برنامه یاد بعضی نفرات
 
«امین ایوبی» آلبوم «پاکباز» را منتشر کرد
همایون مجدزاده: «پاکباز» فضایی شرقی دارد و شنونده را به سفری دور‌دست می‌برد
موسیقی ما- آلبوم موسیقی «پاکباز» با آهنگ‌سازی «امین ایوبی» منتشر شد. این مجموعه شامل یازده آهنگ است و آهنگ‌ساز درباره‌ی آن نوشته است: «کار ساخت و تنظیم قطعات پیش رو برای من به معنی تجربه و کاوشی بود در جهت رسیدن به نوعی بیانمندی در ارتباط با درونیات و آواهایی که ریشه در زادبوم و خاطرات قومی‌ام داشته و دارد. برای ایجاد و سازبندی چنین فضایی تلاشم بر این بوده که تا جای ممکن تمامی اصوات و عناصر مورد نظر را شخصا ضبط و اجرا کنم».

او ادامه داده است: «در قطعات اجرا شده با ساز آکوستیک گیتار سعی کرده‌ام با بهره‌گیری از شیوه نوازندگی پرکاسیو آکوستیک گیتار  با بیانی نو و در مسیر ارائه‌ی‌ حال و هوای این نوع از موسیقی گام بردارم که البته خود واقفم به کاستی ها.»

در همین زمینه «همایون مجد زاده» (آهنگ‌ساز و نوازنده) درباره‌ی این اثر نوشته است: «اولین آلبوم امین علاوه بر گستره‌ی وسیع صدایی که ناشی از ذوق و تفکر اوست، بر توانایی خاص او در نوازندگی نیز تاکید می‌کند. او در این اثر در کنار استفاده خاص از گيتار الکتریک ، توان ویژه خود در نوازندگی گیتار آکوستیک را به نمایش می‌گذارد. نوازنده، قطعاتی از تک نوازی گیتار آکوستیک در این آلبوم به‌وجود آورده که شنونده آنها را به صورت ترکیبی از صدای چندین گیتار آکوستیک همراه با سازهای کوبه ای احساس می‌کند.»

امین علاوه بر گیتار از سازهای متعدد ديگری چون دودوک، کمانچه و کوزه در این اثر بهره برده که نوازندگی تمامی آنها به عهده او بوده است. استفاده از تمامی این امکانات در جهت تولید فضایی شرقی و منحصر بفرد بوده که شنونده را با خود به سفری دور‌دست و متفاوت می برد.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 13:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همایون مجدزاده: «پاکباز» فضایی شرقی دارد و شنونده را به سفری دور‌دست می‌برد | موسیقی ما