برنامه یاد بعضی نفرات
 
پدرام درخشانی با کنسرت افشارستان و آلبوم جدید
در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما عنوان شد:
پدرام درخشانی با کنسرت افشارستان و آلبوم جدید
موسیقی ما-لی لا رضایی: پدرام درخشانی از برگزاری کنسرت گروه افشارستان خبر داد و بعداز آن، جزییات آلبوم سوم گروه رومی را اعلام کرد. این نوازنده سنتور در باره فعالیتهای آینده نزدیک خود گفت: همراه با گروه «افشارستان» در روز ۱۹ آبان ماه روی سن رفته و اجرای برنامه خواهم کرد. این کنسرت با‌‌ همان ترکیب قبلی اعضا برگزار می‌شود، فقط این بار به جای آرش سعیدی، آرین کشیشی گیتار باس گروه را خواهد نواخت.

وی درباره جزییات این کنسرت گفت: در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات قدیمی، قطعات جدیدی توسط گروه اجرا می‌شود که می‌توان گفت تقریبا ۲۰ درصد قطعات جدید هستند.

درخشانی در ادامه درباره انتشار آلبوم جدید گروه رومی خاطر نشان کرد: این آلبوم که هم اکنون در مرحله طراحی جلد به سر می‌برد، همانطور که پیش از این گفته بودم، بعداز ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی خواهد شد و چون در راستا و پیرو آلبومهای قبلی گروه رومی است، برای آن عنوان «رومی ۳» را در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: البته این آلبوم قسمت آخر برنامه‌های گروه رومی در این سبک است و از آنجایی که در برنامه‌های بعدی، سبکهای دیگری را درنظر داریم، نام آلبوم‌ها نیز تغییر خواهند یافت.

به گفته وی این آلبوم حاوی هشت قطعه است که ۴ قطعه بی‌کلام و ۴ قطعه دیگر با کلام است و اشعار آن از میان اشعار بزرگانی همچون مولانا، سعدی و هوشنگ ابتهاج انتخاب شده است که مضامینی عاشقانه و عارفانه دارند.
سرپرست گروه رومی همچنین گفت: سینا سرلک، هومن جاوید، مهرداد هویدا و بامداد فلاحتی خواننده‌های ۴ قطعه باکلام این آلبوم هستند که همراه با ارکس‌تر بزرگ ۲۷ نفره قطعات را اجرا کرده‌اند.

این آهنگساز در پایان گفت: آهنگهای آلبوم «رومی۳» که مانند دیگر آلبوم‌ها به شکل تلفیقی کار شده‌اند، از ساخته‌های خود من است و تنظیم‌های آن‌ها را نیز خودم به عهده داشته‌ام.

گروه رومی، به سرپرستی پدرام درخشانی در سال ۸۰ کار خود را آغاز کرد. این گروه که ملودی‌های محلی ایران و بعضا افغانستان و پاکستان و هند را به همراه تعدادی از ساخته‌های خود، با ترکیبی از سازهای ایرانی و غربی اجرا می‌کرد، به سرعت به محبوب‌ترین گروه موسیقی تلفیقی ایران تبدیل شد.

رومی در اولین اجرای خود، پدرام درخشانی و مهرداد هویدا را به عنوان خواننده داشت و از کنسرت بعدی آن‌ها یک خواننده جوان دیگر را هم به نام حامد نیک‌پی به جمع خود اضافه کردند که جنس رومی را جور کرد و به این ترتیب گروه به ترکیب ثابت خود رسید. روزبه‌روز بر محبوبیت رومی افزوده شد و آن‌ها در یک برهه تقریبا دو ساله ۵-۴ کنسرت موفق برگزار کردند. «رومی ۳» محصول تجربه دور و دراز اعضای این گروه است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پدرام درخشانی با کنسرت افشارستان و آلبوم جدید | موسیقی ما