برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای «امیر سینکی» و «متین رضوانی‌پور»
تک‌آهنگ «دختر خاله» منتشر شد
موسیقی ما - تک‌آهنگ «دختر خاله» با صدای «امیر سینکی» و «متین رضوانی‌پور» منتشر شد. این اثر یکی از قطعات آلبوم فولکلوریک «دختر خاله» است.

امیر سینکی درباره این اثر گفت: «دختر خاله بعد از چند سال تلاش و عبور از چالش مجوز ۶ اسفند ماه ۱۳۹۶ منتشر شد. سال‌ها تلاش در زمینه تحقیقات محل به محل موسیقی فولک ایرانی اصیل و چاپ‌ ۲۷ جلد کتاب توسط «متین رضوانی‌پور» و با سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی موسسه آینه آماج هنر و خوانندگی من و متین رضوانی‌پور و همخوانی مژگان قنبری، پاییز دخت و ندا روشن به نتیجه نشست.»

این موزیسین با اشاره به مهجور ماندن موسیقی فولک ایرانی در سطوح بین‌المللی و از دست دادن و مصادره شدن نام بسیاری از سازها به‌نفع کشورهای منطقه مانند گیتار و تار و...، از عزم خود برای اجراهای بین‌المللی و نمایش و آگاه‌سازی جهانیان علاقمند از بوجود آمدن ترکیب و تلفیق جدید موسیقی محلی ایرانی و موسیقی پاپ خبر داد.

مدیر موسسه «آینه آماج هنر» همچنین گفت: «از همکارانم «لیدا اسماعیلی» و «رضا هجری» و همچنین خانواده‌ام  به خاطر همکاری صمیمانه در طول مراحل ساخت، اخذ مجوز و نشر قطعات این آلبوم تشکر و قدردانی می‌کنم.»

سینکی ابراز امیدواری کرد آلبوم «دختر خاله» در اردیبهشت‌ماه 1397 منتشر شود.
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1396 - 15:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تک‌آهنگ «دختر خاله» منتشر شد | موسیقی ما