برنامه یاد بعضی نفرات
 
خالقان آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» روی صحنه رفتند
تلفیق انرژی و موسیقی در کنسرت «بمرانی»
موسیقی ما - گروه «بمرانی» دومین کنسرتش در سال 96 را به میزبانی برج میلاد تهران روی صحنه برد. آنها روز چهارشنبه 21 تیرماه و طی دو سانس قطعات پرانرژی خود را برای دوستدارانشان اجرا کردند.

کنسرت گروه بمرانی در حالی برگزار شد که ظرف مدت کوتاهی بلیت‌های یک سانس این برنامه به پایان رسید و دست‌اندرکارانش تصمیم گرفتند تا این کنسرت را برای یک سانس دیگر تمدید کنند. اتفاقی که کمتر در میان اجراهای موسیقی تلفیقی رخ می‌دهد و فقط برخی گروه‌ها در این ژانر هستند که موفق به پرکردن سالن‌های بزرگ کنسرت پایتخت می‌شوند. البته یکی از دلایل اقبال خوب مخاطبان نسبت به این کنسرت هم حمایت جالب چند چهره فرهنگی و هنری از این کنسرت بود. برخی از مهمانان ویژه این برنامه طی روزهای قبل از کنسرت، در صفحات شخصی خود از مخاطبانشان برای حضور در اجرای زنده بمرانی دعوت به عمل آورده بودند.
 
اجرای گروه بمرانی با قطعه ریتمیک «گیسو» آغاز شد و آنها در ادامه علاوه بر کارهای خاطره‌انگیز خود، قطعات آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» را هم اجرا کردند. آلبومی که سال گذشته منتشر شد و رفته رفته جای خودش را میان دوستداران بمرانی پیدا کرده است. در این کنسرت به درخواست حاضرین قطعه گذشتن و رفتن پیوسته دو مرتبه اجرا شد.

گروه بمرانی در این کنسرت میزبان چهره‌هایی نظیر امید نعمتی، شبنم مقدمی، سجاد افشاریان، سروش صحت و علی ضیا بود.
 
بهزاد عمرانی (خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک)، مانی مزکی (ترومبن و سازدهنی)، کیارش عمرانی (گیتار باس)، آرش عمرانی (پیانو و آکاردئون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک و ماندولین)، مهیار طهماسبی (ویولنسل) و سالار اصغری (درامز) اعضای گروه بمرانی در این کنسرت بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 11:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تلفیق انرژی و موسیقی در کنسرت «بمرانی» | موسیقی ما