برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

ببین وحید جان(عجب سوتی دادم گفتم حمید)

حداقل نسبت شادمهر کم لطفی میکنی راجع به این که میگی به عشق شهرت وارد موسیقی شد. اون موقع که برای اولین بار مسافر منتشر شد این قدر ارشاد نسبت به عکس خواننده ها حساس بود که عکس روی آلبوم به سختی مجوز میگرفت و کاور آلبوم شادمهر هم در تیراژ اول مسافر فقط صورتش آن هم به صورت خیلی محو و کوچک بود. ولی همون کار انفجار ایجاد کرد و ملتی رو دیوانه ی شادمهر کرد. این که میگی اونور دختر میاره تو کلیپاش منم باهات موافقم که کار درستی نیست. و شادمهر نباید این کار رو بکنه ولی اینو در نظر بگیر شاید اصل محبوبیت شادمهر بین مردم ایران باشه ولی چون به مخاطبین اونور آبی هم احتیاج داره پس مجبوره اون کلیپا رو بسازه.
البته این رو هم در نظر بگیر هیچکس از شهرت بدش نمیاد. ولی به قول علی بحرینی چاوشی خودش رو ارزون خرج نمی کنه و برای همینه که عکس و مصاحبه کم داره.
اما این که میگی اگه کنسرت بذاره به هواداراش افزوده میشه هم باهات مخالفم هم موافق. مخالف از این جهت که خواننده های دیگه معمولا در کنار آلبوم و کنسرت هواداراشون رو جمع می کنند تا کم کم مثلا" میشن محسن یگانه با اون عظمت ولی چاوشی دیگه مخاطب و هواداراش رو بدست آورده. شب کنسرت چاوشی هم فکر نکنم اونقدر صندلی خالی بمونه که به غیر هواداراش (یعنی کسایی که برای آشنایی با محسن میان) برسه. از یه جهتی هم باهات موافقم چون با گذاشتن کنسرت خیلیا که می گن صداش افکتیه مجبور میشن به توانایی هاش ایمان بیارن. ولی در کل اونجوری دوباره هوادار جمع نمی کنه. چاوشی طرح جمع آوری مخاطب رو با نفرین ، خودکشی ممنوع ، لنگه کفش ، متاسفم و از همه مهم تر سنتوری به پایان رسونده و اگر کسی از او خوشش آمده باشه که اومده اگر نه دیگه فکر نکنم خوشش بیاد.
آلبوم بنیامین 85 هم در دهه ی 80 پر فروش ترین بود نه در تاریخ. راجع به آمارهای فروشی که میدی قانع نشدم. هر چند این حرفت رو قبول دارم مثلا" زمان انتشار مسافر و دهاتی دانلود و رایت نبوده ولی خداییش آمار فروش آلبوم هاش خصوصا" دهاتی خارق العاده بود. چون مردم صف میکشیدن. این کار این قدر عجیب بود که حتی باعث شد انعکاس شادمهر در رسانه های خارج از کشور شد. دقیق نمی دونم ولی فکر کنم فروش دهاتی به ده میلیون نسخه هم رسید.

وحید جان من و تو خیلی نمی تونیم همدیگرو قانع کنیم چون جفتمن شیفته ی خواننده ی مورد علاقمونیم. ولی در کل از گپ زدن باهات خوشحال شدم. خواستی به وبلاگم هم سر بزن بیشتر راجع به موسیقی حرف بزنیم با هم.
موفق باشی
خدا نگهدار

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 10 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما