برنامه یاد بعضی نفرات
 
از تماشاخانه موسیقی ما دانلود کنید و بشنوید
علی معصومی قطعه «مرد» را به مسعود کیمیایی تقدیم کرد
موسیقی ما - علی معصومی قطعه جدید خود را به مناسبت روز مرد و با یاد پدر به مسعود کیمیایی و تمامی مرد‌های سرزمینش تقدیم کرد.

این خواننده بعد از انتشار قطعه «از روی عطرت»، «وسواسم»، «پرستو» در ماه‌های گذشته که با استقبال دوستداران موسیقی قرار گرفته است با انتشار قطعه جدید «مرد» فعالیت‌های موسیقی یایی خود را در سال جدید شروع کرد.

ترانه «مرد» را عباسعلی اسکتی سروده و موسیقی آن را علی معصومی ساخته. میثم مروستی در این قطعه ویولن نواخته است و تنظیم این کار رو علیرضا زارع به عهده داشته و محمد فلاحی میکس و مسترینک این کار رو انجام داده است.

علی معصومی در رابطه با دلیل تقدیم قطعه خود به مسعود کیمیایی گفت: از زمان بچه گی که پدرم در زمینه سینما فعالیت می‌کرد و من پیگییر و علاقه‌مند به کارهای مسعود کیمیایی شدم و از شخصیت و فیلم‌های این مرد همیشه لذت می‌بردم و زمانی که ضبط این قطعه به پایان رسید ناخودآگاه یاد مسعود کیمیایی افتادم و از پارسال تصمیم گرفتم که در یک فرصت مناسب این کار تقدیم ایشان کنم.

وی افزود: همچنین جا داره یادی کنم از مرحوم پدرم که در جوانی از پیش ما رفت و تاثیری که پدرم روی من گذاشت و معنی واقعی یک مرد رو برای من رقم زد و در تمام سختی‌ها و مشکلاتی که در زندگی باهاشون روبرو شدم باعث شد که بخشی از سختی‌هایی که همه مرد‌ها و پدر‌ها در زندگی کشیدند رو درک کنم.

علی معصومی در رابطه با پخش آلبوم خود گفت: آلبوم سرنوشت شامل یازده قطعه می‌باشد که با همکاری چهره‌هایی همچون مهران عباسی، هومن نامداری، اشکان آبرون، امیر علی زمانیان، محمد کاظمی، علی مهرگان، علی حسین‌زاده، علیرضا زارع، عباسعلی اسکتی، محمد فلاحی و...، در حال دریافت مجوز از دفتر موسیقی است و موسسه فرهنگی هنری نشر موسیقی کوک به مدیریت رضا کریمی تبار مسئولیت این امر رو به عهده دارن.

وی اضافه کرد: اواسط تابستون این آلبوم منتشر می‌شود و مخاطبان موسیقی رو شگفت زده خواهد کرد، آن‌چه من مدنظر داشته‌ام، این بوده که آثارم هم از استانداردهای موسیقایی لازم برخوردار باشند و هم به سلیقه مخاطب نزدیک باشد. همچنین تلاشم بر این بوده که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشم و تکراری نباشم.

علی معصومی همچنین نوید پخش چند موزیک ویدئو جدید را تا اوایل تابستون داد و در همین زمینه گفت: همزمان با انتشار آلبوم چند تا از قطعات آلبوم رو به صورت تصویری و با مجوز قانونی از رسانه‌های مجاز و همچنین سایت شخصی خود پخش خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 11:57

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی معصومی قطعه «مرد» را به مسعود کیمیایی تقدیم کرد | موسیقی ما