برنامه یاد بعضی نفرات
 
تازه‌ترین آلبوم گروه «بمرانی» از امروز در سراسر ایران؛
«گذشتن و رفتن پیوسته» بمرانی‌ها
موسیقی ما پس از انتشار موفق ویدئوکلیپ «گذشتن و رفتن و پیوسته» که با استقبال بسیار خوبی در فضای مجازی روبه‌رو شد، سرانجام دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی «بمرانی» با همین نام، از امروز سه‌شنبه 14 دی‌ماه در دو نسخه فروشگاهی (بوک‌لت) و مویرگی (وَلت)، در سراسر ایران منتشر شد.

«گذشتن و رفتن پیوسته» نام دومین آلبوم «بمرانی» است که تولید آن از یک سال و نیم پیش آغاز شده و با ده قطعه متفاوت از آنچه که تا به امروز از این گروه شنیده‌ایم، در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بمرانی­ها قرار است سه روز بعد از انتشار آلبوم، یعنی روز جمعه 17 دی‌ماه ساعت 17، جشن رونمایی آلبوم را با همراهی مخاطبان و هنرمندان مدعوشان در سالن چارسو (واقع در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ) برگزار کنند که ورود برای عموم در این مراسم آزاد است. در ضمن «بمرانی» در این برنامه چند قطعه از آلبوم جدید خود را برای علاقه‌مندانش اجرا می‌کند.

اعضای گروه معتقدند که «گذشتن و رفتن پیوسته» یکی از متفاوت‌ترین آثارشان تا به امروز است؛ آلبومی که بهزاد عمرانی (خواننده گروه) درباره آن می‌گوید: «ما سعی کرده‌ایم در آلبوم جدید، انتخاب‌گرایانه عمل کنیم و آن جنس شلوغ موسیقی‌مان را کنترل کنیم که احتمالاً می‌تواند نظر افراد بیشتری را به خود جلب کند. حال و هوای این آلبوم با تأکید بر حس تنهایی و فقدان، عاشقانه‌تر شده است.»

گروه «بمرانی» این روزها مشغول تمرین برای اجرا در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر است که با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان روبه‌رو شد و تمام بلیت‌‌های کنسرت آنها در نخستین روز آغاز بلیت‌فروشی، به اتمام رسید.

دومین آلبوم رسمی این گروه پرطرفدار، به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و توسط نشر «نوفه» روانه بازار شده و پخش آن را شرکت «هنر اول» برعهده داشته است. در ادامه می‌توانید تیزر رونمایی این آلبوم را مشاهده نمایید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 - 12:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «گذشتن و رفتن پیوسته» بمرانی‌ها | موسیقی ما