برنامه یاد بعضی نفرات
 
«واکس چه» به جشنواره بین‌المللی فجر رسید
زندگی ابراهیم منصفی روی پرده
موسیقی ما - کامران حیدری در آخرین مستند خود به نام «واکَس‌چِه» به زندگی و مرگ «ابراهیم منصفی» معروف به ابرام، نوازنده‌ی گیتار، خواننده و شاعر پرطرفدار جنوب ایران پرداخته و با این‌که نزدیک به دو دهه از مرگ او می‌گذرد، اما بر سر دلیل و چگونگی مرگ او تا همین امروز بحث‌ها و شایعات و حدس و گمان‌ها بسیار است.
 
منصفی تمام عمرش را در تنهایی خودخواسته‌اش به ساخت موسیقی و نوشتن ترانه مشغول بود و همه کارهایش را تا جایی که می‌شد به تنهایی ضبط می‌کرد و اغلب مردم جنوب ایران تحث تأثیر او گیتاریست شدند و ترانه‌های او را می‌خوانند.
 
ابرام در زندگی شخصی و عاطفی اما، سال‌های سال عاشق زنی بود که تحت تأثیر این عشق در اغلب ترانه‌ها و شعرهایش از او نام برده است.
 
از کامران حیدری، کارگردان این فیلم، مستند‌هایی چون «داش آکل، محمد بهمن بیگی، در انتهای یک روز کامل، من نگهدار جمالی وسترن می‌سازم، دینگومارو و علی‌آقا را می‌توان نام برد.
 
این مستند بخش‌هایی از زندگی و نگاه ابراهیم منصفی به دنیا را به تصویر می‌کشد که کامران حیدری و سعیده کشاورزی (نویسندگان)، کامران حیدری، با همکاری منصور وحدانی (تصویربردار)، فرشاد عباسی (تصویربردار هوایی)، کامران حیدری (تدوین)، فرشاد عباسی (دستیار تدوین)، حامد ژیان (تصحیح رنگ)، علی فرمانی (دستیار کارگردان)، محمد سایبانی (مدیر تولید)، محمد صابری، عرفان کریمی، یعقوب انصاری (گروه تولید)،  علی فرمانی (صدابردار)، کامیار بهبهانی (صداگذار)، کامران حیدری، انیس سعادت، سعید آرمات (نویسندگان نریشن)، سعید آرمات و طیب نامی (نریشن)، دریا سایبانی (بازیگر)، سمیرا راهی (روابط عمومی)، صالح تسبیحی (طراح پوستر)، شیوا آبا (مشاور و‌ جانشین تهیه‌کننده) و کاوه فرنام (تهیه‌کننده) عوامل تولید این اثر هستند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 15:58

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود زندگی ابراهیم منصفی روی پرده | موسیقی ما