برنامه یاد بعضی نفرات
 
ستاره سریال «پریا» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» از حضور در عرصه موسیقی می‌گوید؛
امیرحسین آرمان: اگر مردم انتقاد کنند، دیگر نمی‌خوانم
موسیقی ما - مهران مدیری، محمدرضا فروتن، بهرام رادان، امین حیایی، حامد بهداد، محمدرضا هدایتی، کامران تفتی، اشکان خطیبی و خیلی‌های دیگر، چهره‌هایی هستند که پس از کسب شهرت در عرصه بازیگری، سر از عرصه موسیقی درآورده‌اند. «امیرحسین آرمان» که این روزها پس از هنرنمایی در سریال موفق «پریا» به چهره‌ای پرطرفدار تبدیل شده نیز از جمله افراد قافله سینما و تلویزیون است که حضور جدی در عرصه موسیقی را تجربه می‌کند. او تا کنون قطعاتی منتشر کرده و قصد دارد به زودی آلبومی روانه بازار موسیقی کشور کند. آرمان می‌گوید که برای حرکت در مسیر اصولی و حساب‌شده‌ای در موسیقی برنامه‌ریزی کرده و بر اساس گفته‌هایش، باید برای او آیندۀ متفاوتی نسبت به سایر هم‌صنفان سینمایی‌اش در موسیقی در نظر گرفت. با این هنرمند جوان در عصر یک روز تابستانی هم‌کلام شدیم.
 
  • * هرچند امیرحسین آرمان به عنوان یک بازیگر شناخته می‌شود، اما بهتر است از انگیزۀ اصلی این گفت‌وگو که ورود شما به عرصۀ موسیقی است شروع کنیم. چه شد که تصمیم گرفتید تجربه خوانندگی داشته باشید؟
من کلاً موسیقی را دوست داشتم ولی پیش از تصمیم جدی، دو سه قطعه را منتشر کردم که بازخوردهای خوبی داشت. یک کار به نام «آتش» هم داشتیم که ویدئوی آن را ساختیم و پخش کردیم و واکنش‌ها مثبت بود. قطعه «به سوی تو» را هم بازخوانی کردم که در فیلم «خبر خاصی نیست» یک بخش آن اجرا شد. خودم دوست داشتم و دیدم بازخوردها هم خوب است. با بهزاد عبداللهی هم از قبل دوست بودیم. فکر کردیم و پس از بررسی، تولید آلبوم را آغاز کردیم.
 
  • * قبلاً کار موسیقی انجام داده بودید؟
گیتار می‌نوازم اما نوازندۀ گیتار نیستم. دوره‌های آواز را هم نزد چند استاد گذرانده‌ام. الان هم نزد یکی دیگر از اساتید تمرین می‌کنم و یاد می‌گیرم.
 
  • * چند نفر از بازیگران سینما وارد موسیقی شده‌اند و کارهایشان فیدبک‌های مختلفی داشته است. طیف قابل توجهی از مخاطبان نظر مثبتی به خوانندگی بازیگران یا ورزشکاران ندارند. نظرتان درباره این مسئله چیست؟
این مختص کشور ما نیست. در هالیوود هم بازیگران زیادی هستند که کنسرت برگزار می‌کنند و اگر بخواهم اسم بیاورم زیاد هستند. به نظر من اشکالی ندارد. اینکه اگر بازیگر هستید و بخواهید خودتان را به عنوان خواننده معرفی کنید، سخت است و مردم یک مقدار سخت می‌پذیرند. ضمن احترام به کسانی که تا کنون حرفه خود را تغییر داده‌اند، فکر می‌کنم دلیل دیدگاه مردم این باشد که گاهی وقتی افراد می‌خواهند وارد یک حرفه جدید شوند، می‌خواهند سلیقه خود را به مردم غالب کنند. اسم موسیقی پاپ رویش هست و باید برای اکثریت کار کنید. وقتی می‌خواهید برای اکثریت کار کنید نمی‌توانید سلیقه همه اقشار را در نظر بگیرید و نمی‌توانید سلیقه خودتان را به جامعه تحمیل کنید. عموماً هیچ اشکالی ندارد و خواننده‌های زیادی بوده و هستند که وارد عرصه سینما شده‌اند. فکر نمی‌کنم کسی بخواهد ایرادی بگیرد و از نظر من این چیز بدی نیست. کسی هم که می‌خواهد صرفاً خوانندگی را شروع کند از یک جا آغاز می‌کند. شرایط برای بازیگر سخت است چون بیننده وقتی بازیگر را می‌بیند با آن همذات‌پنداری می‌کند و به سادگی نمی‌تواند بپذیرد که بازیگر، خواننده شده باشد.
 
