برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی پدرام بلورچی
کنسرت گروه «مهریان» در کرج برگزار می‌شود
موسیقی ما - گروه موسیقی «مهریان» به سرپرستی و خوانندگی «پدرام بلورچی» 29 مرداد ماه ساعت 21، در سالن سیروس صابر در شهر کرج روی صحنه می‌رود.
 
پدرام بلورچی ، سرپرست و خواننده این گروه گفت: «آهنگسازی قطعات  این کنسرت به عهده خودم  و دوست هنرمندم بابک دشتی نژاد بوده است و تنظیم تمام قطعات نیز بر عهده او بوده است. قطعات این کنسرت در دستگاه شور است و  شعرهای آن  از دفتر اشعار استاد هوشنگ ابتهاج(سایه) ، محمدعلی بهمنی، شجاع الدین شهنواز و پانته آ فولادوند  انتخاب شده است.»
 
بلورچی در پایان درباره اعضای منتخب گروه گفت: «بابک دشتی نژاد ساز سنتور می‌نوازد و بهزاد رواقی، تار می‌نوازد. جلال امیرپورسعید نوازنده تار باس و فرهنگ مشتاق و مهرداد مسعودی فرید  ساز کمانچه می‌نوازند. همچنین مریم خدا بخش (عود) ، مهناز کاشانی  قیچک و شهاب آذین مهر(سه تار)، پرهام صارمی (دف)، فرهاد صفری (تمبک و  سازهای کوبه‌ای)، از دیگر اعضای گروه هستند.»
 
این آهنگساز و خواننده با اشاره به اینکه گروه مهریان سال گذشته نیز در ایوان شمس به روی صحنه رفته است ،خاطرنشان کرد: «به زودی آلبوم گروه مهریان  که در استودیو آوای دلنواز هنر با صدابرداری پیام سوری ضبط شده است، رونمایی و منتشر خواهد شد.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1395 - 11:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «مهریان» در کرج برگزار می‌شود | موسیقی ما