برنامه یاد بعضی نفرات
 
آخرین دور این برنامه در سال 95 روز 19 اسفند در ارسباران برگزار می‌شود
داوری آذرسینا، معتمدی و طریقی در هزارصدا
موسیقی ما - ساعت 15 روز پنج شنبه 19 اسفند ماه، فرهنگسرای ارسباران شاهد برگزاری آخرین برنامه هزارصدا در سال 1395 خواهد بود. در این برنامه که مثل دو برنامه قبلی به بخش موسیقی کلاسیک ایرانی اختصاص خواهد داشت، «مهدی آذرسینا» به عنوان کارشناس آهنگسازی و نوازندگی، «محمد معتمدی» به عنوان کارشناس آواز و «غلامرضا طریقی» به عنوان کارشناس شعر و ترانه به بررسی آثار گروه‌های جوان خواهند پرداخت و گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.
 
همچنین در این برنامه، «حمیدرضا منفرد» خواننده جوانی که فیلم اجرایش در تلویزیون و محافل دیگر دیده شده و مورد توجه قرار گرفته، به عنوان خواننده میهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد.
 
حميدرضا منفرد از شهر رى فرزند زنده‌ياد رضا منفرد (از خوانندگان بنام سبک سنتى نسل گذشته) است و پدربزرگش هم، زنده‌ياد حاج مرشد محمود معروف به بلبل شهررى نيز از صدايى زيبا و رسا برخوردار و از زمينه‌خوانان معروف تهران بوده است.
 
بنابه اعلام «آرش نصیری» مدیر و مجری هزارصدا، این برنامه با توجه به نزدیکی به هشتم اسفند، سالروز درگذشت استاد بنان، به این بزرگمرد موسیقی ایران تقدیم خواهد شد و در کنار آن، تماشاگران شاهد میان برنامه‌های جذاب دیگری نیز خواهند بود.
 
هزارصدا برنامه‌ای برای حمایت و راهنمایی چهره‌های تازه موسیقی است که از سال 92 به مدیریت آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرده و هم‌اکنون در دو بخش پاپ و سنتی ایرانی هر ماه هر کدام یک بار برگزار می‌شود. برنامه این پنجشنبه، هفدهمین برنامه هزارصدای برگزارشده در سال 1395 است.
 
طبق اعلام مدیر این برنامه، فینال بخش‌های پاپ و سنتی هزارصدا، فروردین و اردی‌بهشت 1396 برگزار و نفرات و گروه‌های برگزیده معرفی خواهند شد.
 
در برنامه گذشته هزارصدا که روز جمعه ششم اسفند و به داوری هادی منتظری، حسین علیشاپور و علیرضا بدیع برگزار شد، گروه «نوای خیال» به آهنگسازی و سرپرستی جهانبخش احمدپور به مقام اول دست یافت که فیلم اجرای این گروه را در ادامه می‌توانید ببینید.
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1395 - 16:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داوری آذرسینا، معتمدی و طریقی در هزارصدا | موسیقی ما