برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 5 دی 1393 - 00:26

مدرک جامعه شناسی داشتن دلیل بر جامعه شناس بودن نیست!
این آقا مثل کسیه که شنا رو توی خشکی یادگرفته و ادعای شناگری میکنه. یه جامعه شناس واقعی کسیه که تو اجتماع غرق بشه بعد ادعای تحلیل داشته باشه! بستر جامعه و شناخت جوونا و درد اونها خبلی چیزا به آدم یاد میده! یه راننده تاکسب گاهی جامعه شناس تر از بعضی هاست! دانشگاه و تجربیات ایشون فقط یه ماکت ایده آل از جامعه ست نه واقعیت!
بعضی ها برای خاص شدن و ادعای روشن فکری تلاش میکنن که کار توده ی مردم رو سخیف و از روی حماقت جلوه بدن. غافل از اینکه خاص ترین اتفاقات که شبیه معجزه ست درست از دل این اتفاقات مردمی رخ میده! این جور حرکات مردمی و خودجوش برای یک جامعه میتونه تهدید یا فرصت تلقی بشه. کسی که این و تهدید تلقی میکنه کسیه که همیشه نبمه ی خالیه لیوان رو میبینه. در عین حال میتونه پدیده ی مثبتی باشه و با یکم مدیریت میشه برای گروه هدف برنامه ریزی کرد.
چطور وفتی توی غرب برای مایکل جکسون یادبودهای فراوان گرفته میشه حرفی از ارزش موسیقی و اداهای روشن فکری به میون نمیاد! اونا هبچ تلاشی برای زورکی روشن فکرشدن مردم نکردن فقط یادگرفتن به هم توهین نکنن و به سلیقه ی مردم احترام بذارن و براش برنامه ریزی کنن! این موسیقی به قول شما مبتذل خیلی ها رو زیرورو کرده و من یکی ازون ها بودم. کاش درباره ی این انسان پاک با ادبیات بهتری صحبت می کردید . کسی که در سخت ترین روزهای زندگیش از مردم فاصله نگرفت! ما او و صداش رو حس میکردیم توی کنسرتش و توی ترانه هاش. این یه رابطه ی قلبیه غبر قابل تحلیله!! من شخصآ برای مرتضی پاشایی مراسم هم گرفتم تا دینم رو به صداش ادا کنم.
روحش شاد .

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما