برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه ا شب‌های قدر
آلبوم «احیا» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «احیا» مشتمل بر ۱۷ قطعه شعر شاعران آیینی کشور ویژه ماه مبارک رمضان به مناسبت شب‌های قدر منتشر شد. این اثر به عنوان دومین بخش طرح «شعر آوا» مشتمل بر ۱۷  قطعه شعر ویژه ماه مبارک رمضان  از شاعران آیینی کشور به مناسبت شب های قدر توسط موسسه هنر و ادبیات «هلال» منتشر شد.
 
در توضیح این آلبوم آمده است: «همانند آلبوم دوازده که اولین آلبوم مجموعه شعرآوا به شمار می‌آید در این آلبوم نیز جمعی از شاعران سرآمد حوزه شعر آیینی کشور شاخص‌ترین و جدیدترین اشعار خود درباره مناسبت‌های ماه رمضان و مدح، منقبت و رثای حضرت علی (علیه السلام) را در استودیو هلال و با صدای گرم خود دکلمه کرده‌اند. هدف از اجرای آلبوم «احیا» توجه ویژه به مناسبت‌های ماه مبارک رمضان به ویژه ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و مدایح، مناقب و مراثی امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) و شب‌های قدر است. ضمن این‌که آسیب‌زدایی از فضای مجازی با ترویج شعر آیینی خوب در قالبی چون کتاب‌های صوتی برگزیده از اشعار مناسبتی از دیگر اهداف این آلبوم است. بی‌شک خوانش صحیح اشعار توسط شاعران نقش بسزایی در فهم صحیح و درک فضای معرفتی شعر در مخاطبان دارد.»
 
در آلبوم صوتی «احیا» با زمانی حدود ۷۰ دقیقه  اشعار شاعران برجسته‌ای چون سید محمد سادات اخوی، محمود حبیبی کسبی، وحید قاسمی و تعدادی دیگر با صدای سرایندگان و همکاری پیمان طالبی در استودیو هلال ضبط و تنظیم شده‌اند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1396 - 11:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «احیا» منتشر شد | موسیقی ما