برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه آریان در حضور جومونگ روی صحنه رفت
برای اولين بار بعد از رفتن رهبر ارکستر؛
گروه آریان در حضور جومونگ روی صحنه رفت
موسیقی ما - گروه آريان برای اولين بار بعد از رفتن رهبر ارکستر خود نينف اميرخاص به روی صحنه رفت. اين گروه در دو اجرای 50 دقيقه ای در روزهای 28 و 29 مرداد ماه 88 برای مهمانان شرکت LG با حضور سانگ ايل کوک بازيگر محبوب سريال کره ای جومونگ در بين مدعوين به روی صحنه رفت.

شهاب حسينی به عنوان نوازنده مهمان کيبورد و عميد بنکدار به عنوان نوازنده مهمان گيتار بيس برای اولين بار با آريان به روی صحنه آمدند. در انتهای کنسرت علی پهلوان از مدعوين خواست که نينف را که جای خاليش بسيار محسوس بود تشويق کنند.

در اين برنامه قطعات بي تو با تو ، گمشده من ، افسونگر ، هنوز برام هموني ، نگو ، لحظه ها ، پرواز ، ميکس قطعات آلبوم هاي 1 و 2 و 3 ، بذار برم ، قاصدک ، آروم آروم و تب نواخته شد .

در ضمن فيلم مستندي از ابتداي ورود سانگ ايل کوک به ايران و بازگشتش به كره جنوبي در حال تهيه است كه پس از پايان مراحل ساخت در اختيار علاقه‌مندان قرار مي‌گيرد.

حواشی کنسرت ال جی و تمرين ها
- از آنجايی که تولد سيامک خواهانی با تمرين های اين اجرا همزمان شده بود، سيامک شمع های کيک تولد خود را در وقت استراحت تمرين فوت کرد. پيشتر بارها پيش آمده بود که آريان در اين تاريخ در کيش کنسرت داشت و آريانی ها تولد سيامک را بر روی صحنه به او تبريک گفته بودند.

- عليرضا طباطبايی که مدتی است دچار مشکل ديسک کمر شده از هر فرصتی حين اجرا و تمرين استفاده می کرد تا برای تسکين درد خود روی زمين دراز بکشد.

- از بين اعضای گروه آريان تنها دو نفر سريال جومونگ را تاکنون دنبال کرده بودند اما اکثراً می گفتند که خانواده هايشان به اين سريال علاقه زيادی نشان می دهند.

- نينف اميرخاص پيش از رفتن، يک سی دی و يک مجموعه از اطلاعات لازم برای نوازنده کيبوردی که قرار بود بجای او بنوازد تهيه کرده بود که بر آن اساس شهاب حسينی تمرين های خود را برای اين اجرا انجام داد و با آمادگی قبلی به تمرين های انفرادی و گروهی پرداخت.

- يک هفته قبل از اجرا، نوازنده مهمان گيتار باس گروه، دارا دارايی، به اين علت که قبل از اعلام آريان با هنرمند ديگری برای اجرا در همان تاريخ قرارداد بسته بود، به سرعت عميد بنکدار را برای اجرای با آريان آماده کرد. بطوری که عميد نيز در تمرين های گروهی با آمادگی قبلی شرکت کرد.

- در نبود نينف، علی پهلوان عهده دار تمرين ها و مسائل مربوط به اجرا بود.

- قطعات اجرا شده در اين اجرا عبارت بودند از: بی تو با تو، گمشده من، افسونگر ، هنوز برام همونی ، نگو ، لحظه ها ، پرواز ، اجرای unplugged قطعات خاطره انگيز ، بذار برم ، قاصدک ، آروم آروم و تب.

- لباس آريانی ها پيراهن با رنگهای متفاوت با شلوار سفيد رنگ بود.

عکس‌های اجرای گروه آریان در حضور جومونگ
منبع: 
مجله موسیقی ایرانیان - ترانه شرقی
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه آریان در حضور جومونگ روی صحنه رفت | موسیقی ما