برنامه یاد بعضی نفرات
 
«یک لحظه عاشق شو» هنوز مجوز انتشار نگرفته است
گفت و گوی سایت موسیقی ما با حميد حامي؛
«یک لحظه عاشق شو» هنوز مجوز انتشار نگرفته است
موسيقي ما-لي لا رضايي: حميد حامي از خوانندگان صريح الهجه اي است كه بي رو دربايستي حرف مي زند . به همين دليل هميشه حر‌ف‌هايش شنيدني است و البته چنين چيزي همواره انتقاداتي را با خود به همراه داشته است. اما او علاوه بر اين كه صاحب يكي از بهترين صداهاي ايران زمين است، صاحب اراده اي است كه موجب مي شود جز براي خود و موسيقي اش براي هدف ديگري نخواند. او اين روزها را درگير آلبومي است كه با وجودي كه مدتهاست آماده انتشار است هنوز نتوانسته به دست مخاطبانش برسد.

گفت و گوي كوتاه زير را موسيقي ما با اين خواننده پاپ-كلاسيك در همين مورد انجام داده است كه مي خوانيد:

  • مدتها از آماده بودن آلبومتان مي گذرد اما تاخير در انتشار آن بيش از حد شده است. اين تاخير از چه بابت است؟
بله همانطور كه مي دانيد اين آلبوم مدتهاست كه آماده شده است اما هنوز موفق نشده نامه انتشار خود را دريافت كند. دليلش را نيز نمي دانم كه چرا اين نامه داده نمي شود. البته دوستاني كه مشغول همكاري با من هستند درگير و دار دريافت مجوز هستند و همچنان در تلاشند تا هر چه زودتر اين اتفاق بيافتد.

  • اما گويا اين آلبوم از همان ابتدا با مشكلاتي مواجه شد كه موجب اين تاخير شد.
بله همان ابتدا و در يك دوره شوراي تطبيق به اين موضوع اشاره كرد كه صداي زن در اين آلبوم است در حالي كه آن صدا متعلق به خودم بود نه كس ديگر. متاسفانه اين قبيل مشكلات موجب تاخير در انتشار آلبوم من شده است كه اميدوارم به زودي مرتفع شود و بتوانم آن را به دست مخاطبانم برسانم.

  • بالاخره عنوان اين آلبوم چه شد؟ گويا چندين نام براي آن در نظر گرفته بوديد.
بله اما بالاخره از ميان آن عناوين توانستيم نام نهايي را انتخاب كنيم و بدين ترتيب آلبوم جديدم «يك لحظه عاشق شو» نام گرفت.

  • مشخصات اين آلبوم چه مشخصاتي هستند؟
«یک لحظه عاشق شو» پنجمین آلبوم موسیقی من است. اين آلبوم با سبک موسیقی پاپ و راک در یازده قطعه، اولین تجربه من در زمینه موسیقی راک است اما گرایش من به پاپ عاشقانه ایرانی مثل سالهای گذشته در این آلبوم هم پابرجا مانده است.

  • فضای قطعات این آلبوم چگونه فضايي است؟
بر خلاف گذشته فضایی شاد با شعرهایی امیدواركننده دارد ولی بدین معنی نیست که در این آلبوم از ریتم های شش و هشت معمول استفاده کرده باشم، بلکه با استفاده از شعرهایی امیدوار و فضای روشن و سپید و نیز ریتمهایی تند با سازبندی غیر ایرانی فضایی تازه و جوان پسند را تجربه کرده ام. چرا كه بر اين باورم که این نوع موسیقی مورد توجه عامه مردم قرار خواهد گرفت.

