برنامه یاد بعضی نفرات
 
شایعات و گمانه زنی‌ها برای موسیقی در ماه مبارک رمضان
تیتراژهای ماه رمضان را چه کسانی می‌خوانند؟
موسیقی ما – یکی از فصل‌های داغ موسیقی در ایران ماه مبارک رمضان است و ماراتن انتشار آثار برای تیتراژ برنامه‌ای تلویزیونی یکی از هیجان انگیزترین فصل‌های کاری موسیقی در ایران را با خود به همراه دارد.

به گزارش «موسیقی ما»، همه ساله برنامه‌ها و سریال‌های ماه مبارک رمضان جزو پرطرفدارترین برنامه‌ها هستند و حتی در برخی مواقع انتخاب درست خواننده‌ها از سوی تهیه کنندگان برنامه باعث پربیننده شدن آن برنامه در ماه مبارک رمضان آن سال شده است.

شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» از انتخاب‌های خواننده برای برنامه ها و سریال‌های رمضان امسال به نتایج جالبی ختم شده است که می‌تواند برای بسیاری ازدوستداران موسیقی جالب توجه باشد. گفته شده امسال «هورش بند» و «حجت اشرف‌زاده» به عنوان خوانندگان تیتراژ برنامه «جشن رمضان» معرفی شده‌اند. برنامه‌ای که همواره جزو برنامه‌های پرطرفدار این ماه است و حضور چهره‌ها و اهالی هنر در این برنامه آنرا جزو پربیننده ترین برنامه‌ها کرده است.

حمید هیراد و پازل‌بند هم گویا امسال با دست پر آمده‌اند و هر دو آثاری را منتشر خواهند کرد.

در این بین  شنیده شده که شهاب مظفری و بهنام بانی اصلی‌ترین گزینه‌های برنامه «ماه عسل» هستند که گفتگوها و رایزنی‌ها با این هنرمندان آغاز شده و تا مراحلی هم پیش رفته است.

سایت «موسیقی ما» در روزهای آینده و به محض قطعی شدن حضور هنرمندان در برنامه‌ها و تیتراژهای ما رمضان گزارش مفصلی از همه تیتراژ‌های ماه مبارک رمضان امسال را منتشر خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 15:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تیتراژهای ماه رمضان را چه کسانی می‌خوانند؟ | موسیقی ما