برنامه یاد بعضی نفرات
 
15 مرداد و به میزبانی سالن میلاد
میثم ابراهیمی در گرمای مرداد از «تگرگ» خواند
موسیقی ما – اولین کنسرت تابستانی «میثم ابراهیمی» در تهران برگزار شد. این خواننده در یکی از گرم‌ترین روزهای سال با منتخبی از قطعات آلبوم «تگرگ» و سایر کارهای خاطره‌انگیز به دیدار مخاطبان پایتخت‌نشین خود رفت. او در این برنامه که به تهیه‌کنندگی «بهنام صفاریان» برگزار شد، ارکستری به رهبری «عماد لاریجانی» را پشت سر خود داشت و شب پرانرژی را برای دوستدارانش رقم زد. این در حقیقت سومین کنسرت میثم ابراهیمی در تهران محسوب می‌شد. اولین اجرای او زمستان سال گذشته روی صحنه برج میلاد رفت و خردادماه امسال هم مجدداً از مخاطبانش میزبانی کرد و در این بین چند اجرا هم در شهرهای مختلف داشت. گزارش اجرای مردادماه میثم ابراهیمی را در ادامه می‌خوانید:

در ابتدای برنامه موزیک ویدئوی «خاطره» از نمایشگرهای سالن پخش شد و همزمان نوازنده‌ها هم پشت سازهای خود مستقر شدند. قطعه ریتمیک و انرژیک «حالا حالا» آغازگر رسمی کنسرت این خواننده در کنار دوستدارانش بود و تصاویر جالبی هم در حین آن از نمایشگرها پخش می‌شد. میثم ابراهیمی بدون توضیح خاصی به سراغ دومین قطعه یعنی تیتراژ سریال «سر به راه» رفت. اثر عاشقانه‌ای که با چاشنی تکنوازی ویولن و همراهی آرام ارکستر همراه شده بود و استقبال دوستداران این خواننده را به دنبال داشت.

قطعه «منو نگاه کن» آغازگر کارهای ریتمیک ابراهیمی در رپرتوار اجرایش بود. در این اثر نوازنده ساکسوفون و سازهای کوبه‌ای با جیم‌بی خود به جلوی صحنه آمدند. دوئت و اکت‌های این دو نوازنده جوان هیجان مخاطبان را بیشتر کرد. میثم ابراهیمی در ادامه و برای معرفی «سعید شهروز» گفت:«خواننده‌ای اکنون رو به روی من نشسته و برایم دست می‌زند که با کارهایش خاطره دارم و می‌دانم شما هم سال‌ها با آثار او خاطره‌سازی کرده‌اید.» او همچنین بخش‌هایی از ترانه «غزلک» را هم خواند و همین مسأله باعث شد تا حضار برای لحظاتی بدون وقفه شهروز را تشویق کنند.

تکنوازی ساز «ملودیکا» توسط عماد لاریجانی از اجرای قطعه آرام «اونم رفت» خبر می‌داد. «حس تو»، «خاطره»، «خواهش» و «کم کم» نوبت به سورپرایز میثم ابراهیمی رسید. او بخش‌هایی از ترانه‌ای را خواند که هنوز منتشر نشده را با همراه پد و ویولن خواند. میثم ابراهیمی پس از قطعه «تگرگ» گفت:«می‌دانید بهترین صدای دنیا چیست؟ صدای پایی است که می‌آید و پدرت کلید را به در می‌اندازد و در خانه را باز می‌کند.» او سپس از استیج پایین آمد و پدرش را در آغوش گرفت و دستش را بوسید.

این خواننده پیش از اجرای قطعه «چشمامو بستم» گفت:«خوشحالم کارهایی که می‌خوانم را دوست دارید. اکنون می‌خواهم قطعه‌ای را برای شما بخوانم که آن را با بند بند وجودم اجرا کردم.» پس از اجرای قطعات «شاید عاشقشم» و «خودتم میدونی» نام قطعات زیادی از گوشه و کنار سالن به گوش می‌رسید که حضار دوست داشتند بشنوند. از جمله قطعه «نارنجی» که ابراهیمی قسمت‌هایی از ترانه این کار را بدون همراهی ارکستر اجرا کرد. «خوشبختی» هم یکی دیگر از کارهای این خواننده بود نام آن چند مرتبه به گوش رسید ولی اجرا نشد. نهایتاً هم برنامه با اجرای مجدد قطعات «کم کم» و «خاطره» به پایان رسید. البته یکی از کارهایی که با همخوانی زیاد حضار در کنسرت مواجه شد، «خستم» بود. اثری که این خواننده در ایام نوروز با همصدایی «محمد علیزاده» منتشر کرد و بازتاب‌های زیادی برایش داشت.

رضا چشمه‌شب(گیتار نایلون)، علی پناهیان(درامز)، کیوان فرشیدنیا(گیتار بیس)، عرفان پاشا(ویولن)، محسن وطنی(ساکسوفون)، پیمان محمدی(کیبورد) و عماد لاریجانی(رهبر ارکستر و کیبورد) اعضای ارکستر میثم ابراهیمی در این برنامه بودند. 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 11:59

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 19 مرداد 1395 - 14:04

کنسرتش محشر بود3>
نوازنده ی ساکسیفون مرسل وطنی هست نه محسن!!!!
آقای نویسنده لطفا دقت کن

سه شنبه 19 مرداد 1395 - 17:32

مرسی...نوازنده گیتار الکتریک اقای علیرضا حقیقی رو فراموش کردید ایشون ترکوند..

چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 12:23

از کنسرت مرداد محسن یگانه هیچی نذاشتید واقعا که

چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 20:11

گزارش از کنسرت محسن یگانه!!!1

دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 08:46

آقای ابراهیمی همیشه فوق العاده هستن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میثم ابراهیمی در گرمای مرداد از «تگرگ» خواند | موسیقی ما