برنامه یاد بعضی نفرات
 
چرا کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در نیشابور برگزار نمی‌شود؟
در گفت‌وگو مدیر ادارهٔ ارشاد شهرستان نیشابور مطرح شد
چرا کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در نیشابور برگزار نمی‌شود؟
موسیقی ما - مدیر ادارهٔ ارشاد شهرستان نیشابور دربارهٔ دلایل برگزار نشدن کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در این شهر گفت: به هیچ وجه کنسرت حسین علیزاده در نیشابور لغو نشده است و نمی‌دانم این موضوع از روی چه سندی مطرح شده است.  کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی که قرار بود در تاریخ‌های ۲۳ و۲۵ خرداد ماه در نیشابور برگزار شود، طبق اعلام روابط عمومی این گروه برگزار نمی‌شود.

سلامت ـ مسئول امور هنری نیشابور ـ گفت: بنده جهت برگزاری این کنسرت نامه‌ای را به آقای قلندری مدیر ارشاد نیشابور نوشتم، اما از سوی ایشان هیچ جوابی برای بنده نیامد، بنابراین تا وقتی که ایشان اجازه‌ای ندهند، ما نمی‌توانیم کنسرتی را برگزار کنیم.

احمد قلندری مدیر ارشاد نیشابور هم در پاسخ به این سوال که دلیل لغو کنسرت حسین علیزاده چیست؟ به ایسنا یادآور شد: کنسرت حسین علیزاده لغو نشده و من نمی‌دانم چه کسی این موضوع را مطرح کرده است، بلکه تاریخ این اجرا به تعویق افتاده است و زمان آن مشخص نیست.

وی یادآور شد: باید شورای فرهنگ عمومی برای این اجرا تشکیل جلسه دهد و نتیجه را به ما اعلام کند و تاکنون نتیجه‌ای در این رابطه به ما اعلام نشده است.

روز گذشته از سوی روابط عمومی این گروه اعلام شد، کنسرت «آن و آن» حسین علیزاده و پژمان حدادی علی‌رغم اعلام قبلی برگزارکنندگان در تاریخ‌های ۲۳ تا ۲۵ خرداد در شهر نیشابور برگزار نخواهد شد.

علیزاده و حدادی امروز ۱۰ خرداد - در آمل اجرا خواهند داشت و پس از آن به تهران باز می‌گردند.

تور کنسرت «آن و آن» به مدت دو هفته به مناسب ایام سوگواری ارتحال حضرت امام (ره) متوقف خواهد بود و پس از با اجراهایی در گیلان و تهران به پایان خواهد رسید.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

من یک نیشابوری هستم و همیشه عملکرد مدیران هنری این شهرستان واسم جالب بوده و اصلا مشخص نیست که چه هدفی در کارهاشون وجود داره این در حالی که نیشابور یک شهرستان هنر دوست و هنر پرور بوده و هست ... هیچ برنامه ریزی درست و اصولی در کارها دیده نمیشه و بیشتر هنرمندانی که به نیشابور اومدن ناراضی برگشتن حالا به هر دلیلی! امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل بشه و کسانی در اداره ارشاد و بخش هنری نیشابور باشند که از این فضا اطلاعات کافی داشته باشند.

در پایان از هنرمندان بزرگ میخوام که اگر دوست دار کنسرتهای با کیفیت هستند هیچ وقت نیشابور رو انتخاب نکنند چون تنها سالن شهرستان ما به شدت از نظر صدا و... در سطح پایینی هست! و نکته پایانی باز هم برای هنرمندان عزیز اینکه برای کنسرت در نیشابور برنامه ریزی مالی درست و دقیقی داشته باشن تا در پایان از اتفاقات متعجب نشن...

ممنون.

دوشنبه 28 مرداد 1392 - 08:24

حتي اگه به تعويق هم افتاده به هر حال ايشون نام مسئول روشون هست و موظف به توضيح دقيق دلايل هستن. خب همه ي. هنرمندان اين روزها كنسرتاشون بنا به دلايل ناگفته به تعويق ميافته و ديگه هم البته برگزار نميشه. اين راحت ترين راه براي دور زدن مخاطب شده.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چرا کنسرت حسین علیزاده و پژمان حدادی در نیشابور برگزار نمی‌شود؟ | موسیقی ما