برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:58

خوب کاملا واضح هست که تو این سایت هیچ البومی به صورت کامل از طرف بینندگان حمایت نمی شه.دلیلش هم واضحه:
اینجا یه جوری حالت رو کم کنی پیدا کرده.مثلا طرف خودش می شینه هزار بار البوم و گوش میده بعد که اینجا می خواد نظر بده می گه البوم حرف جدیدی واسه گفتن نداشت.من نمی دونم دیگه حرف جدید یعنی چی؟دیگه کاملا مشخص شد این حرف و فقط یه عده حسود میزنن چون این البوم از هر نظر با کارای قبلی تفاوت عظیمی داشت.
اصلا مگه می شه کسی اهنگ شیره خسته چراغ هارو خاموش کن یا خرابم نکن یا حق با تو بود.....گوش بده و عاشقش نشه؟
شعرها مثل همیشه بی نظیر.اهنگ سازی رضا صادقی عالی.تنظیم ها در اکثر موارد عالی و نکته مهم پیشرفت رضا صادقی علاوه بر شعر و اهنگ در تنظیم بود که واقعا به چشم میومد.
و اما در جواب محمد اقای محمد شما می تونی نظرت و بگی ولی اصلا نمی تونی جمع ببندی.اگه این اهنگ ها مخاطب نداشت رضا صادقی انقدر پرمخاطب نمی شد چه در ایران چه در دنیا.رضا صادقی فروش البوم قبلیش تو دبی از همه البوم های دیگه حتی خوانندهای اونور ابی بیشتر بوده جوری که خود سلطان تو مصاحبش می گه اون کسی تئ کاره پخش البوم بود می خواست یه مبلغ خیلی زیادی و واسه این بابت به من بده.
دوما رضا صادقی تنها خواننده ای هست که در کوچیک ترین نقطه ایران گرفته(شهر ری،چالوس،اباده و....)تا بزرگترین شهرهای ایران مخاطب داره جوری که حتی تو دورافتاده ترین نقاط ایران هم که کنسرت میذاره بیشترین مخاطب و می گیره در ثانی به جرات می شه گفت تنها خواننده بین المللی موسیقی داخل کشوره از مالزی گرفته تا کانادا و دبی و المان اونم تو سالن هایی که قبل از اون گنده های موسیقی دنیا کنسرت داشتن اجرا داشته و داره که بازم نشون از مورد قبول بودن همین اهنگ هایی هست که می گی مورد قبول نیست.
ضمنا همه جای دنیا محبوبیت و مخاطب و از کنسرت می فهمن نه از رو نظر سنجی 4تا سایت یا مجله(بیشترین کنسرت چند سال اخیر متعلق به سلطان مشکی)
من نمی دونم بعضی ها طرفدار چه کسی هستن ولی طرفدار هر کی باشن همون شخص رضا صادقی و جز بهترین های موسیقی ایران دونسته.
بهنام صفوی که همیشه می گه رضا خواننده مورد علاقه منه وخیلی ازش الهام میگیرم
خواجه امیری که بار ها تو مصاحباش گفته خواننده مورد علاقم رضا صادقه
محسن یگانه که پارسال تو سایتش گفته بود بهش خیلی علاقه دارم و جز بهترین های پاپ که می تونه تو این عرصه بی رقیب بشه الانم تو صفحه فیس بوکش راجب به البوم مطلب زده
پس به این همه بزرگی احترام بگذارید اگه کسی سواد موسیقی داشته باشه می دونه واسه البومی که بیش از دو سال زمان برده باید حداقل بیش از 10 روز زمان وقت گذاشت تا بشه نقدش کرد.
من خودم دوستم محصولات فرهنگی می فروشه می گه هنوز یک روز نگذشته چند باکس از البوم فروش رفت.اگه مسی وجدان داشته باشه ارجینال میخره ولی همین تعداد فوق العاده و بی سابقه در دانلود البوم نشون دهنده ی محبوبیت و اقبال عمومی از البوم هست.
در اخر از همه طرفداراها که منصفانه رای میدن و الکی و به صرف کل کل امتیاز یا ررای میدن تشکر می کنم
زنده باید سلطان مشکی یکه تازه موسیقی پاپ

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
18 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما