برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 16:21

نقد آقای کامکار که نقد نیود. والا من شنونده معمولی هم می دونستم که بعدیازدهم فقط بخشی از آلومیه که در جهان منتشر شده. بغیر از این مساله آقای کامکار مثلا بعضی جاها نوشته بود بر همه روشن شده حافظ برای لجبازی با بقیه این مدل کار می کنه. والا من دارم دکترا تخصصی می خونم تا الان ندیده بودم توی نقد و یا یک مقاله کسی بیاد و از اهداف و مقاصد افراد صحبت کنه و بعد بگه همه می دونند. این مشخص می کرد که آقای کامکار توی تقدشون بی طرف نبودند.
در مورد ایرادات به اسم آلبوم هم آقای کامکار زیاد مانور داده بودند چون نقد موسیقی خیلی متفاوته با نقد این مدلی. در مورد سایر انتقادات هم آقای حافظ ناظری از نظر فنی جواب دادند و جوئاب ها قانع کنندست. خوب باید ببینیم آقای ککامکار چیزی برای گفتن دارند و یانه.
تنها نکته تاریک این نقد و جوابیه عدو رعایت شیونات اخلاقی از سوی دو طرف هستش. آقای کامکار باید الگو باشند نه اینکه با اون تمسخر و کنایه زدن در مورد البوم یک جوون که تازه اول راهه و احتیاج به تشویق و یا نقد درست داره صحبت کنند. حافظ ناظری هم باید به خاطر سن و سال و پیشکسوت بودن آقای کامکار یکم دندون رو جیگر می ذاشتند.
کل ماجرا اصلا جالب نیود ولی اینطور به نظر می رسه که حافظ ناظری جوابهای منطقی و درستی داده.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما