برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی مجید درخشانی و دکلمه نصرالله مدقالچی
آلبوم «لبریز» با صدای سالار عقیلی منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «لبریز» با آهنگسازی مجید درخشانی و آواز سالار عقیلی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود منتشر شد.

آلبوم «لبریز» تازه‌ترین اثر به آهنگسازی مجید درخشانی، خوانندگی سالار عقیلی و دکلمه خوانی نصرالله مدقالچی است که در قالب ۹ قطعه تصنیف «بال در بال خیال»، دکلمه «لبریز.. دوشیزه‌تر از خنده‌ات»، تصنیف «دیوار‌ها»، دکلمه «چکیده»، بی‌کلام «بال در بال خیال» و دکلمه «ساکت و سرد»، تصنیف «خوشه‌های گندم»، دکلمه «دیوار‌ها»، دکلمه «مرداب دلگیر.. بی‌کلام دیوار‌ها» و دکلمه «بوی تند وزیده.. بی‌کلام خوشه‌های گندم»، بر سروده‌هایی از دکتر سیاوش کُرد و سام کُرد به اجرا در آمده است.

کریم قربانی (ویولونسل)، علی جعفری پویان (ویولون)، میلاد عالمی (ویولون)، میثم مروستی (ویولون/ ویولون آلتو)، ناصر رحیمی (فلوت)، بهزاد رواقی (تار) و حنانه سعیدی (قانون)، نوازندگانی هستند که در این آلبوم همکاری داشته‌اند. همچنین لیلا عبدی (تنظیم‌کننده)، دکتر سیاوش کُرد (تهیه‌کننده و صاحب امتیاز اثر)، علیرضا نکولعل تک (مدیر صدا و میکس)، جاوید علیپور و شهراد بانکی (عکاس)، دیگر دست اندرکاران تولید و ارائه اثر بوده‌اند.

آلبوم موسیقی «لبریز»، از سوی شرکت چکاوک زنده رود راهی بازار موسیقی شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت ریتمو اقدام نمایند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 14:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «لبریز» با صدای سالار عقیلی منتشر شد | موسیقی ما