  • * به نظرم هنرمندانی که از سینما وارد موسیقی شدند، کیفیت کارشان در این حوزه هم‌سطح کیفیت کارشان در سینما نبود. فکر می‌کنید چرا آن بازیگران نتوانستند در این حوزه چندان موفق شوند؟
من همراه آنها در تولید و کارهایی که انجام می‌دادند نبودم و نمی‌توانم نظر بدهم. ولی فکر می‌کنم یکی از دلایلش همان موضوع سلیقه باشد. اینکه بخواهید سلیقه شخصی خودتان را تحمیل کنید نتیجه مثبتی نخواهد داشت. لباسی که ما می‌پوشیم، تابلویی که یک نفر نقاشی می‌کند یا فیلمی که بازی می‌کند نشان دهنده ذهنش است. موسیقی هم همینطور است. اینکه بچه‌ها چرا موفق نبودند یک مقدار پیچیده است. مثلاً «جانی دپ» هم موسیقی کار می‌کند ولی موسیقی او به جایگاه سینمایی‌اش ربطی ندارد. از سوی دیگر هر چقدر بزرگتر باشید، معرفی وجه خوانندگی سخت‌تر است. زمانی که ما می‌خواهیم موسیقی کار کنیم باید با خوب‌های این حوزه همکاری کنیم. زمانی که با چنین افرادی کار کنید به اعتبار کارتان اضافه می‌شود.
 
  • * الان آلبوم در چه مرحله‌ای قرار دارد؟
تقریباً نود درصد ملودی‌ها درآمده و فضای هفتاد درصد موزیک‌ها هم مشخص شده است. ترانه‌ها هم تقریباً تکمیل است و یک کار باقی مانده است. آلبوم را هم خودمان تولید می‌کنیم و تهیه‌کننده نداریم و اینطور خیالمان راحت‌تر است. در حال حاضر آن‌ها بیشتر قرارداد کنسرت می‌بندند و کار خاصی انجام نمی‌دهند.
 
  • * چه کسانی در این آلبوم حضور خواهند داشت؟
«روزبه بمانی»، «امیرعلی بهادری» و «امین قباد» در این آلبوم حضور دارد و «بهزاد عبداللهی» تنظیم‌ها را انجام داده است. خانم‌ها «ترانه مکرم» و «پریسا سیر» هم در آلبوم حضور دارند. با یکی از نوازنده‌های سرشناس ترکیه هم همکاری کرده‌ایم.
 
  • * این آلبوم از چه فضایی برخوردار است؟
شاید عاشقانه باشد ولی عاشقانه‌هایی است که حرفی برای گفتن دارد. اکثر شعرهای ما دارای مضمون قابل توجهی است. ترانه‌های اجتماعی هم داریم. فکر می‌کنم فضای آلبوم ما متفاوت باشد. متفاوت نه از این بابت که می‌خواهیم یک کار عجیب انجام دهیم. ولی کارها را که بشنوید متوجه می‌شوید. کلاً آلبوم انرژیک است. یعنی کارهای اسلوی ما هم انرژیک است.
 
  • * عوامل را چگونه انتخاب کرده‌اید؟
بیشتر با بهزاد مشورت کردم و سعی کردم با کسانی کار کنم که سلیقه آنها به سلیقه خودم نزدیک باشد. همچنین خودم به شعرهایی که اجرا می‌کنم اعتقاد دارم. در روند تولید آلبوم سعی کرده‌ایم با بهترین‌ها کار کنیم.
 
  • * این‌که «بهزاد عبداللهی» همه کارها را تنظیم کرده باعث یک‌نواختی نمی‌شود؟
این‌طور نیست چون کارها در سبک‌ها و فضاهای متفاوتی ساخته شده‌اند.
بهزاد عبداللهی: من برای تنظیم‌ سبک‌های مختلف مشکل ندارم. به یک‌دست‌بودن اعتقاد دارم و این را دوست دارم. چون یک نفر می‌خواند و حسی که منتقل می‌شود از سوی یک نفر است. وقتی موزیک‌ها یکدست باشد طبیعتاً همه حس ایشان منتقل می‌شود. تا الان همه چیز خوب پیش رفته و قطعاتی که کار کردیم از لحاظ ملودی و تنظیم و شعر شبیه همدیگر نبوده است. اگر در آلبوم از لحاظ زمانی تحت فشار باشیم، مشکل پیش می‌آید ولی اگر زمان باشد می‌توانیم فکر کنیم و جلوی تکراری‌بودن را بگیریم.
 
  • * خواننده‌ای داریم که چهار سال روی یک آلبوم کار کرد اما خروجی‌اش خوب نشد...
گذر زمان باعث ایجاد شک و وسواس می‌شود. زمان در کار خیلی مهم است و باید وقت بگذارید. ولی چهار سال برای یک آلبوم زیاد است. مگر اینکه شما یک گروه بزرگ باشید که پس از انتشار آلبوم، دو سال تور جهانی برگزار کنید و پس از آن آلبوم را بسازید.
بهزاد عبداللهی: درباره قضیه وسواس باید بگویم که بعضی‌ها کلاً در کار هنری آدم تمیزی نیستند و مثلاً مدام صدا و ضبط سازها را تمیز می‌کنند. اما وسواسی که من و امیرحسین به خرج دادیم در کلیت ماجرا  بود. از ابتدا فکرشده کار کردیم و به شروع و پایان هر کار فکر کردیم.
 
  • * اسمی برای آلبوم انتخاب کرده‌اید؟
چند گزینه داریم ولی هنوز انتخاب نکرده‌ایم. قطعاً اسمی انتخاب می‌کنیم که کلیشه‌ای نباشد و توجه را جلب می‌کند.
 
  • * برای پخش با شرکتی به توافق رسیده‌اید؟
پیشنهادهایی بوده ولی فعلاً صبر می‌کنیم تا به مراحل تولید برسیم. البته زمان را از دست نمی‌دهیم. طبق صحبت‌هایی که کرده‌ایم امیدواریم آلبوم، پاییز امسال منتشر شود. امیدوارم با یک شرکت خوب بتوانیم کار کنیم.
 

 
  • * در حال حاضر چه برنامه‌ای در حوزه موسیقی دارید؟ تک‌آهنگ منتشر می‌کنید یا باید منتظر آلبوم بمانیم؟
هدف ما تولید باکیفیت است. یک قطعه را می‌خواهیم به زودی منتشر کنیم. این اثر «خواستنی» نام دارد و ترانه‌اش را پریسا سیر نوشته، ملودی آن توسط امیرعلی بهادری ساخته شده و تنظیم هم از بهزاد عبداللهی است. امیرمسعود صالحی هم گیتار این کار را زده و پس از اخذ مجوز آن را منتشر خواهیم کرد.
 
  • * چه افقی در موسیقی مدنظر دارید و دوست دارید چه اتفاقی در موسیقی برای شما رخ دهد؟
این یک سوال کلی است...
 
  • به هر حال هر کسی با رویکردی وارد این عرصه می‌شود. شهرت، ارائه هنر، کسب درآمد یا چیزهای دیگر... شما الان آیتم «شهرت» را دارید. برای من هم جالب است که یک بازیگر یا آدم مشهور با چه هدف و استراتژی‌ای سراغ موسیقی می‌آید؟ یعنی مثلاً دوست دارید فقط برای دل خودتان بخوانید یا دغدغۀ جذب مخاطب هم دارید؟
برنامه ما جدی است و برای روی استیج رفتن برنامه‌ریزی کرده‌ایم. تنظیم‌های کارها هم همگی ارکسترال است. در پاسخ به اینکه می‌گویید چه در ذهن دارید باید بگویم که می‌خواهم کار خوب انجام بدهم. یعنی شما که در موسیقی هستید یا یک مخاطب عادی، اثرم را دوست داشته باشد. یک سری شعرها را که با امیرعلی کار می‌کردیم به موضوعی خاص فکر می‌کردیم. کارها سوژه دارند. اینگونه نبوده که صرفاً به کسی سفارش بدهیم و کار بگیریم. ترانه‌هایی هم که روزبه گفته دارای فضای تعریف شده‌ای است.
 
  • * کارهای کدام‌یک از بچه‌های موسیقی را دوست دارید؟
بچه‌های موسیقی همگی خوب و خوش‌سلیقه هستند. من خودم کارهای «سیروان خسروی» را خیلی دوست دارم. به دلیل اینکه یک مقدار از لحاظ ذهنی او هم همیشه ایده‌آل‌گرا است و دوست دارد جلو باشد. فضای تنظیم‌ها و کارهایش همیشه جلو بوده و تمیز کار می‌کند.
 
  • * به فکر همکاری با او هم بوده‌اید؟
همه فکر همکاری با او را دارند! با سیروان دوستی داریم. او درگیر کارهای خودش است و نمی‌توان توقع زیادی داشت. تنظیم کارهای من را فعلاً بهزاد انجام می‌دهد و با شخص دیگری کار نمی‌کنیم.
 
  • * از بین آثار بازیگرانی که خواننده شده‌اند، کارهای کدام یک را دوست دارید؟
کارهایشان بد نیست ولی سلیقه من نبودند و نظرم را جلب نکردند.
 
  • * شاید زیاد روی کارها وقت نگذاشتند...
واقعاً من روی تولید کارهای آنها نبودم و نمی‌دانم با چه فکری به سراغش رفتند. الان دو ساعته هم می‌توان کاری را تولید کرد. ولی باید زمان صرف کرد. آن آثار کارهای هیتی نبودند.
 
  • * شما فکر می‌کنید کارهایتان هیت شوند؟
امیدوارم. قابلیت این مسئله را دارند. ولی همه چیز به نظر مردم بستگی دارد و قابل پیش‌بینی نیست.
 
  • * از بین بازیگری و موسیقی کدام یک را بیشتر دوست دارید؟
نمی‌توان گفت.
 
  • * به هرحال باید اولویت را روی یکی از آنها بگذارید.
اولویت، زمانی است. از زمانی که فیلمبرداری «پریا» تمام شد، موسیقی اولویت من شد و روی آلبوم تمرکز کردیم و کار می‌کنیم. الان فعلاً تمرکز ما روی تولید است. چند پیشنهاد سینمایی و سریال هم بود که نرفتم و «نهنگ عنبر» هم به دلیل اینکه زمانم را زیاد نمی‌گرفت پذیرفتم. ولی به زمان بستگی دارد و نمی‌شود هر دو کار را همزمان پیگیری کرد. الان این کار را جلو می‌برم و بعداً سینما را. اگر بخواهم کارها را با هم جلو ببرم، همان اتفاق‌هایی که برای دوستان دیگر افتاد رخ می‌دهد و این خوب نیست.
 
  • * شما فضای موسیقی و سینما را دیده‌اید. ارتباطات و فضای بین اهالی این دو صنف را چطور می‌بینید؟ بعضی‌ها می‌گویند اهالی سینما متحدتر هستند ولی در موسیقی اینگونه نیست. شما که با هر دو صنف در تعامل هستید در این زمینه چه نظری دارید؟
راستش دوستان موسیقایی من بیشتر از دوستان سینمایی‌ام هستند. مسئله‌‌ای که می‌گویید مختص موسیقی یا سینما نیست. در جامعه آدم‌های خوب و بد هستند و زیرآب‌زنی و... چیزهای کلی است و ارتباطی به صنف ندارد. رابطه بین اهالی سینما با موسیقی ضعیف است. فکر می‌کنم اگر بچه‌های موسیقی بیشتر به سینما برای آهنگسازی و مسائل دیگر وارد شوند فضا را عوض می‌کنند. مخصوصاً در سریال‌های ما این موضوع هست و از این بابت ضعیف است.
 
  • * در تلویزیون چارچوب‌های مشخصی وجود دارد و شاید هرکسی نتواند از موسیقی به آن وارد شود.
محدود هست ولی حداقل می‌توانند امتحان کنند. چون برخی کارهای تلویزیون از لحاظ موسیقی خیلی ضعیف است. صحبت من درباره تیتراژ نیست. موسیقی متن کارها بسیار ضعیف است. موسیقی متن در سریال‌های تلویزیون فراموش شده است. توجهی وجود ندارد و برای این بخش هزینه خاصی صورت نمی‌گیرد.
 
  • * به نظر شما موسیقی چقدر می‌تواند در این زمینه موثر باشد؟
موسیقی تعیین‌کنندۀ نیمی از تأثیرگذاری تصویر است. به دلیل اینکه شما یک چیزی می‌بینید و یک چیزی می‌شنوید. این دو حس جدا است و همانقدر که دیدن روی شما اثر می‌گذارد، شنیدن هم تاثیرگذار است. کما اینکه شما ابتدا تصویر بازیگر را می‌بینید و بعد صدایش را می‌شنوید. موسیقی کاملاً می‌تواند یک کار معمولی را به یک کار خیلی موفق تبدیل کند و بالعکس.
 
  • * شما ممکن است تیتراژ بخوانید؟
فکر می‌کنم قطعاً تیتراژ کار بعدی را خودم بخوانم.
 
  • * برای معرفی بیشتر و متفاوت‌تر آلبومتان در مارکت شلوغِ این روزها چه ایده‌ای دارید؟
برنامه‌ریزی‌های تصویری انجام داده‌ایم، ولی بیشتر ایده‌های ما روی اجرا است. توقع خرید آلبوم نداریم چون قانون کپی‌رایت وجود ندارد. اما سعی کردیم به آن کسی که قرار است کار ما را گوش کند احترام بگذاریم. از شعر و ملودی و تنظیم تا سایر موارد سعی کردیم بهترین کار را ارائه کنیم. من کلاً یا کاری را انجام نمی‌دهم یا باید کاری باشد که خودم راضی باشم ولی واقعاً خودم باید راضی باشم.
 
  • * به کپی‌رایت اشاره کردید که از مشکلات مهم موسیقی در سالیان اخیر بوده است...
شما یک موسیقی گوش می‌کنید و با آن خاطرات زیادی برایتان به وجود می‌آید. به وجود آوردن لحظه و حس خوب و خاطرات ارزشمند قیمت ندارد. بنابراین کسی که این کار را تولید کرده، حقش این است که بهای کارش را دریافت کند. فیلم‌ها هم همینطور است. اما جا نیفتاده و کسی هم اقدام شاخصی نکرده است. به عنوان مثال شخصی در یک سریال بازی می‌کند ولی چند مرتبه پس از آن بازپخش می‌شود ولی شاید پول همان یک بار را هم نگیرد.
 