  • چه كساني در اين آلبوم با شما همكاري كرده اند؟
آهنگسازانی که من در این آلبوم با آنها همکاری کرده ام، بیشتر از جوانان شناخته شده و از نوابغ سالهای اخیر موسیقی ایران هستند که این خود به نوگرایی در این آلبوم کمک شایانی کرده است . ترانه ها نیز از ترانه سرایان شهیر و جوان امروز ایران است که هم در موسیقی داخل و هم خارج از ایران به فعالیت هنری می پردازند. از ميان آهنگسازان مي توان به علی موثقی، رضا تاجبخش، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی و علیرضا قرایی منش اشاره كرد و خودم نيز در اين ميان سهمي دارم. ترانه سراهاي آن نيز بابک صحرایی، مریم اسدی وپوریا ربیعی هستند.

  • گويا يك از قطعات را دو صدايي اجرا كرده ايد؟
بله در اين آلبوم و در یکي از قطعات با یکی از برجسته ترین صداهای تاریخ موسیقی ايران و خواننده ای توانا و با سابقه به نام نیما مسیحا همکاری داشته ام. اين قطعه از قطعات خوب اين آلبوم است.

  • عنوان قطعات اين آلبوم چيست؟
یک لحظه عاشق شو ، گلایه ای نمیکنم ، تقویم ، دست خودم نیست 5، خواب سیاه ، با من حرف بزن ، تماشایی ، دیوونگی ، پرواز ممنوع ، طلایه دار(به یاد بابک بیات) عنوان اين قطعات هستند.

  • چه زماني منتظر انتشار اين آلبوم باشيم؟
امسال كه موفق به انتشار آن نشديم . اميدوارم اوايل سال جديد به ان مهم دست يابيم . اينطور كه پيش بيني مي شود انتشار اين آلبوم به اردي بهشت ماه موكول خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

باور کن من وقتی این مصاحبه رو خوندم یاد همین مطلب شما افتادم ..
حامی خواننده خوبیه ولی بعضی حرفاش تو این مصاحبه تعجب اورد بود ..

از اغراق درباره نیما مسیحا !!!!
و صحبت هایی که چند وقت پیش تو همین سایت موسیقی ما زده بود و. الان به قول شما داره استفاده تبلیغاتی میکنه !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

چرا مصاحبه با شهاب رمضان رو نمی زارید؟ لطفا اگه میشه بذارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

یکی از برجسته ترین صداهای تاریخ موسیقی ایران و خواننده ای توانا و با سابقه به نام نیما مسیحا ???!!!!!

خیلی با حالی حامی جان چرا د رباره یکی اینقدر اغراق میکنی؟؟

این اقا صداش رو وام دار اقای صدا ابی هستش .
اصلا طرفداری هم نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

حامی تمام فاکتورهای یه خواننده با شخصیت رو داره, چه از لحاظ اخلاقی چه از لحاظ کاری.
باید از امثال ایشون بابت خدمت واقعی به موسیقی پاپ تشکر کرد.
واقعا تو این آشفته بازار موسیقی پاپ امثال حامی کیمیا هستن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

آقای حامی!!!!!!!!
"ترانه ها نیز از ترانه سرایان شهیر و جوان امروز ایران است که هم در موسیقی داخل و هم خارج از ایران به فعالیت هنری می پردازند."!!!!!!!!!!!!
یادتان رفته خودتان چقدر اینور و آنور گفتید اینها چرا با آنور آب کار می کنند؟ حالا از همین موضوع استفاده تبلیغاتی می کنید؟؟ شاید هم می خواهید بعد از اتفاقات اخیر ما یادمان برود که شما در کدام دسته بودید!!!!!!

(موسیقی ما، من نه تهمت زدم و نه بی احترامی کردم. شرافت خبری خود رو حفظ کنید و این پیام رو نمایش بدید تا این دوست عزیز بداند حافظهء جامعه آنقدر که خودشان فکر می کنند ضعیف نیست)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

دوست عزیز همونطور که شما و همه ما برای خودمون یک ایده آل داریم حامی عزیز هم برای خودش نیما رو به عنوان یکی از بهترینها قبول داره. خوبه که به شخص خاص یا آقای خاص اهانتی نکرده که اینجا رو سیاه کنن.
لطفا نظرات شخصی افراد رو محترم بشمارید و در صورتی که موافق نظر شما نیستن سعی کنید آستانه تحمل خودتون رو بالا ببرید.
حامی از نظر قدرت صدا و ماندگاری موسیقی جزو نوادر این روزهای کوچه بازاری موسیقی هست. امیدوارم سالهای سال بتونه برای کسایی که با موسیقی اون زندگی میکنن بخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

تو این روزهای سرد تنهایی
فقط تنها تویی که میخونی

بی صبرانه منتظر اردیبهشتی بعدی هستیم

44
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

آقای محسن و شاهین حامی اونقدر بزرگ هست ک نیاز ب تبلیغات داشته باشه حامی بهترین خواننده ایران ه چ از نظر صدا چ تکنیک چ احساس چ تحریر کمتر خواننده ای دیدم ک مث حامی بتونه اینقدر زنده تمیز بخونه حامی کار های خونده ک تو ایران شاید 2 سه نفر بتونند اون کار ها رو بخونند بس شما آقای محسن و شاهین درباره حامی نظر ندین حامی بهترین ه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

آقای حامی صریح اللهجه نیستن
ایشون زمانی که میبینن اوضاع خرابتر از اونیه که به نظر میاد همکارانشون رو متهم میکنن که هم حرفشون رو زده باشن هم واسشون مشکل ساز نشه...
در اصل به قشر ضعیفتر حمله میکنن تا بعدا جوابی در خور دریافت نکنن!

به جای اینکه بگن چرا مسئولان ارشاد سیاست سلیقه ای به خرج میدن احسان خواجه امیری رو متهم میکنه که عضوی از مافیاست که تونسته به طرق خاص اسم ترانه سراش رو روی کاور درج کنه
یا مثلا بجای اینکه بگن چرا تهیه کننده های تلوزیون از استفاده از خواننده های متفاوت واهمه دارن تیتراژ خوان ها رو به مافیایی بودن متهم میکنن (که حتما انتظار دارن از این به بعد کسانی مثل علی لهراسبی در مقابل پیشنهاد تیتراژ بگه «خیر لطفا از حمید حامی استفاده کنید!»)

آقای حامی به جای اینکه چرخه معیوب رو مورد نقد قرار بدن میان همکارهای خودشون رو که خواسته و ناخواسته وارد این چرخه شدن رو وارد حاشیه میکنن و بعد این میشه صدای معترض و صریح!

این راهش نیست برادر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

hami ehtiaji be injor tablighat nadare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

برجسته ترین خواننده تاریخ موسیقی ایران نیما مسیحا ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! نمیدونستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

یعنی جداً شما با این حافظه ی قویتون نوع فعالیت کسانی مثل علی موثقی، رضا تاجبخش، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی و علیرضا قرایی رو در خارج از ایران با کسانی مثل روزبه بمانی و علیرضا افکاری یکی میدونید که این حرف رو میزنید؟!

دوست عزیز شما که حافظه ای با این قدرت دارید حتما منظور حامی از حرف هاش رو متوجه شدید که ایشون منظورشون صرفا (اعتراض به تفاوت قائل شدن بین هنرمندان) بود، نه مخالفت با کار کردن هنرمندان داخلی با خارج از ایران!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

حامی عزیز هر زمانی هم منتشر شه ما بی صبرانه منتظرش میمونیم و مطمئنم که این آلبوم هم مثل کارای قبلیتون شنیدنیه
فقط کاش شما این همه مشکل مجوز نداشتید تا ما می تونستیم زود به زود کارای جدیدتونو بشنویم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

من هیچ توهینی به حامی نکردم ایشون واقعا خواننده بزرگی هستند ..

