برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه موج ممنوع‌الکاری برخی از هنرمندان؛
کنسرت «اشارات نظر» میلاد درخشانی لغو شد
موسیقی ما - کنسرت «اشارات نظر» به خوانندگی و آهنگسازی میلاد درخشانی که قرار بود 24 اردیبهشت‌ماه در سالن ایوان شمس روی صحنه برود، به دلیل رفع نشدن ممنوع‌الکاری این هنرمند، لغو شد.

به گزارش «موسیقی ما»، پس از صحبت های مسوولان دفتر موسیقی و وزارت ارشاد درباره برداشتن قطعات خوانندگان کشور از وب سایت‌های موسیقی خارج از کشور، این سایت‌ها قطعات اغلب چهره‌های موسیقی را حذف کردند اما بودند کسانی که هنوز در این زمينه مشکل داشتند و گويا هنوز موج ممنوع‌الكارى برخى خوانندگان به واسطه پخش آثارشان در سايت‌هاى غيرمجاز ادامه دارد. میلاد درخشانی هم با اینکه پیش از این اعلام کرده بود هیچ نوع مراوده‌ای با سایت‌هاى غیرمجاز نداشته است و این سایت‌ها به صورت غیرقانونی و بدون رضایت شخصی او، آثارش را در سایت خود گذاشته‌اند، اما گویا همچنان ممنوع‌الکاری او ادامه دارد.

پیش از این، کنسرت «اشارات نظر» -اجرای زنده آلبومی به همین نام که شهریور سال 93 منتشر شد و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین‌ آلبوم‌های ژانر موسیقی تلفیقی‌‌ همان سال شد- چهار اجرای موفق صحنه‌ای داشت و در حالیکه که قرار بود برای پنجمین‌بار با مخاطبان خود روبه‌رو شود، میلاد درخشانی با اعلام خبر لغو این کنسرت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«دوستان متأسفانه با همه تلاش‌ها و پیگیری‌ها و درخواست‌های مکرر، مشکل ممنوع‌الکاری من حل نشد. تمرینات بسیار خوبی داشتیم و حس خوبی در گروه شکل گرفته و خیلی برای این اجرا انرژی داشتیم و از همه اعضای گروه ممنونم. ولی قطعا این انرژی و حس گروه، جای دوری نخواهد رفت و ذخیره می‌شود برای اجراهای بعدی. چه می‌شود گفت؟ باید اعلام کنم کنسرت 24 اردیبهشت «اشارات نظر» کنسل اعلام می‌شود. به امید دیدار.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 - 14:29

دیدگاه‌ها

سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 08:56

ای,بابااا

سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 08:56

????خب چرا با ما همچين مي كنند؟!؟

سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 08:56

یعنی میلاد درخشانی ممنوع الفعالیت شده؟!! یا از بچه های بند؟!

سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 08:56

چرااااااااااااااا؟!??

سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 17:08

مبارک مردم باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «اشارات نظر» میلاد درخشانی لغو شد | موسیقی ما