برنامه یاد بعضی نفرات
 
به بهانه صد میلیونی شدن بازدیدهای «بهت قول میدم»
مروری بر رکوردهای «محسن یگانه» در یوتیوب و اسپاتیفای
موسیقی ما بازدیدهای موزیک‌ویدیوی «بهت قول میدم» با صدای «محسن یگانه» از مرز 100 میلیون در یوتیوب عبور کرد. رکورد جالب و جذابی که حکایت از تداوم موفقیت‌های آهنگ بهت قول میدم برای محسن یگانه دارد. اثری که ورژن آنپلاگد آن سال 95 منتشر شد و با بازخورد چشمگیری برای این خواننده همراه بود. اما به بهانه این اتفاق نگاهی داشته‌ایم به آمارهای آهنگ‌های محسن یگانه در اسپاتیفای که مهمترین مرجع پخش موسیقی دنیا محسوب می‌شود. محسن یگانه در این پلتفرم هم چند رکورد مهم را در اختیار دارد که با سایر خواننده‌ها در فاصله است.
 
ورژن آنپلاگد آهنگ بهت قول میدم با اختلاف چشمگیر بیشترین تعداد استریم را میان آهنگ‌های تولید شده در داخل کشور دارد. این اثر با بیش از سه میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار استریم در صدر لیست آثار محسن یگانه در اسپاتیفای است. ورژن اصلی آهنگ بهت قول میدم با بیش از دو میلیون و نهصد و چهار هزار استریم در رتبه دوم و آهنگ «وابستگی» هم با بیش از دو میلیون و صد و بیست و هفت هزار استریم در جایگاه سوم قرار دارد. در لیست محبوب‌ترین آثار محسن یگانه آهنگ «دوست دارم» با بیش از دو میلیون و سیصد و هشت هزار استریم، آهنگ بعد تو با بیش از یک میلیون و دوازده هزار استریم و آهنگ هوایی شدی با بیش از یک میلیون و ده هزار استریم در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته است.
 
همچنین این خواننده با بیش از هشتاد هزار فالوئر رکوردی دیگر را در اسپاتیفای در اختیار دارد. البته در بخش شنونده ماهانه آمار پروفایل محسن یگانه، بیش از صد و هجده هزار است اما «محسن چاوشی» با بیش از دویست و نوزده هزار شنونده ماهانه در رتبه اول این بخش میان خوانندگان ایرانی داخل کشور قرار دارد.
 
گزارش ویدیویی این خبر را از این صفحه ببینید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 15:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مروری بر رکوردهای «محسن یگانه» در یوتیوب و اسپاتیفای | موسیقی ما