برنامه یاد بعضی نفرات
 
با داوری پوریا حیدری، مسعود امامی و عليرضا قرايی منش
اولین هزارصدای پاپ بعد از محرم و صفر برگزار می‌شود
موسیقی ما - هزار صدای پاپ بعد از بیش از دو ماه وقفه به دلیل ایام محرم و صفر، ساعت 18 روز چهارشنبه اول آذر در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران، از سر گرفته می‌شود.
 
در این برنامه که پنجمین برنامه پاپ هزار در سال 96 است، پوریا حیدری، عليرضا قرايي‌منش و مسعود امامی آثار خوانندگان شركت‌كننده را بررسی و خواننده برتر را معرفی خواهند کرد. قرايي منش پیش از این در سال اول برگزاري هزارصدا به عنوان خواننده مهمان حضور داشته اما حیدری و امامی برای اولین‌بار است که در این برنامه حضور دارند.
 
مهدی سپهر که سال گذشته و امسال به عنوان کارشناس خوانندگی در این برنامه حاضر شده بود، به عنوان خواننده مهمان چند اثر نوستالژیک را اجرا خواهد کرد. همچنین در بخش دیگری از این برنامه چند هنرمند کرمانشاهی به خوانندگی علی احمدیان که از خوانندگان جوان کرمانشاهی است، قطعه‌ای را به مناسبت زلزله اخیر و با موضوع تشکر از حضور گسترده مردم در حمایت از هموطنان رنج دیده و داغدار غرب کشور، اجرا می‌کند.
 
هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادهای تازه موسیقی است که هر ماه در دو بخش سنتی و پاپ برگزار می‌شود که این برنامه دوازدهمین برنامه برگزار شده هزارصدا در سال 96 خواهد بود. هزارصدا در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران واقع در سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری روزنامه نگار باسابقه موسیقی است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 13:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین هزارصدای پاپ بعد از محرم و صفر برگزار می‌شود | موسیقی ما