برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت هومن سزاوار در تهران برگزار شد
میهمانی در «کافه‌های رمانتیک»
موسیقی ما - غروب جمعه هفدهم شهریورماه، تالار ایوان شمس میزبان کنسرت هومن سزاوار بود. به گزارش «موسیقی ما»، هومن سزاوار که هشت سال از فضای موسیقی کشور دور بوده در این روز به همت موسسه «آوای مهر میهن» روی صحنه رفت و طی دو سانس با طرفدارانش دیدار کرد.

دقایقی از ساعت تعیین شده گذشته بود که اکستر روی صحنه حاضر شد. ملودی اولین قطعه شروع به نواختن شد و قطعه «من واسه تو» به عنوان قطعه ابتدایی شنیده شد. سزاوار پس از این قطعه با حاضران سلام و احوال پرسی کرد و از این که امشب روی صحنه است ابراز خوشحالی کرد.

دومین قطعه با نام «برق چشمات» به اجرا درآمد. جمعیت در این قطعه با دست زدن های متوالی ارکستر را همراهی کردند. ریتم شاد کنسرت ادامه پیدا کرد و قطعه «آخه تو عزیزمی» بر انرژی سالن افزود. پس از «آخه تو که نیستی»، نوبت به اجرای «منو باش» رسید. در این قطعه رهبر اركستر نیز سزاوار را همراهی کرد و این قطعه بصورت دو صدا اجرا شد.

او در فاصله میانی قطعات به معرفی مهمانان خود پرداخت.

با همراهی جمعیت «ازت دلگیرم» به اجرا در آمد و این همراهی در حین قطعه نیز ادامه پیدا کرد. قطعه بعدی را سزاوار تنها با صدای پیانو اجرا کرد. "عاشقم شو» جو سالن را تغییر داد و اعضای ارکستر سزاوار را در این قطعه شاد به خوبی همراهی کردند. نیمه دوم اجرا با «کافه های رمانتیک» ادامه پیدا کرد و گیتاریست ها با یکدیگر هم صدا شدند. "وقتش شده» با صدای پیانو شروع شد.

در ادامه دیگر ساز ها به آن اضافه گشت و نیمه ریتمیک قطعه به اجرا در آمد. "انتظارى نداشتم ازت» متفاوت با دیگر قطعات نواخته شد. پس از این قطعه آخرين قطعه این کنسرت «دیدی دیوونه» اجرا گردید. د

ر پايان کلیپی تازه برای قطعه «انتظار نداشتم ازت» پخش شد. این کلیپ که قرار است در چند روز آینده پخش شود، حسن ختام این اجرا شد.

بردیا اصفهانى (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو)، محمد محمدلو (گیتار باس)، مجید امیری (گیتار الکتریک)، حامد حمیدی (گیتار اسپنیش)، شهرام افتخاری (پرکاشن)، سامان بهشتی (درام)، مهدی نبوی (کیبورد) اعضای ارکستر را تشکیل می دادند.

افشین سیاه پوش، علی عطایی، ... از مهمانان امشب بودند. نيمی از عواید این کنسرت به انجمن خیریه امید اختصاص داده می شود.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1396 - 15:23

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میهمانی در «کافه‌های رمانتیک» | موسیقی ما