برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش از انتشار نسخه فیزیکی و با همراهی اپلیکیشن «چارخونه»
اولين آلبوم «رام» را یک هفته زودتر بشنوید!
موسیقی ما - اولین آلبوم رسمی «رام» با هدف ترویج خرید مجازی موسیقی با برنامه‌ریزی متفاوتی در پخش، از امروز (شنبه 16 اردیبهشت) ابتدا از طریق آنلاین در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. این آلبوم با نام «تا هزار و نمی‌دونم چند» ابتدا به مدت محدود (یک هفته) و انحصاراً از طریق اپلیکیشن «چارخونه» شرکت ایرانسل ارائه و پس از آن در سایر فروشگاه‌های آنلاین عرضه می‌شود. نسخه فیزیکی آلبوم (بوکلت) نیز پس از آن، از طریق فروشگاه‌های محصولات فرهنگی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

آلبوم «تا هزار و نمی‌دونم چند» شامل 8 قطعه است که پیش از این دو قطعه «فراموشی» و «سقوط» از آن به صورت تک‌قطعه منتشر شده است. رام به همراه کیارش صناعی‌ها و آذر شیراز، ترانه‌سرایان این آلبوم کانسپت‌محور هستند؛ آلبومی که اگرچه برگرفته از زندگی پر فراز و نشیب رام و حس و حالش در سه سال اخیر می‌نماید، در لایه‌ای دیگر روایت شخصی او از تجربه مشترکی است که با هم‌نسلانش از سر گذرانده‌اند. رام در این باره به «موسیقی ما» می‌گوید: «همه لحظه‌های شب و روز مثل عکس‌های فوری در ذهن و قلبم حک می‌شوند؛ برای همین آهنگ‌های من هم همیشه بازتاب مستقیم حال و هوای خودم و اطرافیانم، روزمرگی‌ها، احساسات و روابطم و پر از تصویر هستند. در این آلبوم هم همین اتفاق افتاد؛ برای تک‌تک قطعات، کانسپت ترانه‌ها به صورت جداگانه و در راستای کانسپت کلی آلبوم انتخاب می‌شد و تا لحظه‌ای که آن را با تمام وجودم باور نمی‌کردم، ضبط نمی‌شدند.»

آلبوم «تا هزار و نمی‌دونم چند» که سال گذشته در ایران و آمریکا ضبط، میکس و مستر شده، به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و از طریق نشر «نوفه» منتشر شده است. امير علوی (گيتار الكتریک)، آرمان پاكزاد (گیتارباس)، آرش هژيرآزاد (كيبورد) و عرفان عاصمی‌نژاد (درامز)، به عنوان اعضای گروه، رام (خواننده و گیتار ریتم) را همراهی کرده‌اند.

این آلبوم تا پایان هفته جاری تنها از طریق اپلیکیشن «چارخونه» به صورت قانونی قابل دانلود است. در پایان می‌توانید نخستین تیزر رسمی آلبوم «تا هزار و نمی‌دونم چند» را از تماشاخانه سایت موسیقی‌ما ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 14:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولين آلبوم «رام» را یک هفته زودتر بشنوید! | موسیقی ما