برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی «شاخه گل من نیومد» بالاخره روی صحنه رفت
استقبال از نخستین کنسرت «کسری زاهدی» با حضور «رضا بهرام»
موسیقی ما- نخستین کنسرت کسری زاهدی شب گذشته – سه شنبه 10 خرداد -  در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. خواننده‌ی قطعه‌ی پرطرفدار «شاخه گل من نیومد» پس از سال‌ها فعالیت و انتظار بالاخره توانست نخستین کنسرت رسمی خود را روی صحنه ببرد و در این اجرا میزبان یکی از سرشناس‌ترین خواننده‌های پاپ نیز بود.

«رضا بهرام» که آثار مشترکش با «کسری زاهدی» طرفداران زیادی دارد، در نخستین کنسرت رسمی این خواننده حضور پیدا کرد تا دوست و همکار قدیمی‌اش در نخستین شب اجرای زنده در تهران را حمایت کند. این خواننده در ابتدای کنسرتش تشکری ویژه از مادرش داشت و از او به عنوان تنها حامی خود نام برد و به دست بوسی مادرش رفت.

این خواننده همچنین با اجرا و تقدیم دو قطعه به مردم آبادان، از حاضرین در سالن خواست که برای همدردی با مردم داغ‌دیده آبادان این دو اثر را در سکوت کامل با او همراه باشند.

زاهدی در بخش دیگری از کنسرتش نیز گفت: «رفاقت ها این روزها کم شده و همه در پی انتفاعات شخصی‌اند؛ اما دو عزیز امروز در سالن هستند که برای من رفاقت را تمام کردند و هر دو برای من از مثل برادرند. اولی رضا بهرام که همیشه بهترین‌هایمان را با هم تقسیم کرده‌ایم و دومی «سعید سال افزون» تهیه کننده‌‌ام که در این چند سال زحماتِ بسیاری کشیده است. می خواهم از آنها تشکر کنم و بگویم احساس خوبی که امروز دارم را مدیون شما هستم.»

اعضای ارکستر این خواننده از نوازنده‌های سرشناس و قدیمی موسیقی پاپ در ایران همچون حسین شریفی، حسن فراهانی، هومن غفاری، انوشیروان تربتی، محمد شعبانی، فیروز ویسانلو و... بودند.

کسری زاهدی از خواننده ها و موزیسین های نسل جدید پاپ است که مخاطبان زیادی را با آثارش جذب کرده است. زاهدی علاوه بر آثار پرمخاطب خود، همکاری‌هایی را نیز با «رضا بهرام» داشته که به اتفاقات ویژه ای ختم شده است.

تک آهنگ «مو به مو» تیتراژ سریال ممنوعه، با صدای رضا بهرام و ترانه «کسری زاهدی» یکی از محبوب ترین همکاری های این دو خواننده است. 

کسری زاهدی به همت موسسه «آراد» و تهیه کنندگی سعید سال افزون در تهران نخستین کنسرت خود را روی صحنه خواهد برد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 11:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استقبال از نخستین کنسرت «کسری زاهدی» با حضور «رضا بهرام» | موسیقی ما