم قبلی است.
 
  • *برای بعد از انتشار آلبوم برنامه ای در زمینه اجراهای زنده دارید؟
بله از همین الان در حال برنامه ریزی هستیم. اگر عمری باشد اصطلاحا پر و پیمان و با دست پر باز می‌گردم! برای کنسرت‌های پیش رو برنامه های خاصی دارم که در کنسرت‌های قبلی نبود. در کنسرت آخر یک سری اتفاقات رخ داد که برای مخاطب هم جذابیت داشت. از لحاظ دکور و نور و ویدئو کلیپ‌ها دوستان زحمات زیادی کشیده بودند که مورد توجه قرار گرفت و این روند را ادامه می‌دهیم.
 
  • *می‌توانید زمانی را برای انتشار بیان کنید؟
تمام تلاش ما برای ارائه این مجموعه تا قبل از عید نوروز است.
 
  • *شما بعد از انتشار هر آلبوم یا برگزاری کنسرت به شکل عجیبی سکوت می‌کنید و تا مدت‌ها نامی از شما در رسانه‌ها نمی‌بینیم. دلیل این حضور کم شما در رسانه‌ها چیست؟
دو سال به دلایل شخصی تصمیم به مصاحبه های زیاد نداشتم. زمان «دلنوازان» و «فاصله‌ها» در رسانه‌ها بیشتر حضور داشتم ولی بعد از آلبوم تصمیم یک جو منفی به وجود آمد و تاثیر بدی در کار من داشت. از آن به بعد هم در یک مقطع کلا مصاحبه نکردم. پس از برگزاری کنسرت تا چند وقت هایلات می‌شوید اما اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد چون من همان آدم قبل کنسرت بودم. مخاطبان توقع دارند که بیشتر در هیاهو باشم اما ترجیح می‌دادم که بعد از کنسرت هم همان روال قبل را حفظ کنم. از همین الان زمینه‌ها را برای حضور بیشتر آماده کرده‌ایم و حتی تیتراژ یک سریال را هم قرار است که بخوانم. من کار موزیک را جلو می‌برم فقط یک مقدار در رسانه‌ها نبودم وامیدوارم از این به بعد اتفاقات به همان حالت قبل برگردد.
 
  • *اتفاقا همین حضور کمی که در تیتراژهای یک سال و نیم گذشته داشتید انتخاب خودتان بود یا شرایط شما را به این سمت سوق داد؟
تصمیم گرفته بودم که سالی یک کار را بخوانم. پس از اینکه کار «خداحافظ بچه» را خواندم قرار بود ماه رمضان امسال تیتراژ سریال آقای «افخمی» را بخوانم. اما به طور کل آن پروژه به ماه رمضان نرسید و سریال شبکه سوم سیما جا به جا شد. قرار بود ماه رمضان امسال هم تیتراژ داشته باشم و بنا را بر سالی یک تیتراژ گذاشته بودم. تیتراژ زیادی نخوانده‌ام اما در مورد آن‌ها حاشیه زیاد است! چون آن سریال پخش نشد کار دیگری را قبول نکردم و انشالله اتفاقات خوبی در این کار جدید رخ خواهد داد.
 
  • *زمان انتشار آلبوم تصمیم یک سری جنجال به وجود آمد که برخی معتقدند شما در به وجود آمدن آن‌ها نقش داشتید. برای این آلبوم و آینده قصد دارید که به چه صورت پیش بروید؟
در اتفاقات آن آلبوم من هیچ نقشی نداشتم. «شادمهر عقیلی» برای من موزیک ساخته بود و اصلا قرار نبود که رسانه ای یا عمومی بشود. یک اتفاقاتی در شبکه های ماهواره ای افتاد و صحبت‌های بی دلیل باعث شد این مساله هایلات شود و اتفاقات بعد آن رخ داد. آن بخش‌ها زیاد مهم نیست زیرا خود کار اهمیت بیشتری دارد. همانطور که گفتم موزیک خودم را جلوی می‌برم و دوست دارم کارهایم حرف برای گفتن داشته باشد.
 
  • *و کلام آخر؟
از مخاطبانی که کارهای من را پیگیری می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم که با این آلبوم جدید و سینگل ترک‌هایی که درست می‌کنم نزد آن‌ها سربلند باشم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1392 - 12:49

دیدگاه‌ها

شنبه 25 آبان 1392 - 18:26

خواهش میکنم عـــلــــی ِ عزیــــــزم این وظیفه ی ماست. <3 :)
بی نهایت خوشحالم به خاطره این همــــــــه خبر خـــوب... و مطمئنم که علی لهراسبی عزیزم مثل همیشه موفق خواهد بود. علی جان ما طرفدارای تعصبی و 4 آتیشت همه ی این صحبتایی که کردی رو درک میکنیم و به خودت و بودنت و صدای فــــوق الـــعاده بی نظیــــرت افتخار میکنیم و بی صبرانه منتظره این آلبوم فوق العاده که گروهی به این خوبی داره هستیم و بعدشم که ایشالااا کنسرتای باشکــــوهت مثل همیشه... :)
دنــــیـــــــــــــــــا فــــــقـــــــــــط <3 عــــــــلــــــی لــــهــــراســــــبـــی <3

شنبه 25 آبان 1392 - 19:02

آقای لهراسبی ما همیشه کارهاتون رو دوست داریم چه ریتمیک باشن چه آروم مهم قدرت صدای شماست و اینکه ما طرفدار شماییم با هر سبکی.هرچی به روز تر بهتر.

یکشنبه 26 آبان 1392 - 12:30
محسن اکبری

هرجا خبری از علی لهراسبی باشه ، نام فائزه در آنجا می درخشد
چه فیسبوک ، چه موزیک ما :-)
دوست خوب فیسبوکی من

92.42.54.14
شنبه 25 آبان 1392 - 19:02

هرچقدر بد شدي بازم ،حرف رفتنو نزدم... تو همش راهتو رفتي ، من همش راه اومدم -سلطان احساس مــــــجـيـدخراطها...
وقعا خوبه كه حديث دهقان و زهرا عاملي تو اين البوم حضور دارنـ...
كاش روبه بماني و ترانه مكرم از ديگر ترانه سُراهاي اين البوم باشن تا همه چيز تكميل بشه...
ملودي و تنظيم هم با حضور شهاب اكبري ، فواد غفاري ،محسن يگانه و مرتضي پاشايي بايد حرفاي زيادي واسه گفتن داشته باشه...
آلبوم ديوار به زودي...

جمعه 8 آذر 1392 - 22:55
mehrshad SH

تازه خواستم پر بگیرم....که شکستی بالمو..........تو که جای زانوهام نیستی..بفهمی حالمو...

2.178.109.156
شنبه 25 آبان 1392 - 19:27

تیتراژ زیادی نخوانده ام اما در مورد آن حاشیه زیاد است... :))

برای ایشون آرزوی موفقیت دارم.ممنون

شنبه 25 آبان 1392 - 20:35

جونم علی لهراسبی خیلی چاکریم ؛)

شنبه 25 آبان 1392 - 20:57

کاشکی روزبه بمانی علیرضا افکاری وبهروز صفاریان هم باشند
و ب نظرم دوصدایی با مهدی یراحی محسن یگانه رضا صادقی سعید شهروز و حتی خشایار اعتمادی خیلی عالیه

دوشنبه 27 آبان 1392 - 12:05
somayehh

شک نکنید هست ... مگه میشه علی با بهروز صفاریان کار نکنه؟؟؟؟؟!!!

2.177.250.192
دوشنبه 27 آبان 1392 - 18:28
امید

متاسفانه با بهروز صفاریان کار نخواهد کرد،
هر کسی با بهروز کار کرد ستاره شد اما بعدش خودش رو گم کرد و صفاریان هم به همین دلیل گزیده کار میکنه!
اگه دقت کنید میبینید که هر کی با صفاریان کار کرد ستاره شد، حتی ترانه سراهااااا و ملودی سازها:
بمانی، شهروز، یراحی، شادمهر، اصفهانی و ...!
صفاریان در حال حاضر با ارتباطاتی که بدست اومده الان آلبوم پاروی بی قایق رو برای چاوشی اماده خواهد کرد، منتظر یک بمب باشید...!

79.127.98.196
پنجشنبه 30 آبان 1392 - 12:04
حامد

شادمهر رو بهروز صفاریان ستاره کرد؟!:))))))
من خودم عاشق بهروز صفاریانم ولی فکر کنم شادمهر صفاریانو ستاره کرد .

2.179.54.174
دوشنبه 4 آذر 1392 - 13:37
somayehh

الان اینا چه ربطی به علی داره؟؟؟؟ می خواین بگین علی خودشو گم کرده؟

2.177.238.207
یکشنبه 26 آبان 1392 - 11:38

امید وارم اتفاقات البوم قبلی براش نیفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 26 آبان 1392 - 16:25

منتظریم ............

یکشنبه 26 آبان 1392 - 21:16

امیدوارم خیییییییییییلی بهتر از تصمیم باشه.
واای نمیشه با یگانه و پاشایی کار نکنید؟؟؟!!! :((((
منتظریم عللللللللللللی

دوشنبه 27 آبان 1392 - 05:23

البوم تصمیم خیلی قشنگ بود و همچنین البوم 14.امیدوارم این البوم هم مانند البومهای قبلی قشنگ باشه ولی نمیدونم چرا با حضور مرتضی پاشایی در این البوم حس خوبی ندارم چون اقای پاشایی در کارهای خودش هم موفق نیست و کارهای یکنواخت و تکراری و نه چندان خوبی رو درست میکنه و فکر میکنم حضورش به ضرر این البوم باشه تا به نفعش.

دوشنبه 27 آبان 1392 - 13:56
علی

جناب آقای محترم و.طرفدار استاد چاوشی ، اولا باید عرض کنم خدمتتون که مرتضی پاشایی کاراش اصلا یکنواخت نیست میتونید این و از ترک های جاده یک طرفه نفس و از البوم قبلی نبض احساس و آرزو که تحولی ایجاد کرد به قول اکثر منتقدان .
دوما شما حس خوبی داشته باشی یا نداشته باشی چه بپذیری یا نه مرتضی پاشایی یکی از بهترین پدیده هایی بوده که تاریخ موسیقی تا ب حال به خودش دیده . و مرتضی یک اهنگساز و تنظیم کننده بکر و نو ظهور هم هست نمونش قطعه هر شب علی لهراسبی پس تا چیزی نمیدونید بحث نکنید ممنونم

88.80.184.153
دوشنبه 27 آبان 1392 - 15:45
محمود طهماسبی

دوست عزیز به خاطر اینه که شما هم به عنوان یه مخاطب جدی موسیقی پاپ درک کاملتری از ملودی و آهنگ داشته باشید تا مرتضی پاشایی
و واقعا باعث تعجب خیلیهاست که علی لهراسبی با سابقه همکاری با بهترین های پاپ ایران چه تنظیم کننده چه نوازنده چه ترانه سرا چه اهنگساز امروز بعد از این همه تجربه بیاد با ادم ارزون و دست چندمی مثل پاشایی کار کنه که دقیقا برعکس پیشروی توی این چند سالشو نشون میده- جای این که دنبال افرادی مثل استادان داریوش تقی پور-صفاریان-کوشان و... باشه در ملودی و آهنگسازی دنبال افرادی مثل افکاری چشم آذر چراغعلی و ... باشه این خبرها ازش منتشر میشه که حتی مخاطب جدی رو از دنبال کردن کاراش دلسرد و دلزده میکنه-مطمعنا نتیجه همکاری با پاشایی بهتر و جالبت تر از همکاری با شادمهر و صفاریان و چراغعلی نخواهد بود-همونطور که زهرا عاملی و حدیث دهقان بهتر از روزبه بمانی و جبارکاکایی نیستند و تنها کورسوی امیدی که میشه به البوم از نظر فنی و حسی داشت که یعنی متفاوت باشه همکاری با شهاب اکبری و حسین قربانپور هست که اینا هم با توجه به گذشته ای که داشتن میشه امیدوار بود-من فکر میکنم که همین سطحی بودن ها و سرسری گرفتن های خود لهراسبی باعث شد که صفاریان از تیم سازنده این البوم جدا بشه که اینم از دونظر دو جنبه متفاوت داره 1 برای لهراسبی خیلی بد میشه که لااقل نظارت استاد روی البومش نیست و2 برای صفاریان حفظ ابهت و شخصیت هنریش میشه که کنار بعضی از این اقایون نباشه :) امیدوارم هوادارای محترم لهراسبی هم به گذشته ها بکنن بعد نظر بنده رو برداشت مثبت بکنن ازش-انصافا یه نیمچه نگاهی به همکاریهای دیگر دوستان هنرمند بندازید بعد به این تیم و انتخاب های لهراسبی هم نگاه کنید-

2.185.77.68
دوشنبه 27 آبان 1392 - 21:00
بـهــــــــار فتوتی

مگه کار هر شب بد بود؟مطمئن باشین سود نداشته باشه ضرر هم نمیزنه

5.237.185.74
شنبه 2 آذر 1392 - 15:34
محمد kag

ای خدا........... چرا هرکی هر نظری داره به اسم محسن چاوشی عزیز میده

178.131.27.242
شنبه 2 آذر 1392 - 15:52
محمد kag

چرا به اسم محسن نظرهای بی دلیل میدی؟

178.131.27.242
دوشنبه 4 آذر 1392 - 13:40
somayehh

من عاشق هرشب هستم اونم اگه یکنواخت نیست به خاطر اینه که زیاد با پاشایی همکاری نکرده! اما منم قبول دارم که یکنواخته! قضیه ی بهروز صفاریان هم نمی دونم و نمی تونم راجع بهش نظر بدم!

2.177.238.207
دوشنبه 27 آبان 1392 - 08:09

زنده باد علی لهراسبی و نابغه موزیک ایران استاد شادمهرعقیلی

دوشنبه 27 آبان 1392 - 12:44

از اسم آلبوم جدید جناب لهراسبی پیداست که با شاهکار دیگه ای از ایشون روبرو هستیم.جناب لهراسبی شما بی نظیرید.

دوشنبه 27 آبان 1392 - 12:59

علی آقا:
لحظه ای وجود نداره که صدای شما توش جایی نداشته باشه... همیشه بخونید برای اون کسایی که از صداتون آرامش میگیرن و مطمئن باشید دیواری که شما بسازید هیچ کسی نمیتونه بهتر از اونو بسازه....

دوشنبه 27 آبان 1392 - 13:49

آقای لهراسبی اسطوره موزیک پاپ ایران هستن و ما افتخار میکنیم که یکی از هوادارای ایشون هستیم ......
امیدوارم همونطور هم که خودشون گفتن یه کار متفاوت رو مثل همیشه از ایشون شاهد باشیم.به نظر من حضور بهروز صفاریان میتونه آلبوم رو متفاوت تر بکنه .مطمئنیم که این آلبومتون هم مثل آلبوم های قبلی در
صدر پرفروش ترین ها قرار خواهد گرفت............
زنده باد علی جوووووون .......زنده باد هواداراش .........

دوشنبه 27 آبان 1392 - 17:49

شک ندارم آلبوم خیلی خوبی در راهه
علی لهراسبی همیشه تلاش کرده کار خوب انجام بده و موفق هم بوده
با توجه به این عوامل و این صحبت ها مطمئنم از هر ۴ آلبوم قبلی بهتر میشه
براشون آرزوی موفقیت دارم

دوشنبه 27 آبان 1392 - 18:22

وای خدا جون خیلی خوشحالم آلبوم دیوار چه اسم قشنگی
البته امیدوارم خیلی قبل تر از عید به بازار بیاد و مثل آلبومای
قبلی علی لهراسبی بترکونه مخصوصا این که گفتن بعضی از
ترک هاش مثل آلبوم مثلثه .

من از طرف همه اعضای وب سایت رسمی علی لهراسبی میگم

خیـــــــــــــــــــــــــــلی دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت داریم علــــــــــــــــــــــــــــی جون.

دوشنبه 27 آبان 1392 - 20:00

اگه شادمهر تو البوم نقش داشته باشه كه مثل دفعه ي قبل البوم ميتركونه
البته به نظرم پاشايي زياد نميتونه در موفقيت الوم نقش داشته باشه

دوشنبه 27 آبان 1392 - 22:39

آقا شما بالاخره سایت تحلیلی هستید یا تبلیغی؟!
از آقای لهراسبی میپرسم مگه شما سبک شخصی دارید؟ تایید نمیکنید!!
میگم سبک شما از شادمهر برداشت شده که خود اونم از سیاوش شمس برداشت کرده.تایید نمیکنید!!
میگم میخوایید بمیریم حرف نزنیم از آقایون خواننده هاتون فقط تعریف کنیم به صاحت مقدس پر افتخار همه چی دانه استاد بالا استاد پایینشون بی حرمتی نشه تا شاید تایید کنید!!!

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 01:40
محبوبه

آقای علی: بله آقای لهراسبی ِ عزیز سبک شخصی و خاص خودشونو دارن و اینو میتونین در خیلی از آثارشون از گذشته تا به حال حس کنین. و این سبک هم فقط مختص خودشونه نه شخص دیگه ای!!!
درمجموع معمولا هر خواننده ای سبک خاص خودش رو داره.

37.254.83.88
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 15:34
ali zzz

خانوم محبوبه این سبک شخصی نیست!به هر حال ایشون یه آدم دیگس نگفتیم خوده شادمهره که!

188.158.227.34
سه شنبه 28 آبان 1392 - 13:30

جناب طهماسب منظورتون از اینکه مرتضی دست چندمی هست متوجه نمیشم . شما با چه منطقی این حرفو زدید . من حدس میزنم شما درک کافی ندارید از موسیقی که پاشایی رو دست چندمی حساب میکنید . من موندم ک چرا شما گیرتون رو مرتضی پاشایی هست ایا حسادت دلیلش هست ؟
چون این خواننده بدون مصاحبه و تبلیغات داره پیشرفت میکنه . چون به نظرم مرتضی پاشایی از موقعی ک اومده از یگانه بهتر.ظاهر شده پس چرا یگانه رو مد نظر قرار نمیدید . ببخشید ولی حرفتون اصلا منطقی نیست .

چهارشنبه 29 آبان 1392 - 16:28
محمود طهماسبی

دوست عزیز شما ازادی هر برداشتی دوس داری از نظر بنده بکنی-ولی سعی کنید موسیقی رو فقط حسی پیگیری نکنید :)

46.100.156.90
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 19:19

دیوار؟!شرط میبندم به ذهن هیچکدوم از هوادارا نرسیده بود!
خیلی ممنونم از شما و از آقا لهراسبی بابت این مصاحبه ی فوق العاده

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 12:35

مطمئنا البوم خوبی میشه با ارزوی موفقیت برای اقای لهراسبی

جمعه 1 آذر 1392 - 11:28

صفاريان شادمهر رو ستاره كرد!!!!خيلي خنده دار بود
حالا خوبه اوني كه اون يكي رو ستاره كرد شادمهر بود

جمعه 1 آذر 1392 - 16:01

به همه قول می دم این آلبوم بهترین آلبوم آقای لهراسبی هست و بهترین آلبوم سال

جمعه 1 آذر 1392 - 18:31

چه خبرای خوبی
مطمئنم ارزش انتظار رو داره.این آلبومم میترکونه
زنده باد علی لهراسبی

یکشنبه 10 آذر 1392 - 15:36

با تعاریفی که شنیدم امیدوارم آلبوم علی آقا یه اتفاق جدید و از نظر کیفی همچنان در سیر صعودی باشه، من هم با نظر آقای محمود طهماسبی موافقم خواننده یا موزیسینی که خودش دچار تکرار شده و نمی تونه خالق اثر تازه باشه که مردم رو راضی کنه چطور میخواد به دیگران کمک کنه البته من خیلی به ترکیب اکبری - یگانه خوشبینم هر چند فکر می کنم ترانه سرا هم از آقایون باشه هم از خانوما کار از نظر فضای حسی متعادلتر میشه کاش بهروز عزیز هم از عوامل این آلبوم بودن در هر صورت به عنوان یه طرفدار علی آقا بی صبرانه منتظر یه عاشقانه جدید و تمام عیار هستم.ما همیشه با علی آقا هستیم .

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 11:39

ان شاالله آلبوم خوبی باشه...
علی آقا منتظریم

پنجشنبه 19 دی 1392 - 16:27

منم از طرفدارای علی لهراسبیم و واقعا حسش تو آهنگاش خیلی روم تأثیر میذاره ولی به نظر شما علی لهراسبی بعد از ترانه فاصله ها و مخصوصا در تراکای تصمیم صداشو بیش از اندازه تو دماغی نکرده و از صدای قبلیش یه ذره فاصله نگرفته؟؟؟؟؟واقعا که این تغییر نه چندان جالب خیلی محسوسه!!!یه خواننده ای به حد و اندازه ی لهراسبی نباید سعی کنه تغییری تو صدای اصلیش ایجاد کنه!!!

چهارشنبه 25 دی 1392 - 09:21

موسیقی ما جوا بدید لطفا! طرف صحبت من که یکی از هوادارای علی لهراسبی هستم شمایید! برای چی آهنگ حواسم بهت هست رو از این سایت منتشر نکردید؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟ در مقابل مثلا شکایت اردلان سرافراز از علی لهراسبی رو اولین سایتی هستید که منتشر می کنید؟؟؟؟ مشکل شما با علی چیه؟؟؟؟ چرا از جواب دادن به من و امثال من ( هوادارای علی ) فرار می کنید و نظراتمون رو تایید نمی کنید؟؟؟؟ برای ما سواله که چرا نباید آهنگ حواسم بهت هست از این سایت منتشر بشه؟؟؟؟ نگید نمی دونستید که واقعا مسخره است! حد اقل جواب منو به ایمیل شخصی ام بفرستید! آخه چرا تو این سایت هیچ کسی پاسخگو نیست؟؟؟؟

شنبه 28 دی 1392 - 14:52

اینکه نظرمو تایید کردین معنی اش این نیست که پاسخگو بودین! من از شما نخواستم نظرمو تایید کنید ازتون جواب میخوام!

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 14:10

واقعا عالیه اما این آلبوم که میگن تا قبل از عید میاد الان عید هم تموم شده و هیچ آلبومی با نام دیوار نیومده
اما به هر حال من عاشق صدای علی جونم و اومدم تا بگم امروز تولد علی لهراسبی هستش
در ضمن لطفا سایت رو به روز کنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی لهراسبی: احتمالا «دیوار» نام آلبوم جدیدم باشد | موسیقی ما