برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکشنبه 24 آذر 1392 - 21:08

بس کنین دیگه هی این و به رخ اون میکشین که چی شه؟
تمامی کسانی که تو عکس هستند و اسمشون هست هر کدوم برای خودشون صدای خاص و بی نظیر خودشون و دارن.
هر وقت دیدید خواننده مورد علاقتون ( که همش میزنیدش تو سر اون یکی ) روی صحنه میاد و با همون صدایی که تو آهنگ گوش میدید میخونه باور کنید صداش کامپیوتری و دست کاری شده نیست.
در ضمن بر میگردید میگید 10 تا از این خواننده ها در شبکه های ماهواره ای خوندن و ارزش ندارن یه چیزی مثل جوک میمونه. مثلا همین شهرام شکوهی درسته تو شبکه خارجی و ماهواره ای حضور داشته ولی در عرض دو سال با یه آلبوم حال و هوای موسیقی رو عوض میکنه. نه صداش کامپیوتریه و نه افکت داره خودم تو کنسرتاش بودم کاملا طبیعیه. در ضمن ایشون تو سال 90 پدیده موسیقی شناخته شده بودند و تا الانم پدیده موسیقیمون هست پس از این جوکا نگید نه درباره این شخصیت بزرگوار و نه دیگر شخصیت های عزیزمون.هیچ کدوم از این خواننده ها در سطح هم نیستند چون سبک کاریشون و جنس صداشون کاملا با هم فرق داره پس هر کدوم یه دنیا دارن تو موسیقی که مردماش طرفداراشون هستند و به امید این مردم زنده اند و میخونن. پس خواننده ای رو با دیگری مقایسه نکنین. مخصوصا خواننده های عکس بالا
امسال که بازار آلبوم داغه و تا همین یکی دو ماه دیگه شاهکارهای موسیقی یک بار دیگه روی صحنه میان و بهتره بگیم سال تحویل موسیقی ماست. مخصوصا حضور دو چهره برجسته موسیقیمون یکیش محسن چاووشی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه موسیقی و شاهاکار هایش و دیگری هم که شهرام شکوهی که البته هنوز به طور کامل جا نیفتاده و باید منتظر آلبوم دومش بود ( فعلا با همین مدارا نشون داد حرفی های خیلی زیاد برای گفتن داره مخصوصا اینکه سبک مخصوص خودش و هم داره )
از نظر من چند تا کار در رده بهترین ها قرار دارند نمیتونیم بگیم کدوم اوله و دومه باید منتظر بازخوردش بود:
محسن چاووشی - شهرام شکوهی - فرزاد فرزین - حمید عسکری - بنیامین بهادری - بهنام صفوی - رضا یزدانی ( دقیقا گنده های موسیقیمون البته جای احسان عزیز هم خیلی خالیه)
گرچه این نفرات نام برده شده بین تمامی خواننده ها طرفدارای خیلی خیلی بشتری دارن و درصد موفقیت آلبومشون خیلی بیشتر از بقیه است ( با توجه به آلبوم قبلیشون اما متاسفانه بعضی اوقات با تغییر سبک و تنظیم و آهنگسازی نه تنها در کار جدید موفق نمیشن بلکه آبروی کار قبلیم زیر سوال میبرن که امیدواریم این اتفاق برای هیچ کدوم از خواننده های عزیز کشورمون نیفته.
خواهشا تائید کنید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما