برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:38

تعریف خواجه‌امیری از یک مسئول وزارت ارشاد، باعث هو شدن وی شد
شب گذشته(یکشنبه 9 اسفند) احسان خواجه‌امیری در بخش ویژه پاپ؛ جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش‌های وزارت کشور به روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا،این کنسرت از ساعت 21 و 25 دقیقه شروع و تا 22 و 54 دقیقه ادامه داشت درصورتی‌که قرار بر اجرای آن راس ساعت 21 گذاشته شده بود ولی بنابه دلایلی که هیچ‌کس حاضر به بازگو کردن آن نیست؛ این کنسرت با حدود 30 دقیقه تاخیر اجرا شد.

خواجه‌امیری در این کنسرت، 8 آهنگ را از آلبوم‌هایش اجرا کرد و یک آهنگ را از آلبوم جدیدش که قول به بازار آمدنش را تا اواخر فروردین سال 89 را داد، روی صحنه اجرا نمود.

وی در مورد آهنگ آلبوم جدیدش توضیح داد: فکر می‌کنم این آلبوم تا فروردین سال آینده به بازار آید و مطمئنم این آلبوم بهترین آلبوم من است که تنظیم‌کننده آهنگ‌های آن میثم مروسی و بهرنگ بهادرزاده هستند.

نکته جالب در اجرای این آهنگ این بود که خواجه‌امیری ترانه‌اش را حفظ نبود و از روی برگه ترانه‌اش را خواند.

یکی از نکات مهم این کنسرت؛ حضور پرتعداد عوامل اجرایی و نیروهای حراست و راهنماهای کنسرت بود که به خاطر تردد بیش از حد در سالن بسیاری را از دیدن درست برنامه محروم کردند. تردد و حرکت این افراد باعث اعتراض‌هایی در سالن شد که باعث برهم خوردن نظم کنسرت نیز شد.

خواجه‌امیری در بخشی از کنسرتش به تعریف از محمدعلی خبری(مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد) پرداخت و او را بهترین مدیر و بهترین فردی دانست که تاکنون در این پست قرار گرفته است. این تعاریف پر از تملق خواجه‌امیری از خبری؛ باعث شد که در بخش‌هایی از سالن برخی تماشاچیان او را هو کنند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما