برنامه یاد بعضی نفرات
 
کلامی که در ترانه‌ها استفاده می‌شود، بیش‌تر برای تهییج لحظه‌ای است تا حس شاعرانه!
روزبه بمانی در پی حضور ترانه‌های سخیف و کم ارزش در بازار موسیقی؛
کلامی که در ترانه‌ها استفاده می‌شود، بیش‌تر برای تهییج لحظه‌ای است تا حس شاعرانه!
لی‌لا رضایی: ترجیح می‌دهم در شرایطی که همه جور کار به بازار عرضه می‌شود، یا کار نکنم و یا پروژه‌ای کار کنم. روزبه بمانی که یکی از ترانه سرایان پرکار عرصه موسیقی طی سال‌های گذشته است، با اعلام این خبرگفت: بیشتر ترانه‌های من از خارج از کشور منتشر می‌شود ولی این روز‌ها کلا روزهای بیکاری و یا کم کاری را تجربه می‌کنم. چون ترجیح می‌دهم ترانه‌های کل آلبومی را که به من پیشنهاد شده، خودم بسرایم و مراحل تولید آن را نیز خودم انجام دهم. اما از آنجایی که در ایران کمتر کسی منجر به چنین اتفاقی می‌شود، من هم ترجیح می‌دهم کمتر کار کنم.

این ترانه سرا در ادامه گفت: البته طی این مدت یک سری ترانه از سروده‌های من توسط برخی از خوانندگان اجرا شده که به زودی منتشرشده و به بازار می‌آید ولی این همه آن چیزی نیست که من می‌خواهم. بهتر هم این است که فعلا درباره اینکه این ترانه‌ها را چه کسانی خوانده‌اند، حرفی نزنم.

بمانی بااشاره به اینکه روزهای کنونی موسیقی، روزهای ترانه‌های خوب نیست گفت: وقتی این همه موسیقی به وجود آمده، طبیعی است که هر کلامی هم ممکن است شکل بگیرد و وارد جامعه شود. من هم مخالف چنین جریانی نیستم ولی اگر هم مخالف باشم که مخالفت من فرقی به حال موسیقی نمی‌کند. چرا که موسیقی در جریان است و هر کس با سلیقه‌ای که دارد از موسیقی سلیقه‌ای خودش حمایت می‌کند. به همین دلیل ترانه‌ای هم که با آن موسیقی عجین است، جریان خود را پیدا می‌کند.

وی در خصوص کلیت ترانه و شناخت آن گفت: من شناخت دیگری از ترانه دارم که با آنچه که امروزه به نام ترانه شناخته شده است، متفاوت است.

آنچه امروز فضای موسیقی ما را اشغال کرده، نه ارزش حرف زدن دارد و نه ارزش نقد کردن. چون دایره حرف‌ها و واژگان جدی ندارد. بلکه نوع کلامی که در ترانه‌ها استفاده می‌شود، بیش از هر چیزی برای تهییج لحظه‌ای است تا حس شاعرانه! عمده ترانه‌های فضای کنونی جامعه موسیقی را چنین ترانه‌هایی پر کرده و در بر گرفته است.

بمانی در پایان گفت: این نوع کلام باید در موسیقی باشد و به نبودن آن رای نمی‌دهم. اما این دلیل نمی‌شود که کل موسیقی ما را چنین ترانه‌ها با کلام‌های سخیفشان در بر بگیرد.
منبع: 
فرهنگخانه
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

خودم طرفدار چاووشی ام ولی ارزوم اینه که محسن از بمانی ترانه بگیره. طرفدار های چاوشی اگه میخوان اعتراض کنن با اسم محسن چاوشی بازی نکنن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

یرو بابا ...
فقط ارجینی و حسین صفا....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

کلامی که در ترانه‌ها استفاده می‌شود، بیش‌تر برای تهییج لحظه‌ای است تا حس شاعرانه! ---> با این موافقم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

ایشون برای داریوش شعر گفتن !
بعد برن بابا ؟!
من نمیدونم چرا همه فکر می کنن خواننده ها و شاعرای دیگه باید برن بابا ، بعد چاوشی و تیمش بیان بابا !
شما طرفدار چاوشی ای ؟!
خیلی عالیه !
چاوشی هم خواننده خوبیه .
ولی نه به این قیمت که همه خواننده ها برن بابا ، بعد چاوشی تنها فقط بخونه .
(البته حیف که کنسرت نمیتونه بذاره .. ! !! )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

واقعا باید به این استاد جوان ترانه سزای کشورمون تبریک گفت به خاطر برخورد حرفه ی که با بازار متلاطم موسیقی داشته و هرگز اسیر بازار نشده . . .

اخرین ترانه های این استاد روزبه بمانی :

1. داریوش اقبالی ( دنیای این روزای من )

2.هلن ( فصل من )

3.خشایار اعتمادی ( باید به تو برگردم )

تک اهنگ ها :

فرزاد فرزین ، ع.اصحابی ، ب.صفوی ( تو نزدیکی )

مهدی یراحی (ماه عسل ، تابوت خالی )

پارسا ( خاطره ، حس تنهایی )

بیژن مرتضوی - البوم من و موسیقی - تراک دعوت

با این کارنامه هنری دوست عزیزمون میگن برو بابا !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

behtarin dar irane ruzbeh lotfan ba tarane sarahaye taze kaar moghayeseash nakonid...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

روزبه بمانی ، بهترین ترانه سرای حال حاضر کشورمون هست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

من خودم محسن چاووشی عزیز رو خیلی دوست دارم و با اهنگ های محسن عزیز که ترانه هاش رو حسین صفا و امیر ارجینی میگن زندگی می کنم مخصوصا البوم یه شاخه نیلوفر که به نظر من این البوم از همه نظر یعنی ترانه و اهنگسازی و تنظیم بهترین البوم تاریخ موسیقی ایرانه و حسین صفا و امیر ارجینی در این البوم واقعا گل کاشتن و فو ق العاده ظاهر شدن اما باید بگم روزبه بمانی هم یکی از بهترین ترانه سراهای فارسی زبان هم داخل کشور و هم خارج از کشوره که واقعا ترانه هاش محشره .هیچ وقت ترانه هایی که برای البوم بی خوابی سعید شهروز گفته بود رو فراموش نمیکنم که البوم بی خوابی سعید شهروز رو به یک البوم فوق العاده بدل کرد مثل اهنگ تبعیدی یا ما عاشق هم بودیم و یا چند سال از امشب بگذره که واقعا محشر بودن و جدیدا هم که در البوم خشایار اعتمادی هنرنمایی کرد و ترانه های زیبایی رو سرود.در کل بهترین ترانه سرایان فارسی زبان حال حاضر ایران و خارج از ایران همین حسین صفا.امیر ارجینی و روزبه بمانی هستند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

عشق است روزبه بمانی و بهروز صفاریان که من تا حالا اینارو از هو جدا ندیدم . عاااااااااااااااااااااااااااااشششششششششقتونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

من عاشقانه روزبه بمانی رو دوس دارم ایشون تاج ترانه ایران هستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

آخه من موندم چرا یه عده اینقدر شعور موسیقیشون پایینه !!!! آقای بمانی از بهترین ترانه سراهای کشور هستن بعد یه آدم میاد بهش میگه برو بابا!!!! از سایت موسیقی ما بعیده که این احانت ها رو به معرض دید عموم میذارن!!!! یعنی واقعآ اشعار پر محتوای ایشون ایشون با میخرم سال دیگه واست النگوی طلا قابل مقایسه هستش؟؟؟؟!!!!!! ولی از این هم خوشم نمیاد که واژه ی استاد واسه کسی بکار ببریم که هنوز خیلی تا اون درجه مونده. اما در کل جزء بهترین هاست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

من فقط می خوام بدونم اون موقع که امیر ارجینی و حسین صفا شعر میگفتند شما کجا بودی؟؟؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

من از طرفداران چاووشی هستم. اما یک عده طرفدار نما نه تنها طرفدارش نیستند بلکه بیماران روانی هستند. به این دلیل که در لینکهایی که اصلا به چاووشی مربوط نیست نظرات مغرضانه میدن. و کلا درگیری کلامی درست میکنن. اگر من اشتباه میگم لطفا به یک لینک دلخواه در این سایت مراجعه کنید.
روزبه بمانی یکه تاز ترانه ایران هست. و باعث افتخار ایران. ضمنا ایشون صدای فوق العاده زیبایی دارن (تیتراژ ابتدایی برنامه شب شیشه ای به آهنگسازی مهدی یراحی)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

بله ایشون پروژه ای کار می کنند این آقای بهترین به قول شما حالا می گویم چطور پروژه ای
مثل آلبوم هلن یا داریوش که کل ترانه ها ملودی ها تنظیم ها و نوازنده ها و ضبط با هزینه شخصی ایشون و آقای افکاری جمع شد و بعد کار بصورت رایگان به هلن و داریوش تقدیم شد. آنور آب اینگونه رفتار میکنند و اینور آب برای بچه های داخلی ناز می کنند و پول نگرفته شونو از اینا می خوان.
واقعا تاسف آوره
از روی دست ایرج جنتی عطایی نوشتن و بعد اینجوری حرف زدن
ترانه جدید ب مرتضوی رو شنیدید که انگار یه بچه از روی دست جنتی نوشته همین آقای
من واقعا نمی دونم ما مردم ایران چرا اینجوری هستیم که هر چیز نداشته در دیگران رو داشته فرض می کنیم و بت می سازیم
ترانه و آهنگ مجانی هدیه دادن باعث اعتبار این آقایون است
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

فقط حسین صفا مرد افسانه ای غزل ایران...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

در ضمن یه فوتبالیست نمی دونم چه جوری ترانه میگه
خوب معلومه از رو دست ایرج جنتی ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

خانوم سیما میشه یه خواهشی ازتون کنم؟؟؟؟؟
میشه بیوگرافی کاری آقای ارجینی و مصفا رو در اختیار ما بذارین؟؟؟؟؟
چون به قول شما زمانی که این ها شعر میگفتند روزبه بمانی کجا بود.............
البته ایرانی ها کلان به زدن حرف مفت در جهان رتبه نخست هستند.این هم میذارم پای حرف مفت شما و بعضی از دوستان....
در ضمن طرفداران چاوشی 3-4 نفر بیشتر نیستن که یه روز سیما هستند یه روز احمد یه روز حسین و .........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

کاش تعداد ترانه سرا هایی مثل روزبه بمانی بیشتر شه ، به چنین ترانه سراهای قوی احتیاج داریم ، واقعا مایه افتخار ترانه سراهای نسل جوونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

اقای حسین که درباره هلن داریوش صحبت کردید واقعا همینطوریه ملودی تنظیم ترانه رو جمع میکنن و به هزینه شخصی خوذشون مجانی میدن اونور اب؟؟؟؟؟؟؟؟

عجیب واقعاااااا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

متاسفم برای موسیقی ایران که بازیچه ی حرفای خاله زنکی و توی مردم و یه مافیای سنگین توی خودش شده.
روزبه جان حق با توئه , کار نکردن برای افرادی که ترانه رو با اسم میسنجند ترانه رو با بازی با کلمات اشتباهی گرفتن بهتر از کار کردنه.
من نمیدونم دوستان چرا انقدر احساسی برخورد میکنند؟؟ ما هر چی میخوریم از همین احساسی برخورد کردنای بیجاست.
توی موسیقی , توی فوتبال , توی سینما...
تا کی؟؟؟
هنوز اونقدر حرفه ای نشدیم و به معنی واقعیه کلمه " نمیفهمیم " که واسه ی هر حرفی باید سندی داشت.
دوستی که میگی از آهنگسازان لس آنجلس بپرسید... مگه ایرانیه لس آنجلسی و ایرانیه ایرونی داریم؟؟؟ ما یه زبان مشترک داریم و هر ترانه سرای جدیدی یک فکر تازس , یک ایده ی جدید.
در مقام یه شنونده ی ساده مقایسه کن " چه خوشگل شدی امشب " رو با هر کدوم از ترانه های روزبه که دوست داشتی.
من نمیگم اونور ترانه ی خوب نیست اما اگر باشه کمتر از اینجاست چون جمعیت بچه های اینجا بیشتره چون تعداد فکرها بیشتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

