برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 4 مهر 1394 - 01:55

من به شخصه اعتقادی به شرکت در نظر سنجی و رای ندارم و عقیده دارم که مرتضی پاشایی از این مرحله عبور کرده و به مقامی دست یافته که در رقابت با کسی نیست. مردم رای نهایی خود را در روزهای وداع با او عملاً به نمایش جهانی گذاشتند. او مظهر پاکی و فروتنی و هنر و استعداد و خلاقیت و عشق وایستادگی وشجاعت هست . کسی است که الگوی جدیدی آفرید که در هر زمانی پدیده مبارکیست! زنده مرده او عزیز است، مشهور است، محبوب است .
باید یادآوری شد که او مورد علاقه و احترام سایر هنرمندان عزیز ایران هم بود و توهین و تحقیر هنرمندی چون وی مسلماً خوش آیند آنان نیز نخواهد بود.هر نشانی یا صدایی از او برای دوستدارانش عزیز و با ارزش است چه برسد به آلبومی از وی گر چه نا تمام .
آلبوم اسمش عشقه موجی از حسرت و غمی درونی را با زیبایی و عشقی عمیق برملا میکند. کسانی که آنرا حس نمیکنند گناهی ندارند. همه به یک اندازه حساس نیستند. اما کسانی که با حیل مختلف سعی بر کوچک نمایی او و هنرش و هوا خواهانش را دارند بدانند خود را نمیتوانند با این بازیها، به بالا برکشند. او نطفه عشق و محبت را کاشت و رفت و ماندگان با مواظبتش میتوانند محصول شیرینش را به بار بنشانند. با هم مهربان باشیم ، اشگ و غصه های هم را کم کنیم!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما