برنامه یاد بعضی نفرات
 
«فریاد آرامش» سیامک خواهانی
دومین آلبوم ویولونیست گروه «آریان» منتشر شد
موسیقی ما - دومین آلبوم مستقل سیامک خواهانی (ویولونیست و از اعضای گروه آریان) با عنوان «فریاد آرامش»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نوخسروانی باربد»، منتشر شد.
 
«فریاد آرامش» نام اثری از سیامک خواهانی، در فضایی از موسیقی پاپ بی‌کلام است که شامل 13 قطعه با نام‌های «قصه دل»، «رقص شکوفه‌ها»، «تلنگر»، «کلید»، «پلک»، «شب پاییزی»، «شب برفی»، «...»، «تهاجم»، «غبار»، «رویای گمشده»، «ضربان» و «هشدار باد» است.
 
این آلبوم اینسترومنتال، سولوی ویولن و ارکستر است که آهنگسازی و تک‌نوازی ویولن بر عهده خود سیامک خواهانی بوده است. تنظیم قطعات آن را نینف امیرخاص (یکی از اعضای گروه آریان)، شهاب حسینی و علی اسماعیلی بر عهده داشته‌اند و آرش سعیدی، فرزاد فخرالدینی، آیدین نظمی، سیامک خواهانی، پیمان جوانمرد، نینف امیرخاص، فیروز ویسانلو و علی اسماعیلی به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.
 
سیامک خواهانی یکی از اعضای اصلی گروه موسیقی «آریان» بوده و در فیلم «سنتوری» ساخته داریوش مهرجویی نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی، حضور داشته است. او پیش از این، اولین آلبوم مستقل خود را با نام «قصر خیال» منتشر کرده بود که نینف امیرخاص تنظیم‌های اکثر قطعات آن آلبوم را انجام داده بود.
 
 علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه اورجینال این آلبوم، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی یا سایت «بیپ تونز» مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 16:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین آلبوم ویولونیست گروه «آریان» منتشر شد | موسیقی ما