برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ترسیم چشم‌انداز این نهاد فرهنگی هنری
سند استراتژیک بنیاد رودکی منتشر شد
موسیقی ما - سند استراتژیک بنیاد فرهنگی هنری رودکی منتشر شد. این سند با تشریح ماموریت و فلسفه وجودی این سازمان، چشم‌انداز و دورنمای بنیاد رودکی را ترسیم کرده است.
 
«علی‌اکبر صفی‌پور» مدیرعامل بنیاد رودکی در پیش‌گفتار این سند، آن را حاصل 6 ماه بحث و گفت‌و‌گو عنوان کرده و افزوده است: «بنیاد فرهنگی هنری رودکی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی از نظر جایگاه قانونی، حمایت‌های دولتی، هنرمندان فعال در این مجموعه و امکاناتی که در اختیار دارد، از موقعیت ممتازی برخوردار است اما تا کنون به آن‌چه شایسته نام این بنیاد است دست پیدا نکرده است.»
 
مدیرعامل بنیاد رودکی تاکید کرده که این مجموعه نتوانسته آنچنان که باید به خدمت‌رسانی بپردازد و دلیل این امر را نداشتن استراتژی و سند چشم‌انداز می‌داند. او در این پیش‌گفتار تاکید کرده: «امید است فرصتی باشد تا با پیاده‌سازی این سند شاهد روزهای خوبی در بنیاد رودکی در کنار اهالی فرهنگ و هنر و همچنین آسان‌سازی مسیر تولید آثار ارزشمند و کشف و به‌کارگیری استعدادهای درخشان هنری در کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.»‌
 
متن سند استراتژیک بنیاد رودکی برای آگاهی صاحب‌نظران و همچنین ارائه نظر مخاطبان در سایت این بنیاد در دسترس قرار گرفته است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 16:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سند استراتژیک بنیاد رودکی منتشر شد | موسیقی ما