برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور در فستیوال بین‌المللی موسیقی «ژوتِم» رقم خورد
شگفتی‌سازی کودکان ایرانی در فرانسه
موسیقی ما - کودکان هنرمند «خوش هنر» با رهبری آيدين بيات، تنها گروه ایرانی شرکت‌کننده در هجدهمین فستیوال بین‌المللی موسیقی «ژوتِم» شهر پاریس، علاوه بر کسب سه رتبه نخست، برنده جایزه بزرگِ فستیوال شدند.
 
در این فستیوال که طی بیست و نهم تا سی و یکم مارس با شرکت ۲۶ گروه از ۸ کشور ايران، روسيه، فرانسه، كره جنوبی، قزاقستان، ازبكستان، آلمان و ايتاليا برگزار شد، هنرجوهای «خوش هنر» در سه رده ارکستر کودکان، ارکستر ترکیبی و بهترین خواننده، صاحب عنوان اول شدند. ناگفته نماند که هیئت داوران، جایزه بزرگ فستیوال را به این گروه موسیقی اهدا کرد.
 
نکته قابل توجه در این حضور، خردسال‌ترین نوازنده حاضر در این فستیوال، «سارینا صمصامیه اقدم» پنج و نيم ساله بود که مورد تقدیر و تشویق مخاطبین و مسئولین قرار گرفت. همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس، ضمن تقدیر از این گروه برای اجرای برنامه در مدرسه ایرانی سعدی دعوت کرد.
 
هنرجویان آموزشگاه «خوش هنر» در ۲ سال گذشته در فستیوال‌های بین المللی open spain و پراگ نیز شرکت و موفقیت‌های ارزشمندی کسب کرده‌اند. این مرکز آموزش موسیقی، تنها مجموعه‌ای است كه با مجوز سازمان آموزش فنى و حرفه‌اى كشور در تهران فعاليت دارد و هنرجويان آن در پايان دوره آموزشى، گواهى مهارت دريافت مي‌كنند كه اين گواهى در ١٥٤ كشور معتبر شناخته مي‌ش.
 
با توجه به موفقيت‌هاى این هنرجويان، از اين آموزشگاه براى شركت در فستيوال موسيقي مسكو نيز دعوت به عمل آمده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 11:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شگفتی‌سازی کودکان ایرانی در فرانسه | موسیقی ما