برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت‌های «غبار» در جنوب ایران با استقبال مخاطبان همراه شد
نشان تقدیر فرماندار ماهشهر برای مجید درخشانی
موسیقی ما- «مجید درخشانی» - آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی تار- هم‌اکنون در جنوب ایران با همراهی گروه موسیقی «ارگان» که از نوازندگان جوان شهرهای جنوبی ایران هستند، در حال اجرای کنسرت‌های «غبار» است که با استقبالِ زیاد مخاطبان جنوب ایران مواجه شده است و نشان تقدیر توسط نشان تقدیر توسط فرماندار ماهشهر به این آهنگساز اعطا شده است. گروه «ارگان» که نام شهر تاریخی بهبهان است، مدت‌هاست روی آثاری از «مجید درخشانی» کار می‌کنند و مجموعه آثاری از این آهنگساز را در دستگاه همایون اجرا می‌کنند. برنامه‌ی «ماهشهر» چنان با استقبال مواجه شد که برای یک بار دیگر تمدید شد.
 
تور موسیقی «غبار» با آهنگسازی و سرپرستی «مجید درخشانی»‌ و آواز «امیرمنصور صفوت» علاوه بر ماهشهر در شهرهای، امیدیه، بهبهان و آبادان نیز برگزار می‌شود. این گروه شب گذشته در تالار آوینی کنسرت داد، نهم آذرماه در تالار باران امیدیه، دهم و یازدهم آذرماه در تالار آفاق بهبهان و سیزدهم آذرماه در تالار اشراق آبادان به اجرای برنامه می‌پردازند.

از آخرین آثار منتشر شده‌ی «درخشانی» می‌توان به آلبوم «خروش» با صدای مجتبی عسگری اشاره کرد. تصنیف «سوختن» با شعر هوشنگ ابتهاج، ساز و آواز با شعر هوشنگ ابتهاج، تصنیف «مست شب رو» با شعر مهرداد اوستا و حمید حاجی‌زاده، ساز و آواز با شعر هوشنگ ابتهاج، تصنیف «آیینه‌ام» با شعر علیرضا بدیع، ساز و آواز مثنوی با شعر مولوی، «خروش»، دونوازی یسنای و تار و تصنیف «ناپیدا» با شعر عطار نیشابوری تعدادی از قطعات آلبوم «خروش» که مجموعه‌ای از ارکستر زهی و سازهای سنتی ایرانی را تشکیل می دهند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 18:19

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشان تقدیر فرماندار ماهشهر برای مجید درخشانی | موسیقی ما