  • * می‌توان برای این موضوع فرهنگ‌سازی کرد. مثل فرهنگ سازی که اخیراً برای مقابله با فحش دادن در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته...
فحش‌دادن که همیشه بوده و هست. درباره کپی‌رایت اگر بخواهم مثال بزنم می‌توانم مثال فردی را بزنم که در خانه مانده و پرخوری کرده و وقتی به او می‌گویند ورزش کن، می‌گوید که نمی‌تواند. مردم ما هم نمی‌توانند این مقوله را رعایت کنند و اول باید از خودمان شروع کنیم و سپس قانون هم پشت آن باشد. مثلاً برای بستن کمربند ایمنی آنقدر جریمه کردند تا بستن کمربند برای همه عادت شد. در کشور آلمان زمانی که چراغ عابرپیاده نصب کردند، آنقدر مردم را جریمه کردند که دیگر برایشان نهادینه شد. به یک مرکز فرهنگی می‌روید و می‌بینید که آلبوم‌های 5 خواننده را برای فروش گذاشته‌اند ولی وقتی به میز فروشنده می‌رسید می‌بینید که همه آن کارها را mp3 کرده‌ و می‌فروشد. خود من هم باشم با دو هزار تومان تمام آن آلبوم‌ها را در یک سی دی می‌خرم. ضمناً اگر شما کار خوب ارائه کنید، مردم می‌خرند. مگر سریال «شهرزاد» را نخریدند؟ اما کپی‌رایت باید قانونی شود. از طرفی همانطور که برای غذای جسم خود هزینه می‌کنیم باید بابت غذای روح هم هزینه کنیم. نمی‌شود که برای یک موسیقی هزینه‌ای نکنیم و نظر منفی هم بدهیم. باید برای تهیه آلبوم هزینه کنیم تا بتوانیم درباره آن نظر بدهیم.
 
  • * نظرات مخاطبین چه تأثیری در روند کاری شما دارد؟
بخش زیادی از کاری که ما در حال انجام آن هستیم به دلیل تشویق‌های مخاطبان موسیقی است. اگر مردم انتقاد کنند دیگر نمی‌خوانم. من در کار هنرپیشگی همیشه پافشاری داشته‌ام اما چون موسیقی را در کنار آن جلو می‌برم، پافشاریِ آن مدلی نخواهم داشت.
 
  • * تمام کامنت‌های مخاطبین را می‌خوانید؟
نه. چون امکان ندارد. ولی می‌توان یک هایلایت از کامنت‌ها گرفت. البته درگیر شدن به کامنت‌ها خیلی هم خوب نیست.
 
  • * کمی هم از سریال «پریا» بگویید.
این سریال حرف‌هایی را مطرح کرد که پیش از این در تلویزیون، خط قرمز بوده اما این بار دست سازندگان باز بود. یک سری تابوشکنی در این سریال رخ داد و صحبت‌هایی از HIV به شکل مستقیم مطرح شد که باعث شد به خوبی در این زمینه اطلاع‌رسانی شود. وزارت بهداشت هم در تولید این کار حضور داشته و طبق آمار آنها، علت ابتلا به HIV بر اثر روابط جنسی در حال پیشی‌گرفتن از تزریق است. خود من هم برخی مسائل را در همین سریال متوجه شدم. نکته جالب دیگر هم عشق نامتعارف از دید جامعه است و اینکه کیوان عاشق زن بزرگتر از خودش با دو بچه شد. نود درصد مردم می‌گفتند که چرا این دو باید با هم باشند. جا انداختن این موضوع سخت است ولی چنین مسائلی وجود دارد. این دو مسأله باعث شد که خود من هم برای کار کردن در سریال «پریا» علاقه‌مند شدم. چون با سریال‌های عرف تلویزیون کمی فرق داشت.
 
  • * با توجه به سوژه سریال، طبیعتاً محدودیت‌های زیادی هم وجود داشت. درست است؟
تلویزیون چارچوبی دارد که ما و تولیدکننده به آن احترام می‌گذاریم و خط قرمزهایی دارد که از آن جلوتر نمی‌توانیم برویم. ولی شاید بتوان گفت این سریال به خط قرمزها نزدیک بود. به هر حال گاهی برنامه‌های اینگونه لازم است. سریال به دلیل اینکه درام و داستان و عشق دارد، مردم را بیشتر جذب می‌کند. فیلم “Interstellar” را شاید دیده باشید. موضوعش راجع به زندگی آدم‌ها است و زمانی را نشان می‌دهد که منابع انرژی زمین تمام شده و آدم‌ها برای کشف انرژی به سرزمین‌های دیگر می‌روند. هرچقدرهم مستند می‌ساختند قطعاً نمی‌توانستند تا این اندازه درباره این موضوع مخاطبان را جذب کنند. این سریال هم به مردم آگاهی می‌دهد چون در قالب داستان مطرح می‌شود. در کامنت‌هایی که می‌آید دیدم مردم به سراغ تحقیق و بررسی هم رفته‌اند.
 
