برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرا به نفع بنیاد نیکوکاری فيروزنيا رقم خورد؛
سال تا سال با «پالت» روی استیج تالار وحدت
موسیقی ما - گروه «پالت» كه سال گذشته توانست در اجراهای بهاره خود که همزمان با انتشار آلبوم «شهر من بخند» رخ میداد، با استقبال چشمگیر مخاطبانش در مدت زمان اندکی طى 9 سانس در تالار وحدت میزبان بیش از شش هزار نفر از هوادارانشان باشد، بار دیگر روی استیج محبوب خود به نفع بنیاد نیکوکاری فيروزنيا به اجرای موسیقی پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، در کنسرت شنبه گذشته گروه «پالت» که با تغییرات اندکی نسبت به اجرای آنها در برج میلاد برگزار شد، منتخبی از قطعات آلبوم «آقای بنفش» و «شهر من بخند» اجرا شد. این اولین اجرای «پالت» در تهران بود که بدون استراحت (آنتراکت) برگزار میشد و به همین جهت توانست به لحاظ حسی ارتباط موثرتری با مخاطب برقرار کند و گويا قرار است گروه از اين بعد همين رويه را در پيش بگيرد. از دیگر تغییرات این اجرا، دکور مینیمال همراه با دو پرده پروژکشن بود که جایگزین دکور سنگین سال گذشته آنها (با طراحی سیامک احصایی) در تالار وحدت شده بود و مخاطب حين اجراى صحنه اى شاهد تصاوير خلاقانه و ويدئو كليپ هاى قطعات گروه بود.

اما این برنامه برخلاف اجراهای «پالت» در تالار وحدت با تأخیری آغاز شد که طبق شنیده ها، مشکلات صدابرداری موجب آن بوده است. متاسفانه تأثير این اتفاق، حين اجراى برنامه هم بروز کرده بود؛ چرا كه صداى نه چندان خوب سالن، نشان از مشكلى در سيستم صدابردارى تالار وحدت داشت که هم موجب نارضایتی «پالت» و هم اعتراض تعدادی از مخاطبان آنها شد که بازتاب آن در فضای مجازی منعکس گردید.

«پالت» در این برنامه همراه با اعضای همیشگی خود یعنی امید نعمتی (خواننده)، روزبه اسفندارمز (کلارینت و ساکسوفون)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، کاوه صالحی (گیتار)، داریوش آذر (کنترباس)، سردار سرمست (پیانو و آكاردئون) و امین طاهری (درامز)، به جز قطعات اجرای برج میلاد، قطعه «از سرزمین‌های شرقی» را که به تازگی توانسته است جایزه بهترین موسیقی اوریژینال سومین جشنواره فیلم و انیمیشن «ارکیده طلایی» امریکا را به دست آورد نيز، اجرا کرد.

خبر خوب برای هواداران گروه «پالت» این است که گروه محبوبشان پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در اوایل خردادماه با برنامه متفاوتی، مجددا طی چند سانس در تالار وحدت به اجرای موسیقی مى پردازد و بلیت‌فروشی آن طی هفته جاری آغاز خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 23:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سال تا سال با «پالت» روی استیج تالار وحدت | موسیقی ما