در ضمن راجع به آهنگسازها هم خوبه بیشتر تحقیق کنی , یه بحثی توی موسیقی داریم به اسم اخلاق موزیسین. خوبه راجع بهش تحقیق کنی تا بفهمی که چرا با بچههای اینجا کار میکنن یا چرا "فرید زلاند" با "ابی" کار نمیکنه.
و در اینباره که میگی پول نمیگیرن بچه ها از اونا لطف کن توضیح بده چرا آهنگی که سیروان خسروی برای معین ساخته نصفه و نیمه هستش؟؟! میدونی دلیلشو؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

سلام
اقای حسین که درباره البوم هلن و داریوش کامنت گذاشتید یعنی واقعا همینطوریه؟؟
یعنی ملودی تنظیم ترانه همه مجانی از ایران میفرستن برای اونور اب اونم به هزینه شخصی خودشون؟؟
اونوقت همین اقا روزبه انجا از بچه های خودمون یک ونیم ملیون بابت یه ترانه پول میگیره؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

دیگه همه ماهیت این به اصطلاح طرفداران محسن چاووشی رو میدونن اینا اگه طرفدار محسن عزیز بودن شان ایشونو با این اراجیف پایین نمی اوردن اینا یه مشت ضد فرهنگ هستن تازه فوتبالیست بودن هیچ منافاتی با ترانه سرایی نداره البته آدمای تک بعدی همچون شما نمی تونن این مسئله رو درک کنن.
خوشم میاد با کوبیدن بمانی به جایی نرسیدن به داریوش و هلن گیر دادن آخه من چی بگم داریوش که دیگه اونقدر استاده که زدن یه همچین حرفایی راجع بهش واقعا خنده داره

بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست
باور کنید پاسخ آیینه سنگ نیست

راستی چرا هر وقت راجع به توانایی های یه ترانه سرا کم میارید از این جمله استفاده میکنید((داره از جنتی عطایی تقلید میکنه)) فکر نمی کنید یکم این حرف کهنه شده؟ چند وقت پیش همینا رو پشت سر بابک صحرایی نمی گفتین ؟؟البته تقصیری ندارید اینا اثرات بیکاری قبل از انتشار آلبومه بیچاره همشهری گلم چاووشی که با آدمایی مث شما طرفه!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

سلام
آقای حسین عزیز میشه لطف کنید و بگید کجا خونده یا شنیده یا دیدید که آقای بمانی مجانی واسه کسی کار میکنن اونم واسه اعتبار؟!!!!!!!
بذارید کمکتون کنم، مجله نسیم هراز شماره 55 آبان ماه 89!
نقد آلبوم داریوش و یاداشتی از یغما گلرویی ،‌این شایعه از اونجا شروع شد! آقای گلرویی گفته بودن که خواننده اثر در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که ترانه سرا و آهنگساز دستمزدی بابت آلبوم از من نگرفتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(حالا این مصاحبه خیالی رو آقای یگلرویی کجا دیده یا بهشون گفتن ما نمیدونیم ، آخه خود من این مصاحبه ها رو دیدم و شنیدم ولی صحبتی از دستمزد در هیچ مصاحبه ای نشد!شاید آقای گلرویی خواب دیدن !)
2 شماره بعد نسیم هراز شماره 57 دی ماه 89 ازآقای بمانی جوابیه ای به یاداشتهای یغما گلرویی به چاپ رسید که کاملا با دلیل و منطق این شایعه رو رد کردن ایشون گفتن هیچ وقت یک خواننده با چنین تجربه کاری در یک مصاحبه تلویزیونی که میلیون ها نفر بیننده داره نمیاد این حرف رو بزنه در ادامه بمانی گفته : جالب تر اینجاست که در عصر اینترنت و ارتباطات که همه چیز قابل دستیابی هست از دوستانی که چنین مصاحبه ای را دیدن و بعضیاشون حتی مدعی هستند مصاحبه رو دارند هیچ کسی حاضر نیست برای اثبات ادعاش مصاحبه رو نشون بده !!!!!!!

پبشنهاد میکنم این 2 شماره نسیم رو مطالعه کنید البته اگه گیرتون بیاد
دستمزد نگرفتن آقای بمانی شایعه ای هست مثل شایعه دستگیریشون که به گفته خودشون همه این شایعات از دوستان ترانه سرایم سرچشمه میگیره!!!!!
این مشکل فرهنگی ماست که چشم نداریم موفقیت کسی رو ببینیم.امروز برای خیلیامون مهم نیست که چرا من روی پله دوم یا اون بالا نیستم عذاب آور و مهم برامون اینه که چرا فلانی اون بالاست!!!
حسین آقا شما میگید که روزبه بمانی برای هلن و داریوش مجانی کار کرده و پول دستمزد نگرفتنش رو از بچه های داخلی میخواد! ولی نیلوفر لاری پور میگه که آقایون و خانم هایی که واسه خواننده های اون طرف ترانه میگن دستمزد ترانه هاشون چند برابر قیمت داخل هست!
کدوم رو باور کنیم؟!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

کی گفته که داریوش گفته مسئله مجانی کار کردنو؟
شما اصلا توی داستان موسیقی نیستید که با توسل به مجله ای اظهار نظر می کنین. کل جامعه موسیقی ایران چه داخل چه خارج می دونن که این دونفر این همه خرج کردن که داریوش و قبلش هلن اون کارا رو بخونن. بله اگه پول بگیرن اونور قیمتش بیشتره ولی اینا هدیه میدن کارها رو و می تونید از آهنگسازای معروف اونور بپرسید که چطور بازارو خراب کردند و
خواننده ها می گن وقتی از ایران کار آماده و مجانی می رسه و فقط باید بخونیم چرا دیگه بیام به شما پول شعر وآهنگ بدیم
این رسوایی و بدعت عجیب بمانی و افکاری رو همه می دونن و در آینده ای نزدیک همه چیز مشخص میشه
پروژه های مجانی با پول بابا !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

خوبه که همتون میدونید چاوشی تعداد طرفداراش از تعداد موهای سر این آقا هم بیشتره پس نیاز نیست کل کل کنیم
چاوشی نیاز نداره یکی مثل این آقا واسش ترانه بگه
فقط چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

من نمیدونم طرفداران چاوشی چرا تو هر کامنت میان نظر میدن؟؟؟
آب گرون میشه میان نظر میدن.سبزی خوردن گرون میشه میان از چاوشی دفاع میکنن.نون بربری گرون میشه میان میگن چاوشی................
اصلا این کامنت ربطی به چاوشی نداره که میان نظر میدین.
واقعا به چاوشی بابت چنین طرفدارانی متاسفم.
یکم به هنرمند مورد علاقتون احترام قائل باشین........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

دوستان عزیز
عاشقان موسیقی

خواهش می کنم هیچ کدام سعی در القای سلیقه ی خود از طریق انتخاب و تعریف از هنرمند مورد علاقه تون نکنید.
ما انسانها همگی حق انتخاب داریم و انتخاب و نظر هرکس باید برای دیگران محترم باشد. در واقع اگر احترام نگذاریم احترام هم نمی بینیم. به نظر من ما طرفداران تعصبی که همیشه به دنبال حاشیه های هنر هستیم تا ذات مقدس آن، هنر و هنرمندان را به انحطاط می کشیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

