برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده از همکاری مجدد با «آریان» خبر داد
«ناب» با صدای علی پهلوان منتشر شد
موسیقی ما - علی پهلوان بعد از گذشت یک سال، سومین قطعه مستقلش را با نام «ناب» توسط شرکت ترانه شرقی منتشر کرد. این در حالی است که خبر از احتمال همکاری مجدد در یک پروژه با بعضی از اعضای گروه «آریان» هم داده است.
 
«ناب» با هم‌خوانی هومن فرمند و سپیده پیر بادیان منتشر و میکس و مسترینگ آن توسط محمد فلاحی انجام شده که علی پهلوان درباره این اثر به «موسیقی ما» می‌گوید: «ده سال بیشتر است که ملودی این قطعه را ساخته‌ام. ابتدا شعر دیگری داشت و می‌خواستم نامش را هم «مثل تو» بگذارم اما نتوانستم شعری که با این نام هم‌خوانی داشته باشد را کامل کنم و تا مدت‌ها این ملودی نیمه‌کاره رها شد. چند ماه پیش بود که ملودی‌اش به یادم آمد و همزمان ترانه‌اش هم در ذهنم شکل گرفت. آن را تنظیم کردم و تصمیم گرفتم برای هم‌خوانی از دوستانم در ایران کمک بگیرم اما این اتفاق محقق نشد و در نتیجه دوستانم در سیدنی در این قطعه با من هم‌خوانی کردند.»
 
پهلوان می‌گوید دوستانش در ایران زمانی برای هم‌خوانی اعلام آمادگی کردند که دیگر آن قطعه را ضبط کرده بود و ادامه می‌دهد: «اما خیلی دلتنگ‌شان هستم و برای این همکاری اشتیاق دارم و قطعاً در آینده از آنها کمک خواهم گرفت.»
 
حالا دیگر نزدیک به چهار سال از انتشار آخرین اثر مشترک گروه «آریان» می‌گذرد، اما علی پهلوان خبر از همکاری مجدد با این گروه داد و گفت: «برای همکاری با دوستان قدیمی «آریان» ایده‌‌ای دارم که با یکی دو نفر از آنها هم مطرح کرده‌ام. به‌زودی با سایر دوستان هم در موردش صحبت و سعی می‌کنم این پروژه را را کلید بزنیم. نتیجه‌اش قطعاً خبر خوبی برای طرفداران قدیمی «آریان» خواهد بود.»
 
سومین قطعه مستقل علی پهلوان با نام «ناب» را می‌توانید از «تماشاخانه سایت موسیقی ما» دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 18:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ناب» با صدای علی پهلوان منتشر شد | موسیقی ما