برنامه یاد بعضی نفرات
 
موسیقی فیلم «ربوده شده» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما بشنوید و دانلود کنید
«خسته شدم»؛ نخستین قطعه رسمی «روزبه بمانی»
موسیقی ما - نخستین قطعه رسمی «روزبه بمانی» منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، ترانه‌سرای سرشناس کشور، اولین قطعه رسمی خود را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد. «روزبه بمانی» که از چندی پیش زمزمههایی درباره ورود جدی‌اش به عرصه خوانندگی مطرح می‌شد، اولین تک‌آهنگ رسمی‌اش با عنوان «خسته شدم» را در اختیار مخاطبین گذاشت.
 
بمانی چندی پیش نخستین حضورش در سینما به عنوان بازیگر را با ایفای نقش در فیلم «ربوده شده» تجربه کرد. او در این فیلم قطعاتی اجرا کرده که «خسته شدم» یکی از آنها است.
 
تیتراژ برنامه «شب شیشه‌ای»، دکلمه «آوار» (همدردی با زلزله‌زدگان آذربایجان) و نیز قطعه تلویزیونی «منو زیر سایه خودت بگیر» (با همراهی نیما مسیحا و مهدی یراحی)، آثاری بوده‌اند که پیش از این صدای بمانی در آن‌ها شنیده شده و «خسته شدم» اولین اثر مستقل و رسمی روزبه بمانی در مقام خواننده محسوب می‌شود.
 
بمانی به عنوان ترانه‌سرا با چهره‌های سرشناسی چون محمد اصفهانی، علیرضا عصار، سعید شهروز، کاوه یغمایی، خشایار اعتمادی، احسان خواجه‌امیری، علی لهراسبی، مهراج محمدی، بهنام صفاریان، رضا صادقی، محسن چاوشی، محسن یگانه، فرزاد فرزین، مهدی یراحی، حمیدرضا گلشن، علیرضا قرایی‌منش و... همکاری کرده است.
 
این هنرمند قصد دارد به زودی با انتشار نخستین آلبوم رسمی خود فصل جدیدی از زندگی هنری‌اش را آغاز کند. گفت‌وگوی «موسیقی ما» با «روزبه بمانی» را در روزهای آینده در «موسیقی ما» بخوانید.

قطعه «خسته شدم» با صدا و ترانه «روزبه بمانی» و تنظیم، میکس و مسترینگ «سعید زمانی» را از «تماشاخانه» یا اپلیکیشن سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید. همچنین موزیک‌ویدئوی این اثر که شامل صحنه‌هایی از فیلم «ربوده شده» است نیز قابل مشاهده و دانلود است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 18:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «خسته شدم»؛ نخستین قطعه رسمی «روزبه بمانی» | موسیقی ما