من از بعضی حرفاش تعجب کردم ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

در مورد محمد اصفهانی مواقم ارزشش خیلی بیشتر ازیناست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

از نظر ماها نیما مسیحا و حامی خوب نیستن! چرا؟ چون طرفدارشون از امثال .... ها کمتره! چرا کمتره؟ چون مثل اونا آهنگای 6/8 نمیخونن که بیشترین رای و بیشترین امتیاز رو بیارن!! متاسفانه اینه سطح سلیقه مردم ما!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

اخه من موندم چرا اینایی که نظر منتقدانه میدن فکر میکنن خدان ؟ بابا حامی کارش موسیقیه و حرفه اش موسیقی هست و یکی از بهترینای ایران در حال حاضر هست اونوقت کسایی که خودشونو خدا میدونن و هیچ سر رشته ای تو موسیقی ندارن در باره نیما مسیحا مسخره وار صحبت میکنن نیما مسیحا شاگرد استاد بابک بیات بود و همین سندی بر درستی کار او و جزو بهترینها بودن اوست متاسفانه تو این کشور همه متخصص همه چی هستن و خیلی راحت افراد بزرگی چون حامی نیما مسیحا و ... رو زیر سوال میبرن دوستان محمد اصفهانی کجاس ؟ حامی چرا البومش نمیاد؟ نیما مسیحا چی؟ یا مانی رهنما ؟ این ماها بودیم که انتخاب کردیم که امثال ... که موسیقی مارو به این روز کشوندن معروف شن و با اهنگای 1 هفته ای تیتر اول خبر ها شن واقعا جای تاسف داره ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

بهترین خواننده داخل ایران فقط فقط حامی یه حامی ب معنای واقعی خواننده ست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

البته ناگفته نمونه اصفهانی تنها خواننده بوده از بازمادنگان دهه قبل که هنوز با فر وش بسیار زیاد البومهاش و با شکوه برگذاری کنسراتش اثبات کرده تو قلب مردم جا داره ..
هم دورهای دکتر چنگیز حببیبیان و عصار و خشایار وکریمی دیگه نتونستند خودشونو بکشن بالا ..
ولی طرفدارای دکتر تو محیط مجازی و فیس بوک بسیار کم هستند نمیدونم دلیلش چیه!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

حامی عشق منه آرزوم دیدن از نزدیک حامی یه حتی 1 دقیقه حامی دوست دارم و من با کارات زندگی میکنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

واقعا ناراحت کنندست که برای حامی عزیز و آلبومش این همه سختگیری می کنن. اکثر خواننده ها هر 2سال یه آلبوم میدن راحنم مجوز میگیرن اما حامی اینقدر اذیت شده. امیدوارم آلبوم جدید حامی رو اردیبهشت سال 92 بشنوم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

کاش همون پاپ کلاسیک میمند سبکش من به خاطر همین ملایم بودن و عامی نبودن حامی بهش افتخار میکردم.اینروزا هرکی که میخواد معروفتر و محبوبتر بشه این سبک هارو انتخواب میکنه.
کاش این کارو نکنه دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

مازیار جان شما دموی آلبومو گوش کن اصلا از مسیر گذشته دور نشده اشتباه نکن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

من گوش نکردم ولی ارزوم هست همون مسیر قبلیش یاشه من به حامی افتخار میکنم پیدا نکردم ولی پیداش میکنم به جرات میگم حامی پرچم دار موسیقی فاخر هست دوست ندارم این عامی بشه و موسیقی هاش فقط به درد تو ماشین گوش دادن بشه.چاوشی هم افتخار امیز بود ولی خیلی از این شاخه به اون شاخه میپره یه سبک که طرفدار کمی داشته باشه ولی فاخر باشه رو انتخاب نمیکنه ولی امیدوارم 13 خوب باشه.فکر میکنم این همون کاری هست که من میپسندم.
ولی به هر حال سابقه حامی بیشتر هست و پخته تر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یک لحظه عاشق شو» هنوز مجوز انتشار نگرفته است | موسیقی ما