دوست عزیز اهانت نه احانت!!! بعدشم بنده خدا روزبه جان راست میگه دیگه. واقعیت را قبول کنین دیگه. شعر باید ماندگار باشه خدایی شما خودتون میتونین شعر بازار خرمشهر را همیشه گوش کنین؟ اما یه شهری مثل بی قرارم و اکثر کارای بهنام صفوی و چند تا کار سیروان مثل اون روزا زندگی همین امروزه هیچ وقت خسته ات نمیکنه همیشه تازه است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

اینم بگم یه شعری مثل سنگ صبور و ابرهای پاییزی چاوشی واقعا بی نظیر ه من خودم کارای چاوشی را گوش میدم اما متعصب نیستم که بی دلیل دفاع کنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

هروقت روزبه بمانی تونست
یه ترانه در حد "دور آخر" حسین صفا
یا
یه ترانه در حد "دریاچه مرده" امیر ارجینی

بگه اونوقت بیاد دم از ترانه سرایی بزنه...
فقط سلطان چاوشــــــــــــــــــــــــــــــی و همکارانش...عشق است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

لطفا هر وقت توی این سایت با آقایان صفا و ارجینی مصاحبه شد بیاین تا دلتون میخواد چاپلوسی کنید در حال حاضر آب رو بذارید همینجور زلال بمونه خواهشا. بحثاتون واقعا بچگانه و لوس شده به قول معروف مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید مردم نه کر هستن و نه خدای نکرده کم عقل گوش میدن آثار رو و به اونی که بهتره رو انتخاب میکنن بنده به شخصه طرفدار چاووشی هستم اما کارای بمانی رو تا سر حد مرگ دوس دارم دلیل نمیشه یه عده ی ثابت هر موضوعی که تو این سایت زده میشه بیان بریزن جو رو خراب کنن. سامان جان من کاملا با شما موافقم آلبوم یگانه میاد اینا میان نظر میدن آلبوم خواجه امیری میاد اینا باز هستن آلبوم یزدانی بنده خدا میاد دوستان همچنان دست بردار نیستن آلبوم سنتی میاد این افراد دوباره نظر میدن البته نظر دادن اصلا بد نیست اما نظر بی ربط دادن واقعا زشته خوب شما آقای چاووشی رو دوس دارین خب این یه علاقه شخصیه و اصلا لازم نیس 5 دقیقه ای یک بار تکرار بشه بذارید به امید خدا آلبوم ایشون که اومد اینقد تو موسیقی ما ابراز علاقه کنید که دیگه سایت هنگ کنه ... تو رو خدا اسم این هنرمند زحمت کش هم با این کاراتون خدشه دار نکنید این حمایت نیست این تحقیر کردنه محسنه حالا از ما گفتن و طبق معمول از شما نشنیدن دوستان گل طرفدار بمانی عزیز هم خواهشا دیگه جواب این دوستان رو ندید به قول معروف طلایی که پاکه چه منتش به خاکه خود روزبه جان داره هنرمند بودنش رو با واژه واژه ترانه هاش اثبات میکنه و همه بهش افتخار می کنیم تا ابد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

ایا ترانه های کل البوم هلن مال روزبه بود سه تاش که ویدیو شد مال روزبه بود بقیه کارا هم مال ایشون بود
و روزبه یک الب.م کامل داره با معین کار می کنه به همرا علیرضا افکاری
بعد کسی بخواد مجانی کار کنه یک یا دو ترانه این کارو می کنه اونم واسه معروف شدن نه کل البوم
بعدشم روزبه در البوم معجره خاموش دو ترانه داشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

ترانه باید به تو برگردم دنیای این روزای من شطرنج مدونه تمومش کن چند سال از امشب بگذره دعوت بیزن مرتضوی تبعیدی ماه عسل و کلی ترانه مذهبی
و اهنگ ها البوم اخر هلن داریوش خشایار اعتمادی سعید شهروز
بیراهه ها و بوی عید علی لهراسبی وووو
به زودی البومی با صدای معین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

کلا ما طرفدارای چاوشیو به درگیری و طرفداریه مغرضانه شناختیم...

اگه یه ذره به شعر های بمانی توجه کنین میفهمین که الان کسی تو ایران به قدرتمندی بمانی نیس...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

خوشحالم که یه ترانه سرا باعث شد یه تحولی توی موسیقیمون ایجاد بشه......موفق باشی روزبه جان کارات به دل میشینن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

آقای مجید کی گفت لس آنجلسی؟ گفتم اونور ! شما خودتون بنظر ذهنتون مشکل داره
ضمناً بجای گلو پاره کردن واسه این بی هنرای مجانی کار بهشون بفهمون که اونور سواری ندن اینور سواری بخوان. معلومه که قیمت مزخرف اینور به بچه ها می دن آخه باید پول بابا که خرج آلبوم داریوش شده رو در بیارن. جالبه که همه فکر می کنن داریوش مثلا قنبری و جنتی و سرفراز و گذاشته کنار اونوقت با این آقاهه کار کرده!! نمی دونن بابا جون خیلی خرج کرده تا اسم بمانی جان تو ویدئو های داریوش بیاد. اگه داریوش می خواست از اونوریا ترانه و آهنگ بگیره کمه کم باید 100-150 هزار دلار بده واسه یه آلبوم 8 تراکی! خوب حالا خودتون قضاوت کنید لقمه چرب و نرم مجانی که هست! با این اوضاع بمانی جان شما اگه شما مشقای دبستانم میدادی داریوش می خوند!!! لازم نیست خودتو واسه کشف شاعرانه و تقلید از ترانه های جنتی عطایی به زحمت بندازی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

سلام من فکر میکنم روزبه بمانی جز بهترین ترانه سرا هاست و خواهد بود ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

آقا اصلا از هر کی دلش میخواد پول میگیره از هر کی هم دلش نخواد نمیگیره به شما چه ربطی داره؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

چه طرفدارای مزخرفی داره این چاوشی! همه رو خراب می کنن!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

سلام دوستان...کانون طرفداران روزبه بمانی افتتاح شد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

مسئله پول گرفتن یا نگرفتن از داریوش برای دادن شعر بهش یه موضوع کاملا بی اهمیته...داریوش یکی از سه خواننده برتر تاریخ موسیقی پاپ ایرانه.این موضوع هرگز قابل انکار نیست و مطمئن باشید همچین خواننده ای با این جایگاه در موسیقی هرگز نمیاد بخاطر رایگان بودن سروده ای ، اون رو بخونه. برای امثال داریوش و ابی،محتوای کلام خیلی مهم تر از پول اونه. با توجه به اینکه روزبه بمانی شاعر جوونیه حتی اگر هم مجانی ترانه هاشو به داریوش میداد - که البته کاملاً واضحه که این موضوع صحت نداره - باز هم جای ایراد گرفتن وجود نداشت.
در مورد طرفدارای محسن چاووشی هم بگم با اینکه چاووشی خواننده خیلی خوبیه ولی هنوز خیلی مونده در موسیقی به جایگاه داریوش برسه. کجای کارای داریوش همچین چیزی پیدا میکنید:
عینک ریبون اصلم هر چی دارم مال تو!!!!
واقعاً...واقعاً و وجداناً تو همین آلبوم جدید چاووشی یه ترانه مثل سراب ردپای تو پیدا میکنید؟
هر کی میتونه بگه.....!!!
امیر ارجینی و حسین صفا ترانه سراهای واقعا خوبی هستن که اوج کارشون آلبوم ژاکت محسن چاووشی بود ولی دلیل نمیشه که بقیه ترانه سراها برن بابا!!
تعصب کورکورانه هم حدی داره آخه...!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

آقای صفا و ارجینی جای خودشون رو دارن و روزبه هم جایگاه خودشون.
ادب چیزیه که محسن از ما توقع داره.

من که شیفته ی آثار روزبه ام.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کلامی که در ترانه‌ها استفاده می‌شود، بیش‌تر برای تهییج لحظه‌ای است تا حس شاعرانه! | موسیقی ما