  • * در حوزه سینما و تلویزیون سر پروژه‌های دیگری هم هستید؟
فیلم «شیفت شب» به کارگردانی خانم «نیکی کریمی» و «خبر خاصی نیست» اثر «مصطفی شایسته» که به تازگی منتشر شده‌اند. در فیلم «نهنگ عنبر 2» هم مشغول هستم که همان بازیگران قسمت اول در آن حضور دارند. پیش از این هم سریال «کیمیا» پخش شد. سعی کردم در سریال «پریا»، شخصیت را معمولی نشان دهم و هیچ ویژگی‌ای در آن نگذاشتم. باید معمولی بازی می‌شد تا مردم بتوانند قبول کنند. هر چیزی غیر از یک آدم معمولی که در حال زندگی عادی است را اگر اضافه می‌کردیم، مصنوعی می‌شد. به همین دلیل خیلی با آن «شهریار» سریال کیمیا یا کارهای دیگر فرق می‌کند. اینجا یک آدم خیلی معمولی و احساساتی را داشتیم که در زندگی کمبود محبت داشته ولی پسر خوبی بود.
 
  • * نکته خاصی باقی مانده؟
پریا یک پروژه هشت یا نه ماهه بود. حدود سه ماه هم پیش‌تولید داشت. گروهی بودند که واقعاً انرژی گذاشتند و همه عوامل با عشق و تمرکز کار کردند. همه تلاش کردند با همه سختی‌هایی که وجود داشت، بهترین اتفاق برای این کار رخ دهد. امیدوارم تأثیر خوبی در جامعه داشته باشد.‌ نظر مخاطبان زیادی بر این است که از سریال‌های ترکیه‌ای ماهواره بهتر بود. این نکته خوشحال‌کننده است چون مخاطب تلویزیون طی چند سال اخیر کم شده بود.
 
عکس‌ها: بهنام دریانی
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395 - 16:26

دیدگاه‌ها

شنبه 27 شهریور 1395 - 17:03

اقای ارمان شما بهترینید...مطمعنا بهترین البوم رو بیرون خواهید داد

شنبه 27 شهریور 1395 - 17:24

سلام.خسته نباشید..مرسی ازمصاحبه با آقای آرمان..صدای ایشون بی نظیره..من که خیلی دوست دارم
منتظر آلبوم وکنسرت هستیم ان شاءالله

شنبه 27 شهریور 1395 - 17:24

عالیه صداشون

شنبه 27 شهریور 1395 - 17:31

مصاحبه فوق العاده بود
واقعن خوشحالم که همه ی جزئیات آلبوم جدید رو گفتین
من به شخصه روز به روز مشتاق تر میشم برا شنیدنش
باعث افتخاره طرفدار شما بودن چون هم در عرصه بازیگری تمام انرژی و وقت و وجودتونو تو بازی میذارین هم تو موسیقی
انتقاداتم به قول خودتون سلیقه ای هست وگرنه حنجره و استعداد شما برای خوانندگی محشره
موفق باشین

شنبه 27 شهریور 1395 - 18:55

جوری مصاحبه کرده ایشون انگار همه فن حریفه و عقل کله و بر همه ی مسائل اشراف کامل داره و در کل برای خودش اچار فرانسه ایه!!
تورو خدا شما نخون!!! لطف کن برو همون سریالای ابکی تلویزیون رو بازی کن و وضعیت موسیقی کشور رو خرابتر نکن!! در بین بازیگرهایی که خواننده شدن در ایران تقریبا هیچکدوم موفق نبودن و مطمئنم شما از اونا هم ناموفقتر میشی و البته یک استثنا وجود داشت اونم کامران تفتی بود که البومش واقعا خوب بود که خب گفتم اون یک استثنا بود و همیشه اتفاق نمیفته

شنبه 27 شهریور 1395 - 22:26
Setareh.jr

دوباره دوستان چاووشیست اومدن و درصفحه ای بی ربط به خودشون شروع کردن به توهین کردن ....مادیگه عادت کردیم

109.108.166.46
یکشنبه 28 شهریور 1395 - 00:47
یک کاربر سایت موسیقی ما

نوید جان مهران مدیری و امیرحسین مدرس هم بسیار خواننده های توانایی هستند

2.178.128.11
چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 10:33
علی

لطفا نظرات ایشون رو به چاوشیستا تعمیم ندید..... چاوشی مرد محترمیه و طرفداران واقعیش هم محترمن...... با هم دوست باشیم و به هم مهر بورزیم که هیچ چیز قشنگ تر از این نیست

151.243.17.70
شنبه 27 شهریور 1395 - 19:02

آقای آرمان بی نظیره چه در بازیگری چه در خوندن واقعا صداشون عالیه .ایشالا همیشه موفق باشی و روز به روز بیشتر بدرخشی آقای آرمان،
بابت مصاحبه ممنون

h
شنبه 27 شهریور 1395 - 20:01

صدای خیلی خوبی دارن و میتونن تو این زمینه موفق باشن..

h
شنبه 27 شهریور 1395 - 20:04

صداشون خیلی خوبه و به نظرم میتونن موفق باشن تو این زمینه.

