برنامه یاد بعضی نفرات
 
مردم برای حضور درکنسرت شهرام ناظری روی زمین نشستند
شهرام ناظري براي شمس تبريزي خواند؛
مردم برای حضور درکنسرت شهرام ناظری روی زمین نشستند
موسیقی ما - شهرام ناظري براي شمس تبريزي خواند.شواليه‌ي آواز ايران شامگاه گذشته (دوشنبه، 17 آبان‌ماه) در كنگره‌ي بين‌المللي شمس تبريزي در تالار شمس شهر اروميه، به اجراي قطعاتي از غزليات شمس پرداخت.

ناظري در سخنان كوتاهي در اين مراسم گفت: شمس يكي از بزرگ‌ترين مفاخر عرفاني اين سرزمين است و مولانا نيز آبستن مفاهيم عميقي بود كه ديدار شمس چون جرقه‌اي باعث تبلور اين مفاهيم شد.

او همچنين از استانداري آذربايجان غربي و مسؤولان شهر اروميه به دليل برگزاري اين كنگره و پي‌گيري‌هاي آن‌ها براي برگزاري اين كنسرت تشكر كرد و آن را نشان‌گر توجه آن‌ها به هنر، بويژه موسيقي، دانست.

ناظري سپس مردم اروميه را مردمي بافرهنگ خطاب كرد كه همواره به اين صفت معروف بوده‌اند و از استقبال پرشور آن‌ها از اين كنسرت تشكر كرد.

در اين كنسرت كه بيش از يك ساعت به طول انجاميد، سالن تالار شمس اروميه از جمعيت پر شده بود و تعداد زيادي از شركت‌كنندگان در كنسرت در راهروهاي وسط و اطراف صندلي‌ها، روي زمين و يا ايستاده برنامه را دنبال مي‌كردند.

به گزارش پارس توریسم ،همچنين قرار است در روز چهارشنبه هم‌زمان با آخرين روز كنگره‌ي بين‌المللي شمس تبريزي، نشان طلايي بنياد مولانا (از تركيه) توسط اسين چلبي - بيست‌ودومين نواده‌ي مولانا - به شهرام ناظري اهدا شود
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

من در کنسرتهای استاد در قونیه 3 سال متوالی شرکت داشتم... و کاملا با حال و هوای کنسرتهاشون آشنایی دارم ... خوش به حال ارومییه ها...
امیدوارم به زودی در تهران هم برنامه داشته باشند...
بهترین آرزوها!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مردم برای حضور درکنسرت شهرام ناظری روی زمین نشستند | موسیقی ما