برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده این اثر به «موسیقی ما» گفت
حسین توکلی: قطعه «پای پیاده» حال و هوای پیاده‌روی اربعین را دارد
موسیقی ما - «حسین توکلی» یکی از خواننده‌های جوان موسیقی پاپ است که پس از انتشار آلبوم رسمی خود به نام «لرزش» فعالیتش را در زمینه انتشار تک‌آهنگ پیگیری کرد. او طی یکی دو سال اخیر چند تیتراژ هم در تلویزیون داشته که از جمله می‌توان به تیتراژ «جشن رمضان» 95 اشاره کرد. اما قطعه «پای پیاده» با صدای حسین توکلی این روزها به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) در حال پخش است. قطعه‌ای به تهیه‌کنندگی خانه موسیقی بسیج که چندی پیش هم در اخبار شبانگاهی ساعت 22 بخش‌هایی از آن پخش شد. به سراغ این خواننده رفتیم تا از جدیدترین فعالیت‌هایش مطلع شویم:

این خواننده ابتدا درباره انتشار آلبوم جدید گفت:«انتشار آلبوم در حال منسوخ‌شدن است. چون یک زمان طولانی و هزینه زیاد صرف می‌کنید و کارهای زیادی جمع می‌شود ولی خیلی‌ها نسخه اصل آلبوم‌های موسیقی را تهیه نمی‌کنند. با وجود سایت‌ها و کانال‌های موسیقی در فضای مجازی، آلبوم‌ها دانلود می‌شوند. نکته جالب این است که در صورت دانلود یک آلبوم، یک یا دو قطعه را می‌شنوند. مردم به آلبوم‌های موسیقی اعتماد ندارند و برایش هزینه هم نمی‌کنند. چون طی چند وقت اخیر اغلب آلبوم‌ها یک یا دو قطعه خوب داشته است. من هم ریسک نمی‌کنم مگر اینکه یک سرمایه‌گذار هزینه را تقبل کند و به فکر بازگشت سرمایه از راه دیگری باشد. مثل اغلب دوستان همکار، تمایل دارم که تک‌آهنگ تولید کنم و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی منتشر کنم.»

او سپس اعلام کرد:«در خلوت خودم برای تک‌آهنگ‌ها ملودی می‌سازم و زمان زیادی را برای فکر و برنامه‌ریزی این آثار قرار می‌دهم. یک تک‌آهنگ دارم که «معین راهبر» در حال تنظیم آن است و ترانه آن هم توسط «مریم ذاکری» سروده شده است. «اشکان موسوی» و «فرشید ادهمی» هم نوازندگان این قطعه هستند که «سردم شده» نام دارد و حال و هوای زمستانی دارد. قطعاً ویدئوی این کار را هم می‌سازیم و به صورت رسمی از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می‌کنم. دو ملودی دیگر آماده دارم ولی هنوز برای تنظیم و کارهای دیگر آنها برنامه‌ریزی نکرده‌ام. اثری که تولیدش قطعی شده و پس از ماه محرم منتشر خواهد شد، «سردم شده» است. کار خیلی بااحساسی است که مطمئن هستم برایش اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.»

حسین توکلی درباره قطعه «پای پیاده» گفت:««احسان ارغوانی» پیشنهاد این اثر را به من داد و به تهیه‌کنندگی خانه موسیقی بسیج این کار را ساختیم. خودم دوست داشتم یک اثر ویژه محرم و امام حسین(ع) داشته باشم. ترانه «احمد امیرخلیلی» بسیار خوب بود و عمق زیادی داشت. من معمولاً ابتدا ملودی می‌سازم و سپس روی آن ترانه سروده می‌شود ولی ما ترانه «پای پیاده» را داشتیم. «فواد سمندی» دوست بااستعداد و خوزستانی من تنظیم این اثر را به خوبی انجام داد و «فربد یزدانفر» هم میکس و مسترینگ را انجام دادم. قطعه «پای پیاده» حال و هوای پیاده‌روی اربعین را دارد و در آن ایام که شیعیان از نقاط مختلف دنیا خودشان را به کربلا می‌رسانند از تلویزیون بیشتر پخش خواهد شد. خودم علاقه زیادی به این اثر دارم و امیدوارم که همه مخاطبان هم این کار را بپسندند.»

توکلی چندی پیش به همراه گروهش در قالب برنامه‌ای که برای آن بلیت‌فروشی صورت گرفته بود در تهران روی صحنه رفت و گمان می‌رفت که پس از آن کنسرت‌های رسمی‌اش را دنبال کند که چنین اتفاقی رخ نداد. او در این زمینه هم گفت:«برای آن برنامه بلیت‌فروشی شده بود اما شکل و شمایل کنسرت را نداشت. من و گروهم در قالب یک آیتم، چند قطعه را با گروه اجرا کردم و کل برنامه در اختیار ما نبود. با وجود اینکه کنسرت رسمی نبود، مخاطبان من استقبال خوبی داشتند. پس از این برنامه کنسرت رسمی برگزار نکردم ولی انشاالله اگر اتفاقاتی که می‌خواهیم رخ دهد شاید پس از محرم و صفر و در فصل زمستان بتوانیم اجرایی در یک فضای صمیمانه در تهران داشته باشم. هدف من صرفاً دیدار با دوستان عزیزی است که کارها را دنبال می‌کنند و می‌خواهیم ارزیابی از استقبال دوستان داشته باشیم. تا زمستان قطعاتی را منتشر خواهم کرد که امید زیادی به آنها دارم و برایشان ویدئو هم می‌سازم و پس از آن سعی می‌کنم حتماً یک اجرا در تهران برگزار کنم. یک مقدار نسبت به برگزاری چنین اجرایی شک دارم و هیچ چیز قطعی نیست اما در حال برنامه‌ریزی هستیم و پس از بررسی شرایط به امید خدا چنین کنسرتی را برگزار خواهیم کرد.»

حسین توکلی نهایتاً به این نکات اشاره کرد:«ملودی‌ها و ایده‌های زیادی برای تک‌آهنگ‌ها در ذهن دارم اما سعی می‌کنم بهترین آنها را به مرحله تنظیم و انتشار برسانم. چون دوست دارم که اثر خوب و درخور شأن شنوندگان عزیز را به آنها عرضه کنم و نمی‌خواهم کیفیت فدای کمّیت و تعدد آثار شود. از شما و دوستان سایت «موسیقی ما» تشکر می‌کنم که همیشه نسبت به من لطف دارید. این رسانه یک ویترین خیلی خوب برای موسیقی کشور است و انتظار دارم از سوی این سایت باسابقه مورد حمایت قرار بگیریم و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 16:15

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 11 آبان 1395 - 15:10

اقای توکلی صدای بسیار زیبا و دلنشینی دارند.ارزوی سلامتی و موفقیت میکنم برای خواننده محبوب و خوش قلب

چهارشنبه 12 آبان 1395 - 15:00

لطفااز البوم جدید اقایان علی اصحابی و سامان جلیلی و مهدی احمدوند و بهنام علمشاهی و رامین بی باک و مجتبی شاه علی و شهاب رمضان و فر هاد جواهر کلام هم خبر بگزارید و بنویسید که در چه مرحله ای هستند و کی منتشر می شوند وبا انها هم گفت وگو کنید با تشکر .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسین توکلی: قطعه «پای پیاده» حال و هوای پیاده‌روی اربعین را دارد | موسیقی ما