برنامه یاد بعضی نفرات
 
تاریخ جدید کنسرت اعلام شد
روزبه بمانی ۲۸ بهمن در کرج روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - خواننده و ترانه‌سرای آلبوم «کجا باید برم»، در کرج روی صحنه می‌رود.

به گزارش موسیقی ما، «روزبه بمانی» که سال گذشته اولین آلبوم رسمی خود را پس از مدت‌ها انتظار روانه بازار کرد، برگزاری کنسرت‌هایش را از تابستان امسال و با همکاری موسسه «آوای هنر» آغاز کرده و در شهرهای مختلفی از جمله تهران، ارومیه، اصفهان، متل قو و رشت به اجرای زنده پرداخته است.

این خواننده در ادامه تور کنسرت‌هایش، روز 28 بهمن 1398 برای اولین بار در کرج روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت به همت موسسه «سپهر مهر و ماه» در سالن VIP سینما تئاتر چمران برگزار می‌شود. بلیت‌های کنسرت 28 بهمن 1398 روزبه بمانی در کرج از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسند. این بلیت‌ها از 60 تا 170 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

تهیه‌کنندگی این برنامه را آرتین ولی الهی، محمد ابراهیمی و دانیال مهدوی بر عهده دارند و مدیریت اجرایی آن بر عهده «گروه هنری-رسانه‌ای آوش» است.

پیش از این قرار بود این کنسرت در تاریخ 30 آبان برگزار شود که به دلیل قطع اینترنت و رخدادهای پس از افزایش قیمت بنزین، به تاریخ 26 دی موکول شد و این تاریخ نیز به احترام درگذشتگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و سیل استان سیستان و بلوچستان، به 28 بهمن 1398 موکول شد.

روزبه بمانی فعالیت‌های موسیقایی‌اش را با همکاری موسسه «آوای هنر» دنبال می‌کند و «مهرداد احمدزاده» به عنوان رهبر ارکستر و «شاهد صادقپور» به عنوان مدیر گروه با او همکاری می‌کنند. کنسرت این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز 5 آذر 1398 برگزار خواهد شد.

گروه هنری-رسانه‌ای آوش، پیش از این برگزاری کنسرت هنرمندان سرشناسی چون مسیح و آرش، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، علیرضا طلیسچی، هوروش بند، امیرعباس گلاب، حامد همایون، ماکان بند، شهاب مظفری، میثم ابراهیمی و... را در شهرهای مختلف کشور بر عهده داشته است.
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 - 17:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه بمانی ۲۸ بهمن در کرج روی صحنه می‌رود | موسیقی ما