شنبه 27 شهریور 1395 - 21:09

کی گفته تو بخونی /؟ اعتماد به سقف ....

شنبه 27 شهریور 1395 - 22:12

سلام.مرسی بابت مصاحبه خوبتون با اقای ارمان
ایشون واقعا هنرمند خوبی هستن و صدای بسیار خوب و دلنشینی دارن❤❤❤❤

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 00:11

صداشون خیلی خوبه...براشون آرزوی موفقیت میکنم

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 00:51

صداشون واقعا عالیه!!امیدوارم البوم های بیشتری بدن بازار.

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 00:58

چقد خنده دار هست.طرف خودش مصاحبه میکنه خودشم کامنت میذاره.مثلا آی پی مریم وh رو ببینین یا نفس ورضا رو.یکی هستن.وقتی کسانیکه فقط پول میدن هیچ استعدادی ندارن نه صدا و نه هیچی بازار جوونها رو خراب میکنن.جوونهایی که پولدار نیستن استعداد دارن ولی حمایت کننده نه.مردم هم وقتی میبینن کار بی کیفیت پرشده تو سایتها فقط برای خوانندگان معروف رو گوش میدن.بنابراین یه خواننده جوون حداقل باید10تا کار قوی بده بیرون تا حداقل 1دونه ازش شنیده بشه و مخاطب پیدا کنه.متاسف برای جامعه موسیقی که اینقد بی در و پیکر هس و هرکی میاد میخونه.هنر ایران واقعا زیرسوال رفته

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 01:38

آقا چرا نظر تایید نمیکنید؟؟؟ مگه سر و سری دارید با این؟؟؟

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 01:38

ینی موزیک ایران انقدر درب و داغون شده؟

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 01:41

امثال شما با این سایتتون گند زدین به موسیقی تنها چبزی که بلدین باند بازیه.و گنده کردن ادمای...که نمیدونن هنر چیه. راست میگی تاییدش کن

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 13:14
sara19

ایران انقدر اوضاش خرابه ک شما نظر میدین
آقای آرمان تمامی این کامنتا رو میخونن

2.178.177.100
یکشنبه 28 شهریور 1395 - 15:59
music fan

اقایی که اسم کرت کوبین رو وسط میکشی، منم عین شما ناامیدم درباره این که البوم افسانه ایی منتشر شه، ولی نمیشه پیش قضاوت کرد! همین کرت کوبین مگه دکترای هنر داشت وقتی که البوم داد!!؟؟

5.114.209.125
یکشنبه 28 شهریور 1395 - 02:42

کور بشه چشم اونایی که نمیتونن ببینن شما اهنگ میخونین
و لال شه زبون اونایی که میگن نخون
بخونین اقای ارمان
بهترینین

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 10:46

اگه طرفدار نیستین بهتره نظر ندین و برین صفحه خواننده مورد علاقتون نظر بدین.

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 11:43

آقای آرمان شماخیلی صداتون قشنگه .من خیلی دوستون دارم به حرف های دیگران گوش ندید به همین راه تون ادامه بدید.خیلی دوستتون دارم امید وارم موفقوسربلند باشید

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 13:16

بسیار هم عالی آقای آرمان
برید جلو
ما طرفدارا هواتونو داریم(:

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 14:34

هیچوقت به حرفه آدمایی که چشه دیدن موفقیتتون رو ندارن اهمیت ندید... اگه انتقاد با دلیله قانع کننده ای باشه سازندس ولی وقتی کسی حرفه اضافی میزنه بهش نمیگن انتقاد بهش میگن... من صفته با ادبانه ای در وصف اینها پیدا نکردم...
.من براتون آرزوی موفقیت و درخشش بیشتری رو دارم...

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 18:35

تجربه نشون داده هر کی از سینما وارد موسیقی شده و بر عکس ، موفق نبوده و هنرش زیر سوال رفته . صدای ایشون خوب هست ولی برای دوبله و بازیگری .

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 18:39

مصاحبه ی بسار خوبی بود متاسفانه توو فیلم ها و سریال های ایرانی هیچ توجهی به مویسیقی متن داده نمیشه از نظر من باید توی یک سریال حداقل ده تا موسیقی متفاوت که درک صحنه رو به بیننده القا کنه استفاده بشه. به کار گرفتن آهنگساز خوب و ساخت ملودی های مناسب با حس صحنه می تونه به کیفیت فیلم و خاطره سازی در مخاطب ایجاد کنه.
در مورد سریال های ترکی منم با ایشون موافقم. سریال پریا سریال بسیار خوب و آموزنده بود هیچ وقت توو سریال های ترکی به این مسائل نمی پردازند چون براشون توجیه اقتصادی نداره فقط بلدن از صحنه های مستهجن برای افزایش مخاطب استفاده کنن.
ایشون صدای خوبی دارن ولی صدا به تنهایی کارساز نیست باید با یه تیم حرفه ای همکاری کنن البته به نظرات مخاطبان هم اهمیت بدن. نظر بنده حقیر هم اینه که به ملودی ها و تنظیم اهمیت ویژه ای بدن و سراغ آهنگ های ( کاور ) نرند.
با آروزی موفقیت.
لطفا تایید.

یکشنبه 28 شهریور 1395 - 19:44

سلام،دوستان موسیقی ما میشه بدونم چرا آهنگ جدید محسن یگانه"کویر" روی سایت و کانالتون نذاشتین؟؟ یعنی اعتبار و ارزش و سابقه ایشون از خیلی از دوستان تازه وارد کمتره؟؟امیدوارم روز به روز شاهد رشد دوستیها و حسن نیت افراد نسبت به هم باشیم.
منتظر پُست هاتون هستیم.

دوشنبه 29 شهریور 1395 - 01:06
Abolfazl Zelzal

منم میخواستم توو کامنت بالا این موضوع رو بیان کنم یادم رفت. فکر کنم آقای یگانه با این سایت مشکل دارند محسن یگانه قبلا یکی دو بار در مورد این سایت توو پیج های خودشون حرفایی زده بود. در کل زیاد به این سایت خوشبین نیست. اونایی که پیج های ایشونو دنبال می کنن به قضیه واقف اند منم چون یکی دوبار پست های مربوطه رو دیدم اینجا میگم ( نه اینکه از خودم حرف دربیارم)
البته من به عنوان مخاطب موسیقی از "سایت موسیقی ما" که اخبار ، مصاحبه ،موزیک ، آلبوم ها ، کنسرت ها و ... رو به مخاطبین ارائه میده و پرتالیه که مخاطبین موسیقی تحلیل ها و دیدگاه های خودشون رو به اشتراک میذارن ، رضایت کامل دارم.
لطفا تایید

2.187.88.130
دوشنبه 29 شهریور 1395 - 20:24
رضا شفیعی

سلام
برای منم جای سواله.آهنگ قاب عکس خالی سیروان رو چرا نزاشتن؟
اینطوری پیش بره این سایت از مرجعیت موسیقی در میاد.

46.167.143.199
یکشنبه 28 شهریور 1395 - 23:33

واقعا شوکه شدم از اینکه کار جدید محسن یگانه تو سایتی به این معتبری قرار داده نشده از اعتبار سایت کم میشه اینجوری وگر نه محسن ۵ ساله دور شده از صدا و سیما هنوزم رو قله س اینا تاثیری در محبوبیتش نداره ..جــــــــــاست یــــــــــگانه❤

سه شنبه 30 شهریور 1395 - 19:10
Kurt.Cobain

صدا و سیما کیلوچنده داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن خودش عشقه هیچ نیازیم ب صدا و سیما نداره
هیچ خواننده محبوبی ب خاطر صدا و سیما بالا نیومده بلکه همشون استعداد و صدا داشتن

2.185.82.14
دوشنبه 29 شهریور 1395 - 13:20

محسن یگانه برای اولین بار تیزر داده با حضور خودش اونوقت شما معلوم نیست خبر به این مهمی رو کار نکردید،دست بجنبونید دیگه

دوشنبه 29 شهریور 1395 - 15:38

خیلی هم صدای آقای آرمان زیباست

چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 19:03

تمامی کسایی که گفتن تو برا چی میخونی پسرن
حسودی میکنن
آقای آرمان کاملا پتانسیل خواننده شدن رو دارن

یکشنبه 4 مهر 1395 - 03:18

اتفاقا فوق العاده هستید منتظر آلبوم هستیم

شنبه 20 آبان 1396 - 17:22

صدا و بازي جناب امير حسين ارمان بي نظير بوده و با ما منتظر آهنگ هاي بي نظير جديد آنها هستيم.

جمعه 25 بهمن 1398 - 03:13

جناب آقای امیر حسین ارمان شما بسیار بسیار زیبا و قشنگ می خوانید ومن صدای شما را بسیار دوست دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیرحسین آرمان: اگر مردم انتقاد کنند، دیگر نمی‌خوانم | موسیقی ما