برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور نوازندگانی از هلند و هندوستان و در قالب یک پروژه بداهه نوازی
«خیالفام» سامان صمیمی به بازار آمد
موسیقی ما - آلبوم «خیالفام» جدیدترین اثر «سامان صمیمی» از صبح روز سه‌شنبه 28 شهریور به بازار عرضه شد. این اثر بی‌کلام با حضور نوازندگانی از ایران، هلند و هندوستان تهیه شده و اولین پروژه بین‌المللی موسسه فرهنگی هنری «آهنگ اشتیاق» به عنوان تهیه‌کننده این اثر است. آلبوم خیالفام شامل نه قطعه به نام‌های تاج محل، بیکران، باران، رنگین کمان، پرواز، آواز، زندگی، دیلمان و خیالفام است. در این قطعات سامان صمیمی با ساز کمانچه، آندره‌آ وُئتس با ساز هارپ و اودی رامداس با ساز طبلا خالق آثار سه نوازی متفاوت از لحاظ موسیقی و تنظیم بوده‌اند.
 
اساس قطعات آلبوم خیالفام بر پایه بداهه‌نوازی کمانچه و با همراهی هارپ است که در این بین حضور کمانچه پررنگ‌تر است. این همنشینی موسیقی شرق و غرب در دو قطعه هم با بداهه‌نوازی ساز طبلا همراه می‌شود و تم شرقی را پررنگ‌تر می‌کند. ایده آلبوم خیالفام به یک سال گذشته باز می‌گردد و در جریان دیدار سامان صمیمی با آندریا مطرح می‌شود. پس از استقبال این نوازنده هلندی از جزئیات این اثر او طی سفر به تهران و به مدت یک هفته ضبط آلبوم را به همراه سامان صمیمی انجام می‌دهد. ماحصل آلبوم خیالفام هم مجموعه‌ای با قطعات آرام با تکیه بر بداهه پردازی و برگرفته از موسیقی مشرق زمین است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم خیالفام اثر سامان صمیمی می‌توانند به مراکز معتبر فرهنگی و هنری و همچنین سایت «بیپ تونز» مراجعه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 18:23

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «خیالفام» سامان صمیمی به بازار آمد | موسیقی ما