برنامه یاد بعضی نفرات
 
بار دیگر؛ اردیبهشت ماه سالِ‌ جاری
محمد معتمدی کویر را در تهران و شهرستان‌های دیگر اجرا می‌کند
موسیقی ما- «محمد معتمدی» - خواننده‌ی شناخته شده‌ی موسیقی سنتی- اردیبهشت ماه سالِ جاری بار دیگر کنسرت «کویر» را در تهران و برخی شهرستان‌های دیگر چون شیراز، آمل و کاشان برگزار می‌کند. او در این کنسرت‌ها قطعات خاطره‌انگیزی همچون کویر، یلدا، پرواز، به نگاهم بنگر، به یاد صیاد، شکنم ساغر و سایر قطعات پرمخاطب خود را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

کنسرت تهران او در تالار وحدت تهران انجام خواهد شد و او در نظر دارد در چند سانس در تالار وحدت به اجرای برنامه بپردازد. این خواننده پیش از این در نشست خبری کنسرت‌هایش درباره‌ی قطعات این کنسرت گفته بود: «بسیاری از این قطعات از جمله کویر، به نوعی نماد خودکفایی من برای حضور در کنسرت بوده به طوری که می توانم بگویم از شعر تا آهنگسازی و خوانندگی اثر بر عهده من بوده است ضمن اینکه قطعات دیگری چون پرواز، به یاد صیاد، شکنم ساغر و مواردی این چنین قطعاتی بودند که من آن ها را در قالب مستقل تری نسبت به سایر آثارم تولید کردم و خوشحالم از اینکه توانسته با مخاطبان ارتباط خوبی بگیرد.»

او همچنین در نظر دارد تا  پس از رایزنی‌های لازم، کنسرت‌هایی رایگان در شهرستان های کوچک و مکان‌هایی که مخاطبان از بضاعت کمتری به لحاظ خرید بلیت دارند نیز برگزار کند.

«محمد معتمدی» در سال‌های فعالیت خود با بزرگانی چون محمدرضا لطفی، مجید درخشانی، حسین علیزاده و فرهاد فخرالدینی همکاری داشته است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1396 - 21:14

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد معتمدی کویر را در تهران و شهرستان‌های دیگر اجرا می‌کند | موسیقی ما