برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از همکاری با سامی یوسف
«پیام عزیزی» در سنندج کنسرت خیریه برگزار می‌کند
موسیقی ما - «پیام عزیزی» که سال گذشته با «سامی یوسف» خواننده سرشناس جهان اسلام در آلبوم «برکت» آهنگ‌های «یا رسولالله یا شای مدینه» و «مسلمانان» با شعر «مسلمانان چه حال است این» از سروده‌های «شیخ عبدالرحمان خالص» را به صورت مشترک اجرا کرده بود، این بار با حمایت از کودکان بی‌سرپرست در روزهای 25 و 26 اسفند ماه در سنندج کنسرت خیریه برگزار می‌کند.
 
این کنسرت شعار «می‌خواهیم آرام خاطر کودکان نیازمند و بی‌سرپرست شهرمان باشیم» با همت حوزه هنری استان کردستان و با همکاری شرکت فرهنگی هنری «ترانه سرای آبیدر» در ساعت 9 شب در دو سانس مختلف در روزهای 25 و 26 اسفند ماه جاری در پردیس سینمایی بهمن سنندج در استان کردستان برگزار می‌شود.
 
اعضای گروه موسیقی «ئه‌وین» که «پیام عزیزی» را در این کنسرت خیریه همراهی می‌کنند، عبارتند از: پیام سلیم‌فرد (آهنگساز و تنظیم‌کننده)، زانیار پندار (نوازنده دیوان و تنظیم‌کننده)، اشکان اندری (نوازنده کیبورد و تنظیم‌کننده)، هیوا رحمانی (نوازنده ویلن)، سیروان گراوندی (نوازنده گیتار)، کاروان عظیمی (نوازنده گیتاربیس)، پیام قرنی (نوازنده تومبا و پرکاشن)، مختار زندسلیمی (نوازنده دف) و افشین خرامان (نوازنده درامز و سرپرست گروه).
 
«پیام عزیزی» در آخرین کنسرت بزرگ عرفانی خود با گروه «با قدسیان» در سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران به روی صحنه رفت و مورد استقبال علاقمندان به موسیقی از تهران و شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، سردشت، پاوه، کرمانشاه، رشت، عنبران و سنندج قرار گرفت. در کنسرت فرهنگسرای نیاوران نیز، این دو آهنگ عرفانی را به همراه نوازندگان گروهش اجرا کرد و شور و حال خاصی به سالن بخشید.
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 12:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پیام عزیزی» در سنندج کنسرت خیریه برگزار می‌کند | موسیقی ما