برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «من و بارون» در شب‌های بارانی پایتخت روی صحنه رفت
«آرتا» دومین خواننده از خانواده جهانبخش است؟
موسیقی ما - «بابک جهانبخش» برای اولین‌بار در سال 96 اجرا در پایتخت را تجربه کرد. کنسرت این خواننده طی روزهای 12 و 13 اردیبهشت و با همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد. جهانبخش در حالی یک سال پس از انتشار آلبوم «حالم خوبه» روی صحنه رفت که این حضورش در برج میلاد تهران بود. سالنی که به مدت حدود سه سال و نیم از کنسرت‌های پاپ خارج از جشنواره موسیقی فجر میزبانی نمی‌کرد. بابک جهانبخش برای این برنامه رپرتوار مفصلی را برای دوستدارانش تدارک دیده بود. قطعاتی از آلبوم‌های «من و بارون»، «چی شده»، «مدار بی‌قراری»، «اکسیژن» و «حالم خوبه» و... در بین قطعات این کنسرت برای مخاطبان اجرا شد. تک‌آهنگ‌های یک سال اخیر جهانبخش نظیر «یه ساعت فکر راحت» و «شاید» که با موزیک‌ویدئو همراه بودند هم در این کنسرت طرفداران زیادی داشتند.  البته این خواننده در بین این کنسرت به انتشار آثار جدیدش هم اشاره‌ای داشت و به دوستداران خود این وعده را داد که احتمالاً یک کنسرت فقط با قطعات احساسی روی صحنه ببرد.

اما بابک جهانبخش در شب اول اجرای برج میلاد خود برای لحظاتی پسرش «آرتا» را هم روی صحنه آورد. اتفاقی که سال گذشته برای اولین‌بار رخ داد و معمولاً سایر خواننده‌هایی که طی سال‌های گذشته، فرزندانشان را به همراه خود روی صحنه نمی‌آورند. تکرار این اتفاق شاید حکایت از آن داشته باشد که بابک بدش نمی‌آید تا پسرش دومین عضو خواننده از خانواده جهانبخش باشد. با وجود اینکه آرتا کمی خجالتی به نظر می‌رسد ولی بعید نیست چند سال دیگر بابک جهانبخش آهنگسازی کند و پسرش بخواند!

بابک ریاحی‌پور (نوازنده گیتاربیس)، مسعود همایونی (نوازنده گیتار الکتریک)، یاشار خسروی (ساکسوفون)، بهنام حکیم (نوازنده گیتار اسپانیش و بوزوکی)، انوشیروان تقوی (نوازنده کیبورد و بک‌وکال)، نیما حمیدی (نوازنده درامز)، مهران فرشباف (سازهای کوبه‌ای) و کسری خدیور (نوازنده ویولن) اعضای گروه بابک جهانبخش به رهبری رضا تاجبخش (پیانو و کیبورد) در این برنامه بودند.
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - 15:55

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 09:24

عزیزدلم آرتا❤چقد خووبن این دوتا

شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 09:24

خیلی خوب

شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 09:24

هنرمندِ درجه یک چه از نظر هنرمندی چه از نظر شخصیت و برخورد با هوادارا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آرتا» دومین خواننده از خانواده جهانبخش است؟ | موسیقی ما