برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی احسان مطوری
آلبوم موسیقی «صداها و پل‌ها» جزو پرفروش‌های بیلبورد شد
موسیقی ما- آلبوم «صداها و پل‌ها» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی احسان مطوری به جدول هفته‌نامه معروف بیلبورد از پرفروش‌ترین آلبوم‌های سبک کلاسیک کراس اوور راه یافت.

آلبوم موسیقی «صداها و پل‌ها» که با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی احسان مطوری ساخته و ۲۶ تیر امسال در سطح جهان منتشر شد، طی کمتر از دو هفته رتبه سیزدهم جدول هفته‌نامه آمریکایی بیلبورد از ۱۵ آلبوم پرفروش جهان در سبک کلاسیک کراس اوور را از آن خود کرد. 
 
گردآوری آلبوم صداها و پل‌ها با حضور علیرضا قربانی به عنوان خواننده اصلی و با همکاری حدود ۱۰۰ نوازنده و ۹ خواننده، در ۲۰ استودیو از سراسر دنیا و با ساخت ۹ قطعه موسیقی به انجام رسید با این ماموریت که صلح و آرامش را در جهان گسترش دهد. از بین صد موسیقیدانی که با این پروژه همکاری کردند ۲۰ نفر ایرانی بودند و باقی همه غیرایرانی؛ از این جمع، پنج نفر برنده جایزه گرمی، پنج نفر نامزد جایزه گرمی و یک نفر هم نامزد جایزه اسکار بودند.
 
مجله بیلبورد که در سال ۱۸۹۴ میلادی تاسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مجلات موسیقی در جهان است. این مجله بیشتر به جدول‌هایی که از برترین‌های این صنعت منتشر می‌کند، شناخته می‌شود. بیلبورد اولین جدول موسیقی خود را در سال ۱۹۳۶ منتشر کرد و امروزه جداول مختلفی را برای معرفی برترین‌ آهنگ‌ها و آلبوم‌های موسیقی در سبک‌های مختلف منتشر می‌کند.
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 14:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم موسیقی «صداها و پل‌ها» جزو پرفروش‌های بیلبورد شد | موسیقی ما